Durf te vragen #5

Oooh, dat valt mee! Ik was al allemaal nare knaagdieren en ongedierte aan het afgaan. Zijn veel slakken in de tuin, dus kan heel goed.

1 like

‘Beste docenten’

1 like

Bruine bonen zijn zachter van smaak en structuur.
Zwarte bonen zijn chill bij tex-mex voer, bruine bonen niet.

1 like

Ik heb nog nooit wat via airbnb geboekt, maar alles lijkt daar veel goedkoper dan op bijv booking. Zitten er na data selecteren en alles invullen nog extra kosten aan verbonden? Of als je gewoon selecteert op Airbnb is dat dan wat je krijgt oid? Vind het prijsverschil zo groot!

Je moet even doen alsof je boekt want er komen vaak nog service en schoonmaakkosten bij maar als je eenmaal hebt betaald komt er niks meer bij! Maar het is ook logisch dat het goedkoper is he want het is van particulieren

2 likes

Wij nu ook voor het eerst, echt late to the party voelt het. Maar wij zitten nu echt in zoooon leuke AirBnB, gaan het vaker doen denk ik. En verder wat @Luzarl zegt.:grin:

3 likes

Oké chill! Hebben echt een tof huis gezien voor volgend jaar zomer haha. Via booking zijn sommige ook particulier, maar die moeten ook afstaan aan booking. Dus dacht dat het bij Airbnb ook zo was

3 likes

Nee!! Is echt heel leuk. Ik heb ook in het buitenland al vaker airbnbs geboekt en het leuke is dat de eigenaren vaak heel erg open staan voor gezelligheid en een praatje maken, het is allemaal wat gezelliger dan een park/hotel

1 like

Wauw, jij bent er vroeg bij! Respect voor je planskills

2 likes

Wat betekent een :goat: als reactie?

1 like

GOAT = greatest of all time

9 likes

Wow wat overdreven :laughing:

5 likes

Haha ja beetje wel ja. Wordt veel gebruikt bij sporters tegenwoordig. Vooral bij Messi ook afgelopen dagen zag ik.

1 like

Ik zag het net bij een medium tot slechte rapper waar een reel van voorbij kwam. Dacht dat ze hem misschien vergeleken met een geit en vond dat zielig. Dit andere uiterste is nou ook weer niet nodig

10 likes

Bij wie was dat?

Geen idee meer. Het was zo’n random reel die voorbij kwam. Hij had weinig volgers en lijkt me dus niet bekend te zijn. Mocht ik hem weer tegenkomen dan laat ik het wel weten

2 likes

Ahhh hahaha jij dacht dat ie gepest wordt maar ondertussen is die geit een compliment :rofl:

1 like

Is julianatoren een leuk pretpark? Ik vraag dit voor een vriend, en deze keer is het wel echt zo lol. Het kind is volgens mij 5 jaar of net 6. Ze moeten vanuit Amstelveen komen dus ook niet echt dichtbij. En anders vind ik dat ook niet leuk om aan te raden als het bijvoorbeeld echt geen zak aan is.

Nou dat is volgens mij wel zo, hoewel er een tijdje geleden een rechtzaak is geweest dat Airbnb niet van twee partijen (verhuurder en huurder) een afdracht mag vragen. Maar er wordt wel een percentage aan Airbnb betaald volgens mij.

9 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Fitnesstopic