Durf te vragen #5

Heb je er wellicht al een gevonden? ik ben precies ook op zoek naar een 17 inch laptop rugzak waar ook nog beetje voldoende ruimte in is (Dan wel echt rugzak)
Ik zag deze bij bol

Reviews zijn redelijk positief, maar geen idee of het daadwerkelijk ook wat is.

EDIT: ik ga hoogstwaarschijnlijk voor deze (had me vergist, werk laptop is 15 inch)

1 like

3 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Koffie is leven

Misschien al 20 keer gevraagd maar weet iemand een fijne kapper die kan omgaan met mensen die niet de oppervlakkige gezelligheidspraatjes willen / hoogsensitief zijn? Of een kapper die gewoon een beetje zorgzamer is?

Ik reis het hele land door ervoor

Ik ben nu al twee jaar niet meer geweest en het komt alleen maar door dit en mijn haar voelt vreselijk, dus iemand? Help?

Kan niks vinden online en een melding maken bij de boeking helpt ook niet

1 like

Schaar zoekt haar. Zit in haarlem, bij de kweektuin. Leuke plek, ze knipt ook op aanvraag buiten, zonder spiegel of in stilte. Betaal je denk ik wel weer meer voor.

1 like

De vorige keer werd bij mij Cosmo voorgesteld, omdat die ook een silent chair hebben. Misschien zit die bij jou in de buurt?
Ik heb zelf ook wel het gevoel dat kappers het kunnen aanvoelen als je geen zin in koetjes en kalfjes hebt. Sommigen vinden het ook prima als je oortjes indoet of lekker gewoon gaat lezen.

4 likes

Onze keuken wordt binnenkort verbouwd, we gaan zelf in een huisje in de buurt op “vakantie”. Wat is normaal om klaar te leggen / geven aan de mensen van de bouw?

Moet ik frisdrank en koeken in huis leggen en dat klaar zetten? Of is koffie/thee voldoende? Verwachten zij iets voor de lunch? Hoe werkt dat haha

Wat dat betreft maar goed dat we even weggaan, wat een awkwardness :see_no_evil:

Koffie, thee, wat fris en iets lekkers (koek) is wel heel aardig ja. Lunch zou ik niet doen, dat nemen ze zelf mee.

1 like

Ja en ik zou ook een briefje neerleggen met dat ze dat mogen pakken!

2 likes

Ik ben dus super tevreden over Kinki kappers. Heb trust issues met kappers sinds iemand mijn krullen nat knipte en zei dat dat echt moest :sob: Bij Kinki luisteren ze heel goed en hebben ze de eerste twee kniobeurten vooral tijd genomen om me gerust te stellen haha. Alleen vaak harde muziek. Maar heb er ook echt geen moeite mee om te zeggen dat ik niet zo’n behoefte heb aan praten.

1 like

@Feather @Artemis @Vaiana

Echt super bedankt voor jullie tips en het delen van jullie ervaringen. Ik ga deze opzoeken en kijken welke het dichtst bij is :heart:

2 likes

Koffie / thee en bijv wat blikjes cola in de koelkast zou ik doen + mandje met (ivm corona eventueel individueel verpakte) snacks.

1 like

De Hoofdzaak in Groningen. Dan naar Hester vragen en zeggen dat je geen oppervlakkig praatje hoeft. Daar kan ze prima mee om gaan. Ik trein zelf ook twee uur enkele reis omdat ze zo goed is

1 like

Weet iemand een soortgelijk merk als Paperchase? Met name voor foto- en scrapboeken. Blijkbaar is Paperchase niet meer zo groot als een aantal jaren geleden.

1 like

Ik mis paperchase in Nederland :sob:

5 likes

JA! Maar het aanbod op de site is ook niet veel meer, paar jaar terug kon je dus echt nog leuke boeken kopen. :sob:

1 like

Ah ja ik was eigenlijk op zoek naar echt een leuke, niet zo’n degelijke tas hahaha. Maar blijkt dat die er weinig zijn voor 17 inch laptops. Ik twijfelde inderdaad ook of ik dan maar voor deze (je eerste link) moest gaan, ga m maar bestellen.

1 like

2 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Tips, ervaringen & aanraders #4

2 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Werk (algemeen topic)

Heeft iemand een tip voor een fijne regenjas? Hij moet over de billen vallen, en het liefst ook grote steekzakken hebben. En geen print. Elke keer als ik naar een regenjas zoek dan kom ik er gewoon niet uit op 1 of andere manier.

Zie nu ineens dat dit aan m’n schoen zit. Dit is zeker zo’n beveiligingsding met inkt erin? Kan ik naar de winkel pfff

1 like