Durf te vragen #5

Ik zou er dan wel rekening mee houden dat een conducteur daar anders over kan denken dan een medewerker via de chat. Vergeet de verhalen niet van de GGD waar je bij iedere medewerker een ander verhaal kunt krijgen m.b.t. corona. Uiteindelijk is het gewoon niet de bedoeling.

5 likes

Als je alle lekkere snacks en drankjes mocht kopen van jezelf voor vanavond, wat zou je dan kopen? Inspiratie nodig voor mijn tubble-avond :sparkles:

Iemand nog tips voor pleisters die wel blijven plakken maar waarmee je niet ook je halve huid ermee vanaf trekt?

ā€˜gewone’ sensitive pleisters blijven goed zitten maar geven alsnog flinke uitslag. Sensitive XL van hansaplast heeft weer net een ander laagje en geeft geen uitslag, maar plakt voor geen meter. En die krengen zijn ook echt duur.

Inmiddels maar met gaasjes en verband in de weer maar dat is ook echt een beetje overkill voor een vrij klein wondje.

Die van de Action zijn wel prima! Niet zo goed als die van de IKEA, maar goed genoeg. Je bedoelt toch zo’n rol voor kleding/de bank etc. voor pluisjes?

1 like

Kaastengels, chili cheese nacho bites (mora), b&j chocolate fudge, maltesers, bugles met spuitkaas en blikje passoa jus of kasteel rouge.
Hier zou ik een selectie van halen hahah

7 likes

Ijskoud blikje cola, oranje Doritos, kabelspek (random I know), Snickers

1 like

Nacho’s met guacamole, chocolade kruidnoten en (een blikje) espresso martini/iets met koffie en alcohol.

1 like

Vrrreemd, waren juist wel op een groot vliegveld. :face_with_raised_eyebrow:

1 like

@MadameMignon Ik las dat je een tens gebruikt en daar tevreden over bent, welke heb je? Ik zie zo veel verschillende in zo veel verschillende prijscategorieƫn

Als je een menstruatiecup in hebt, maar overlijd. Wat gebeurt er dan met het bloed in de cup? Blijft dat bloed of reageert het zoals je lichaam reageert?

6 likes

Ok sorry, nog een vraag over energiecontract.
Ik heb afgelopen mei een energiecontract afgesloten die tot mei 2022 loopt. Dus dan kan ik niets toch op dit moment? :sob:

Waarom de :sob:? Dit is toch een ok positie? Afgelopen mei stonden de prijzen lager dan nu en aanstaande mei staan ze hopelijk/waarschijnlijk weer lager doordat de koudere maanden voorbij zijn dus ik begrijp niet zo goed wat je nu zou willen doen.

Je kan altijd eerder weg dan je contract afloopt maar dan betaal je waarschijnlijk een boete. Zou ik niet doen in jouw situatie

1 like

Aah dank voor je antwoord! Ik had het geĆÆnterpreteerd als dat de gasprijzen voor heel 2022 hoger zouden zijn maar als ik het goed begrijp is het dus vooral voor de aankomende wintermaanden.
Dan zit ik inderdaad voor nu juist precies goed :partying_face: dankjewel voor je reactie!

Als je variabel hebt of de komende paar maanden zou moeten overstappen of verlengen kan het inderdaad veel duurder worden omdat wat nu wordt afgesloten qua nieuwe contracten, door leveranciers vaak direct moet worden ingekocht op de markt. Die prijs is heel hoog momenteel, en dat rekenen ze door aan de consument
Zolang dat je situatie niet is, zou ik het inderdaad even afwachten.

1 like

Ik heb een Cefar primo pro. Ik heb hem eigenlijk heel makkelijk via m’n zorgverzekering gekregen!

Dankjewel!

1 like

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Interieurtopic #3

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Modetopic #2

Ik stop al jaren niks meer in een plastic tasje, gewoon in m’n toilettas. Boeit niemand, zelfs in Amerika niet. Als het een grotere verpakking is, controleren ze tegenwoordig de inhoud met een speciaal apparaat. M’n flesje water is pas gecontroleerd, maar mocht dus wel mee.

1 like

Ik vind dit echt interessant. @GEEZ weet jij dit?