Durf te vragen #5

Kun je niet C1 =som(c5:c6) + c13 doen? Als je dan cel c13 aanpast rekent hij het wel automatisch door

1 like

Ja dan doet ie het inderdaad, Thanks!

Staan er in C7 tm C12 ook waardes? Als je C6:C13 doet pakt hij alle waarden tussen C6 en C13. Je lost dat idd op door +C13 te doen! Maar dan weet je het voor de volgende keer :grin:

1 like

We willen morgen naar het Kröller MĂŒller museum, maar nu lees ik op de website “Het museum ligt midden in Het Nationale Park De Hoge Veluwe. Daarom moet je ook voor het park betalen en hiervoor een apart entreekaartje kopen. Dat geldt ook voor Museumkaarthouders en houders van de VriendenLoterij VIP-KAART.”. Lees ik het dan goed als ik lees dat je sowieso een kaartje ook voor de Hoge Veluwe moet kopen, ook al ga je daar verder niet naartoe?

2 likes

Yep

2 likes

Ik heb hier wel eens gelezen over een beha winkel voor grote maten. Nu ben ik even kwijt wat de naam van deze winkel is, kan iemand mij helpen?

Superbra?

2 likes

Ja dat zou heel goed kunnen. Ik ga even googelen waar ze zitten want dan wil ik vandaag even heen.

1 like

Klopt. Ik was er afgelopen maandag voor het eerst en vond het ook een beetje gek/irritant. Achteraf vond ik het het overigens wel waard, prachtig park en je kan lekker op de witte fietsjes door het park naar het museum fietsen. Veel plezier!

4 likes

Ik heb in een hoekje in de tuin een verzameling brood ontdekt. Ik legde weleens op een hele andere, hogere, plek in de tuin de kontjes in stukjes neer die opgehaald werden door de vogels (ik kwam er vandaag pas achter dat ik dat beter niet meer kan doen). Zijn het vogels die dit verstoppen, of muizen of een ander beest?

2 likes

Ja ik was met iemand die 30wk zwanger was, dus dat voelde een beetje stom dat je daar dan ook nog voor moest betalen haha. Al met al wel een oké dag gehad, ik vond het museum niet heel interessant. De omgeving was wel heel mooi (wat ik vanuit de auto gezien had dan haha)

2 likes

De buren die hun oude brood in jouw tuin gooien?

2 likes

Wat betekenen deze comments in Word? Frans? Ik kan ook niet zien dat er iets is aangepast. Ik durf het niet aan mijn docent te vragen omdat ik anders dom lijk. :disguised_face:

4 likes

Dat doet word heel vaak automatisch als je track changes aan hebt, verandert verder niks dus kan je lekker negeren

3 likes

Thank you!!

4 likes

Is dat niet dat de spellingscontrole voor die woorden op Frans is gezet door iemand?

Nee, dit verschijnt echt random en is fucking irritant

3 likes

afbeelding

Dit staat op de Google homepage van vandaag. Als je er op klikt kom je uit op een pagina over klimaatverandering. Maar waar kijk ik precies naar?

2 likes

Google Earth screenshots van Kilimanjaro: Earth Day 2022

2 likes

Dit topic is na het bereiken van de maximumlimiet van 5000 antwoorden automatisch gesloten. Continue discussion at Durf te vragen #5 (Deel 4).