Durf te vragen #5

Port Salut is een classic, ook heel mild. Comté kan je ook proberen. Oh ik zie ook wel eens le marcaire liggen (heb het even opgezocht). Je hebt bij AH bij de verse kaas afdeling ook hele kleine stukjes (verpakt) van die kazen, dus dan kan je wat uitproberen.

1 like

Ik heb bijna alle seizoenen van gossip Girl op dvd en nu ben ik het weer een aan het kijken, maar ik zoek eigenlijk nog seizoen 6. Heeft iemand die toevallig op dvd en wil die voor een kleine prijs verkopen?

Ik wil mijn ‘Zwanger 9 maanden dagboek’ af gaan maken. Alles is ingevuld, op de foto’s (van mijn buik en echo’s) na. Deze wil ik gaan afdrukken en in het boek plakken.
Het standaard formaat foto is te groot voor op de pagina’s dus ik wil eigenlijk de helft hier van zodat ik er 2 op één pagina kan plakken. Wanneer ik op websites zoals de Hema/Kruidvat kijk dan zijn er geen kleinere formaten. Wie heeft de tip voor mij?

Heb ook al gekeken om de foto’s af te drukken op Polaroid formaat omdat dit wel kleinere foto’s zijn maar dan krijg je maar de helft van de foto op de afdruk en dat is nou juist niet handig als je foto’s hebt waar je je zwangere buik op showt…

Heb nog een maand verlof te gaan voordat ik weer aan het werk moet en heb als doel dat het boek dan helemaal af is want ben dit nu al zo lang uit aan het stellen. Hopelijk snapt iemand wat ik hier mee bedoel en heeft diegene dé tip voor mij! :slight_smile:

als ik het goed begrijp ben je echt foto’s aan het afdrukken en plakken?
Dan kun je de foto’s bewerken in photoshop/paint/online ergens zoals canva en er gewoon een zwarte balk naast plakken. Die knip je er dan gewoon af als je de foto afgedrukt hebt?

Je kan bij Kruidvat wel collage’s laten afdrukken, zou je daar mee uitkomen als je bijv. 8 foto’s op 30x40 of iets dergelijks print? Moet je ze alleen uitknippen/snijden.

Met welk bedrijf bezorgt SHEIN, en wat doen ze als je niet thuis bent? Gaat het dan naar de buren/een pakketpunt, of terug naar de afzender?

1 like

Bij mij altijd met DHL!

1 like

Geen Franse kaas maar ik vind Père Joseph ook echt heel erg lekker, en volgens mij ook nog best mild?

3 likes

Bij mij ook met DHL. De keren dat ik niet zo heel veel had besteld, kwam het gewoon door de brievenbus. Maar het heeft ook 1x bij de buren gelegen inderdaad.

1 like

Weet iemand toevallig of het lekker is om even op het strand te liggen? Ik verwacht geen 25 graden maar denk dat het in de zon wel oke is?

2 likes

Ja, zeker doen!

3 likes

Ja wordt top vandaag!

1 like

@kleinmaargroot top! Dan ga ik mijn wintervacht er maar eens afhalen :upside_down_face:

5 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Caronatopic #12

Ik wil een mail aan drie personen (docenten) schrijven, maar hoe zouden jullie de aanhef doen? Het betreft 2 vrouwen en een man, ivm hun functie moet een van de vrouwen denk ik achteraan.

Beste mevrouw X, beste heer Y en beste mevrouw Z
of
Beste mevrouw X, heer Y en mevrouw Z

Of nog anders?

Volgens mij kan dit allebei prima!

1 like

Iemand een idee van welk dier deze ontlasting is? Onze zandbak zat er ineens vol mee, nadat die een paar weken niet gebruikt is door slecht weer. Hij is wel afgedekt ivm kattenpoep, maar er is dus een ander dier dat er wel in komt.

Hallo allemaal

9 likes

Beste allemaal zou ik doen, maar weet niet hoe informeel je opleiding is. Anders zou ik voor optie 2 gaan want die eerste is zo lang en omslachtig met 3x beste. Bij beste vind ik meneer trouwens passender dan heer.

3 likes

Beste allen?

4 likes