Durf te vragen #5

Dat dacht ik eerst ook, maar dan kloppen de iconen niet met het einde

4 likes

Ik zag net deze actrice in een Bynco-reclame en ik kan er echt niet op komen waar ze nog meer in speelt, iemand die haar naam weet?


3 likes

Juul Vrijdag misschien? Zij heeft een rol in dertigers.

2 likes

3 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Het autotopic

Ik wil dubbele bestanden op mijn telefoon verwijderen en heb Google files gedownload, omdat ik las dat je het daar makkelijk mee kunt doen. In de app kan ik alleen nergens die optie vinden. Ook niet onder opschonen. Weet iemand hoe dat werkt of anders een tip hoe ik het op een andere manier kan doen?

2 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Huizen/woningmarkttopic #2

Nee ik ben er inmiddels opgekomen! Elisa van Riessen en ik ken haar uit Baantjer haha

2 likes

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Huishoudtopic #2

Weet iemand of je wel of niet zelfgemaakte koekjes mag opsturen naar het buitenland? In mijn geval gaat het om Portugal, maar ik lees op elke site iets anders. Heeft iemand dit wel eens gedaan? :sweat_smile:

Ik denk dat het binnen schengen sowieso wel kan?

3 likes

Ja binnen de EU mag dit gewoon vanwege het vrij verkeer van goederen; denk dat het grootste risico is dat ze kapot gaan!

1 like

Ik heb weleens zelfgemaakte koekjes ontvangen zonder probleem, ook uit een EU-land!

2 likes

Ik zag laatst ergens een filmpje van een dj op een dancefeest oid die het publiek rickrollde maar ik kan deze nergens meer vinden. Iemand die betere zoekskills heeft of weet waar ik deze kan vinden?

1 like

Welk boek is dit?

There’s no such thing as an easy job

Ik zoek een filmpje van een man die uit het raam Hero van Enrique zingt, en dat iemand op straat het dan afmaakt. Wie weet wat ik bedoel?? :joy:

Ik probeer in excel wat dingen op te tellen met een som, maar er klopt helemaal niks van en ik snap het niet.

In kolom C1 moet het antwoord komen en daar heb ik nu =SOM(C5:C6). In C1 staat dan het antwoord (364 is het antwoord), maar nou wil ik C13(10) er ook bij optellen, maar als ik dan in C1 =SOM(C5:C6:C13) invul dan is het antwoord in C1 Ineens 468,86 ipv 374. Help? :joy:

1 like

En als je gewoon =C1+13 doet ?

1 like

=SOM(C5:C6;C13) werkt denk ik wel. Dus een puntkomma ipv de tweede dubbele punt. Of een komma, ik weet niet zeker wat je als scheidingstekens in de Nederlandstalige Excel gebruikt.

1 like

Een ; zorgt ervoor dat c13 van c1 wordt afgetrokken en een komma geeft een error. Ik heb ook geen echte excel hoor, gebruik spreadsheets maar die sommen zijn wel hetzelfde dacht ik.

1 like