Durf te vragen #5

Even een vulploeger vragen of je een doos met mag? Of even naar de Aldi tot gaan, gevoel lege dozen in het schap vaak.

3 likes

Misschien nog een schoenendoos ergens in huis?

2 likes

Als je de vlek eraf kan halen met je vinger dan zou het er ook in de wasstraat af moeten gaan, mijn wasstraat laat je er dan net zolang doorheen rijden totdat het er af is, je betaalt voor een schone auto.
Ik was nooit zelf met de hand, maar mijn vader deed het altijd met zo’n gele spons met een pantykousje eromheen en autoshampoo (van de action ofzo, volgens mij zit daar niet veel verschil in).

Bij de Bruna ofzo verkopen ze geloof ik ook dozen en verpakkingsmateriaal voor pakketjes

1 like

Waar ik weleens heen ga liggen er wel sponzen en borstels waar water uit komt. Zelf gebruik ik die eigenlijk niet omdat er zand in kan zitten en krassen geeft op je auto. Althans, volgens mijn vader. Ik luister altijd maar naar hem :joy:

1 like

Wat is een fijn thee-ei? Of hoe heet zo’n ding om losse thee in te doen? Ik heb al enkele kannetjes dus graag iets specifiek voor 1 kop thee!

Mijn broer woont in Almelo en ik in de omgeving van Utrecht en we willen donderdag samen uit eten, ergens ongeveer in het midden. Ik ga met het ov. Wat is een leuke plaats in het midden om uit eten te gaan?

Ja Woerden denk ik dan toch? :joy:

5 likes

Apeldoorn is denk ik echt het midden, maar dat vind ik echt een vreselijk saaie stad. Deventer is wel leuk, veel terrasjes, ik heb geen specifieke restauranttips, maar de kans op iets leuks lijkt me daar veel groter dan in Apeldoorn :stuck_out_tongue:

2 likes

Ik had een leuke tip in Deventer voor een soort foodhall maar zie dat die weg is. Het heet nu ‘de zwarte Silo’, misschien waard om te checken

1 like

Hahaha oh nee toch!

@Merel @crazyplantlady Deventer, ok! Dan ga ik daar een beetje zoeken voor iets leuks. Wat een eind nog steeds :sob:

Ik vind zulke heel fijn, die hang je gewoon in de kop en je giet het water erdoor. Je kiept hem na afloop makkelijk leeg in de vuilbak en doordat de gaatjes heel fijn zijn ontsnappen er niet zo snel blaadjes.

4 likes

Ik zoek een plek met een mooi en ruim opgezet terras, liefst in een natuurgebied, waar je onder een overkapping/parasol iets kan zitten als het regent, ergens in midden nederland en die ook nog eens op maandag open is. Iemand een tip?

1 like

Je bent een kwartier sneller in Utrecht dan in Nijmegen vanuit Almelo :stuck_out_tongue:

Haha Arnhem-Nijmegen is ook heel dichtbij, maar Almelo ligt gewoon heel slecht aangesloten als je die kant op wil. Mijn ouders waren helemaal gelukkig dat ik ‘aan hun kant van het land kwam wonen’ toen ik van Amsterdam naar Nijmegen verhuisde, maar vanuit regio Twente zijn ze nu langer onderweg dan vroeger :sweat_smile:

2 likes

Ik had daar op de basisschool een 3 voor!

ik lees Utrecht en dat koppel ik dan automatisch aan Woerden.

2 likes

Restaurant de Paddenstoel in de Lage Vuursche?

1 like

3 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Huishoudtopic

Haha! M’n broer komt overigens met de auto dus ik bedacht dat hij sowieso minder reistijd heeft dan ik, dus precies het midden hoeft dan niet denk ik. Lastig als topo niet je sterkste kant is om iets te vinden. Vind Deventer ook nog best ver. Wat een gedoe heb al bijna geen zin meer :weary:

Dan misschien toch Arnhem? Is een halfuur met de trein vanuit Utrecht en een uur rijden vanuit Almelo.

En wat ook nog zou kunnen is de andere kant op, maar dat is dan weer iets verder voor jou: Zwolle! Dat is 45 min rijden vanuit Almelo en 54 min met de trein (dan kom je wel door deventer haha dus alleen doen als je zwolle bijzonder leuk lijkt)