Durf te vragen #5

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Noord-Holland

Kan je op de website zien bij de locaties!

We hebben al een halloweentafel. Of deze spullen erbij zitten weet ik niet. Ik denk t eerlijk gezegd nog niet want meestal vliegt t wel de deur uit als we t hebben. Zo te zien staan ze ook nog niet online. Kan zaterdag wel even kijken/voor je navragen.

2 likes

Heel lief!

Huh hoe dan?

Als een artikel online staat kan je de winkelvoorraad bekijken. Maar ik zie die halloweendingetjes helemaal niet staan online.

1 like

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Het Beautytopic #3

Hebben jullie tips voor leuke en betaalbare laptop sleeves?

Ik vind deze webshop op Ali heel fijn. Dan is de levertijd langer dan bijvoorbeeld Bol, maar ik heb al meerdere Nederlandse webshops gezien die exact dezelfde sleeves verkopen voor flink meer geld.
Diverse collega’s hebben na mijn aankoop ook sleeves gekocht daar en zijn allemaal tevreden.

Ik heb zelf deze in Blue Forest.

Daar kunnen ook wel verschillen op zitten van waar dat de verdediging is. Op mijn faculteit (be) moest je toch minimaal 3tal uur rekenen (uur presentatie, zo’n twee uur aan vragen van de jury, overleg en uitreiking), en zeker die vragen zijn als leek niet echt te volgen. Maar gevolgd door een receptie en sowieso wel de moeite om eens mee te maken!

1 like

3 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Limburg-topic

3 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Verhuistopic

Ik weet niet of 50 euro onder betaalbaar valt maar ik heb er zelf een van WOUF die ik heel leuk vind.

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Het algemene boekentopic (Deel 2)

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Algemeen supermarkten topic

Zouden jullie met een auto van 1.80 hoog in een parkeergarage durven te rijden waar max. 1.85 staat?
Ik vind het een beetje eng maar zie net dat het de enige garage is qua loopafstand van mijn bestemming maandag.

1 like

5 cm marge is wel krap vind ik, ik hou meestal 10 aan (mijn auto is ook vrij hoog). Vaak is er wel een balk bij de ingang waarbij je kan kijken of het lukt.

De parkeergarage voor personeel die ik altijd moet gebruiken, is ook vrij laag en dan hoor ik mijn antenne er tegen aan tikken. :sweat_smile:

1 like

Ja ik wel, geen probleem. Er is niet voor niets een maximum, dus je hoeft daarvoor niet zelf ook nog een marge in te calculeren, daar houden ze zelf wel rekening mee.

4 likes

Ik zeg nord
Maar dit kan miss beter naar het tech topic

1 like

Ik wist niet eens dat we dat topic hadden haha maar dankje! Zal het daar even neerzetten.