Durf te vragen #5

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: IKEA topic

Ja! Slapen :joy:

4 likes

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Modetopic #2

Zonder!

1 like

Minder als avondgast. En qua bedrag vind ik dat het er aan ligt hoe close je met diegene bent!

3 likes

Ik heb laatst als avondgast €25 gegeven, ik studeer wel nog en dus zonder stabiel inkomen. Als ik fulltime zou werken zou ik wat meer geven, rond de €35/40 denk ik!

4 likes

Ik geef samen met mijn partner 50 euro als avondgast.

1 like

Nee vind ik niet! Je moet gewoon geven waar jij je zelf prettig bij voelt en wat je kunt missen. Je zou eventueel een cadeau kunnen kopen in plaats van geld geven, maar dan moet je natuurlijk maar wel net iets weten wat goed past of wat het stel zou willen krijgen.

Edit: Ik zie nu jouw edit haha. Maar voor mij gold een beetje hetzelfde, de bruidegom was vroeger een vriend van mijn vriend en ik heb het stel pas twee keer gezien. Dus ik vond dit wel een prima bedrag, het feestje duurde letterlijk 3 uur ivm corona en ik heb er een outfit voor gekocht. Dus met alles samen vond ik dit wel een net bedrag om te geven.

2 likes

Meer mensen die problemen met RTLxl hebben? Ik wilde Expeditie Robinson terugkijken, maar er staan sinds vrijdag geen programma’s meer onder het kopje ‘gemist’ :thinking:

Als een bedrijf (groot bedrijf) beweert dat er iets niet in het retour pakket zat, maar ik (als klant) weet zeker van wel, wat dan?

Zij sturen een aanmaning voor 40€ voor een kledingstuk. De hele bestelling is retour geweest… maarja, wie moet nu bewijzen dat dat kleding stuk ook in de doos zat :sweat_smile:

Als jij een t&t hebt dan kunnen ze jou eigenlijk niks maken. Dan moeten zij met harde bewijzen komen dat het er inderdaad niet in zat.

1 like

Ik heb dat een keer gehad en toen moest ik de t&t doorsturen omdat daar het gewicht opstaat (H&M). Misschien kan je dat doorgeven en dan zeggen dat ze het maar moeten wegen ofzo :sweat_smile:?

2 likes

Verkoopt het Kruidvat agenda’s?:sweat_smile:

Jep! Schoolagenda’s sowieso

1 like

@nightlife thanks.
Ja dat gewicht zou het dan moeten doen. Het gaat om een bikini broekje, dus ook niet echt dat je kan zeggen: joh er mist een jas of broek van een kilo :see_no_evil:

Ben benieuwd wat ze gaan reageren…is About You trouwens

Je kunt eventueel contact opnemen met het Juridisch Loket, zij weten wel wat je rechten zijn. Ook al is het maar een bikinibroekje, het is wel €40.

2 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Migraine topic

Ik heb het een paar keer gehad en deden ze echt nooit moeilijk over. Gewoon mailen van he ik zie dat ie nog in rekening staat maar heb m toch echt terug gestuurd!

Bij About you worden retourneringen trouwens los verwerkt ook al zat het bij elkaar in de doos. Dus als het los verpakt (wel in de doos) kan het ook prima zijn dat ie nog moet worden verwerkt. God knows why though

Ik heb hetzelfde.

1 like

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Fitnesstopic