Durf te vragen #5

Dankje, hij werkt! :grin:

1 like

Ik heb ook de nutribullet. Deze is vrij small voor een blender. Heb er net nog ijskoffie mee gemaakt die voor 80% uit ijsklontjes bestond.

1 like

Ik heb dezelfde vraag. Hebben jullie dan die met 900 watt?

Ik heb de NutriBullet Select 2.0, ook heel tevreden. Wel wat boven je budget @jigglypuff maar hier kun je ook warme dingen in doen (soep maken bv). Denk dat de kleinere ook wel fijn zijn, maar net iets minder krachtig.

1 like

Heb even in mijn mail gekeken. Heb hem in 2017 gekocht voor 69 euro en het was de 600 watt.

*zie nu dat ze er ook een met een RVS beker hebben, die wil ik als deze kapot gaat.

1 like

Hier ook een nutribullet fangirl! Er staan er ook altijd veel op Marktplaats.

2 likes

Ik zweer bij die van Manta Sleep, die dekt je ogen heel goed af (maar is wel wat duurder).

1 like

Bellen en zeggen: Ik zit te denken om weg te gaan, zou je mij een aanbieding kunnen doen die me overtuigt om te blijven?

Elke werknemer heeft een budget om klanten te behouden dus werkt 99% van de tijd!

1 like

Zeggen dat de concurrent goedkoper is, dat nieuwe klanten x bedrag aan korting krijgen, zeker als je niet meer in contract zit (dus jouw abo maandelijks opzegbaar is) en jij aangeeft wel te willen verlengen maar korting wil, dan krijg je echt alles voor elkaar. Enige vereiste is dan dat je een nieuw jaarcontract aan moet gaan, maarja dat moet bij een nieuwe provider ook.

3 likes

Wat is nou echt een lekker vega nachos recept?

Ik zie leuke bedden voor mijn kind op La Redoute, waarvan ik dacht dat het Belgisch was.
Maar geen 1 is 200 x 90…
Zo jammer…

Ja klopt inderdaad!

Kun je contact opnemen met de verkoper via Amazon? Of zoek anders naar dat item via google lens?

1 like

Nee maar dat je afspreekt dat je alleen de Amazon verzendkosten en artikelkosten betaald en verder niks

Ik denk dat als je een gesprek zwart op wit via mail hebt, zelfs als je dan wel extra kosten krijgt, dat je dat via Amazon klantenservice kunt regelen. Maar ik weet het niet hoe dat precies werkt met dropshippers

Ga douchen hup hup

1 like

Ga douchen, je stinkt

2 likes

Bling bling :boom:

1 like

Ik ben op zoek naar een massageapparaat dat ik kan gebruiken om mijn kaakspieren te ontspannen. Iemand toevallig tips? Ik vind het lastig omdat veel apparaten voor het gezicht vooral een doel hebben op het gebied van beauty.

Wie zit er bij ASN bank? Ik zie op hun insta dat de digipas niet meer nodig is maar ik heb daar helemaal geen informatie over ontvangen. Weet iemand meer?

3 likes