Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Filmtopic
Nee ook niet helaas
Rain radio - talk about
Dit boeit waarschijnlijk niemand maar ik heb het recept voor vieslekkere nacho kaassaus nu aardig onder de knie
Samenvatting
Roux maken met 8 g boter en 8 g bloem
Melk toevoegen tot het aardig vloeibaar is
Geraspte cheddar
Plakjes plastic cheddar
Naar smaak cayennepeper, zwarte peper, zout
Jalapeño in stukjes
Beetje sap waar jalapeñoâs in pot in zwemmen
Klaar
Iemand deelde hier pas Bose sleepbuds! Als je daarop zoekt in het forum zie ik in ieder geval al dat @Brum daar heel blij mee was. Edit - oh ik zie nu wel op coolblue dat je daar geen muziek mee kan afspelen. De Samsung Galaxy buds zien er ook wel fijn uit!
Ik heb die nu op mijn lijstje gezet, ik ga nu gewoon slapen met mijn niet-draadloze oortjes in maar ik draai veel 's nachts en word steeds wakker met het snoertje om mijn nek. Dat is dus in ieder geval géén aanrader.
Beter is de tatta quesedilla: tortilla, cheddar, jalapeno, tostiapparaat
Werkt het voor jou echt niet met bedraadde oortjes?
Ik doe dat al zolang ik me kan herinneren en ik heb mezelf nog nooit bijna gewurgd.
Als ik op mijn zij lig, doe ik alleen een oortje in mijn bovenste oor. Vak vaak op mijn rug in slaap met beide oortjes in, maar wordt daarna altijd wakker op mijn zij met alleen de bovenste in, haha.
Val zo heerlijk in slaap met meditaties en ontspannende geluiden of hoordspelen.
Ik heb de galaxy buds gehad en die vond ik echt groot. Zelfs met het kleinste dingetje kreeg ik ze niet passend in mân oorschelp. Ze deden ook de hele tijd pijn (bij mân broer en mn man trouwens niet, maar ik heb echt geen mini oortjes ofzo)
Bij mij passen de Galaxy Buds op zich prima, maar ik sliep er soms ook mee en als ik me dan op mijn zij met het oortje draaide, deed dat wel zeer. En er was om de haverklap eentje stuk en dan kreeg ik via Samsung weer nieuwe.
Ik moet een tekst schrijven die gedeeltelijk uit een stappenplan bestaat. Hoe zorg ik ervoor dat die stappen (dus de tekst: stap 1: ga naar buiten etc) overzichtelijk en duidelijk worden onderscheiden van de lopende tekst? Ik kan op internet alleen maar tips vinden om met een stappenplan een tekst te schrijven, maar dat is niet wat ik bedoel.
Ik weet niet zeker of ik je vraag goed begrijp, maar kan je het als opsomming weergeven, of als tussentitels?
Lief dat je meedenkt. Ik heb ook over bulletpoints zitten nadenken maar er zitten ook afbeeldingen in de tekst dus dan lijkt me zo chaotisch worden
Ik werk meestal in word als tekstverwerker, en wat ik dan soms doe, is voor elke stap een nieuwe tussentitel (maar dan kop 4 of kop 5) gebruiken. Maar er is vast iemand die hier veel meer over weet, succes!
Wat goed! Dank je wel!
Ja toevallig is dat mijn specialiteit! Met een iets dikkere roux zal het vast lukken. Keep me posted!!
Wat is de fijnste telefoonhouder voor in de auto? Liefste eentje die je op de raam plakt, want dashboard is niet glad⊠Verder wil ik niks op mân telefoon plakken of hoesjes moeten wisselen en er moet een iPhone 12 in passen
Je gelooft het niet voor die prijs maar ik heb deze van de action en het is echt de allerbeste die ik ken
Hij zit al 2 jaar muurvast en schokt niet, valt er niet af, kiept niet. En volgens mij past elke maat telefoon er in want het werkt met een soort klem, geen houder.
edit: oh up to 6" staat erop. Geen idee hoe groot dat is maar ik heb er zowel hele grote als hele kleine telefoons in gehad.
Oppppp naar de action!
Ik had deze ook en hij is top maar nu schiet mijn telefoon de hele tijd naar beneden, alsof ie niet goed vastzit. Weet jij wat ik verkeerd doe?
Volgens mij moet je dan draaien, totdat hij echt vast zit. Je kunt het gedeelte tussen de zuignap en de klem zo vastzetten en dan beweegt hij niet meer.
Er zit een soort ring die je aan kunt draaien.