Durf te vragen #5

Ik weet niet zeker of dit het juiste topic is, maar:

Ik heb pas mijn nieuwe kledingkast binnen en we hebben gekozen voor de standaard indeling met twee legplanken en een roede per kastdeel + in een kast een ladeblok met twee lades (voor dat ladeblok betaal je 300 euro extra :sob:). Ik ben nu aan het kijken hoe ik de kast het beste kan indelen en ik ben op zoek naar tips. Hiervoor hadden we een Ikea kast met onderaan ruime lades en dat was toch wel handig, besef ik mij nu.

Ik weet dat veel mensen hier een pax kast hebben met uitgebreide accessoires/compartimenten erbij, maar er zullen vast wel meer mensen net zoals ik een vergelijkbare kast hebben met een standaardindeling van twee legplanken en een roede. In het kastdeel van mijn vriend staat het ladeblok en daarvan gebruik ik 1 lade voor ondergoed/panty’s/sokken.

Ik heb nu bovenin een plank met spullen die ik niet vaak nodig heb (de kast is 220 hoog en ik vond de roede helemaal bovenin niet prettig qua hoogte). Daaronder de roede en dan wil ik onderin nog een plank. Alleen dat betekent dat de spullen die onderin achteraan liggen, niet makkelijk te bereiken zijn. Iemand tips voor wat handig is? Of misschien nog handige universele compartimenten/accessoires/bakjes?

Beddengoed, tassen, schoenen en sieraden hoeven trouwens niet in deze kast.

Deze bakken zijn daar wel handig voor, die kan je gewoon er uit trekken om makkelijk bij de spullen achteraan te kunnen

3 likes

Help, ben ik weer, nu wil die vrouw mijn hele tas vergoeden maar die was ±120 euro 2 jaar geleden
Ze zei dat ze me had moeten waarschuwen en ook omdat ik gepoetst had wil ze alles vergoeden maar durf de prijs niet te noemen en heb eigenlijk ook geen bon oid meer
Wat zouden jullie doen?

Ik zou gewoon het bedrag zeggen hoor. Mocht je je er ongemakkelijk oid bij voelen kan je altijd nog zeggen dat je bijv. de helft ook goed vindt. Kan ze zelf kiezen wat ze doet (hele bedrag of niet)

Kun je niet bij een winkel (schoenmaker misschien) navragen hoeveel het kost om het hengsel te repareren? En dan die kosten noemen?

4 likes

Oh god ja ik was het bestaan daarvan vergeten!! Dat ga ik doen! Dankjewel

4 likes

Heb echt spijt dat ik het gekeken heb überhaupt, vond het echt niks aan. Mocht je niks vinden, het is het echt niet waard…

1 like

haha seriously? waarom? gewoon niet boeiend wat ze laten zien/zeggen/doen? of zijn de acteurs gewoon cringeworthy als ze zichzelf zijn? :face_with_hand_over_mouth:

Nou ik had zelf een aflevering verwacht maar het was meer een beetje talkshow achtig… en kwamen random artiesten langs die niks met de show te maken hebben bijv.
Maar ik ga wel helpen zoeken.

Heb ik nu jouw vraag geflagd??? Sorry

1 like

Woehaha ja ik denk het? Of misschien vinden de mods het ongepast dat ik om iets illegaals vraag. Zit wat in, lol. Ik laat het voor wat het is, vind de moeite te groot en als ik jou zo hoor de beloning te klein haha. Thanks anyways.

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Reizen / Vakantie

6 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Interieurtopic #3

Dit doen wij wel eens haha:

1 like

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Tech-topic (ict, computers, telefoons etc.)

Vieze zinnen maken met de letters op nummerborden. Elke letter is dan een woord of lettergreep, maar net hoe het uitkomt, en soms kan je ook iets met de getallen.

Iemand op het forum heeft ooit zwarte wandelschoenen gekocht met rode veters die veel te duur waren, volgens mij 350, maar ik vond ze zoooo tof. Ik kan het alleen nergens meer vinden. Iemand die toevallig een ingeving heeft??

1 like

Oeh, dat was @Kauai toch? Die heeft die schoenen ook heel lang als plaatje gehad!

1 like

Ze zijn niet zwart, maar deze?


Danner mountain light :smiling_face_with_three_hearts: Ze hebben ze ook in het zwart trouwens.

4 likes

Jaaaa thanks thanks😍

1 like

Ze zijn zoooo fijn. Enige nadeel wat ik kan bedenken is (naast de prijs), dat ze wel zwaar zijn voor als je ze in je rugzak moet dragen als je op vakantie gaat.

1 like