Durf te vragen #5

Er was hier volgens mij iemand die een hele slimme manier had gevonden om goedkoper Hello Fresh te bestellen. Iets met pauzeren na de eerste korting en dan later opnieuw gebruik maken van een code. Wil diegene haar lifehack delen?:grimacing:

oh ik denk dat ik dat was, hierbij: [Nieuw Verzameltopic] HelloFresh Kortingscodes tot 50% bestaande accounts - Pepper.com

In de post hoe het werkt!

3 likes

Dank je!

1 like

Mijn sportschool heeft altijd kortingsacties voor nieuwe leden, behalve toen ik 1,5 maand geleden lid werd. Heb toen telefonisch nog wel gevraagd of er een actie was, maar dat was niet zo. Nu zie ik dat er een week geleden een actie is gestart voor 8 weken gratis. Dat is echt veel :flushed: zouden jullie er alsnog achteraangaan om te vragen of je de korting ook kan krijgen? Of laten gaan en huilen met een lege portemonnee?

Je kan het op zijn minst proberen toch, dan heb je het iig gevraagd en kan je als het antwoord nee is alsnog huilen met je lege portemonnee haha

5 likes

3 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Tech-topic (ict, computers, telefoons etc.)

Ik zou het wel even proberen aan de balie ofzo, maar je bent al best een tijdje lid dus ik vermoed dat ze nee zeggen.

1 like

Nee ik heb helaas een contract van een jaar :expressionless:

Weet iemand interessante boeken over omgaan met jaloezie, zowel relationeel als persoonlijk?

13 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Schrijfwarentopic

Moeten we anders niet een schrijfwaren topic doen? Want er staat best veel nuttige info in dit topic nu allemaal door elkaar en heb het idee dat mensen er graag over praten :sweat_smile: Ook handig voor praktische agenda’s etc. etc.

5 likes

Hij mag niet zomaar in jouw huis als je geen toestemming geeft.

5 likes

Nee hoor, ik heb dit ook gehad en ben toen heel stellig geweest dat ze tussen bepaalde tijden mensen mochten inplannen en daarbuiten niet (ik wilde zelf wel per se thuis zijn, had geen zin dat er dan vreemden in m’n huis zijn zonder dat ik zie wat ze doen). Was ook een beetje gebrom over maar uiteindelijk netjes aan gehouden gelukkig

1 like

Nee absoluut niet. Dit is volgens mij huisvredebreuk als zij binnenkomen zonder jouw toestemming.
Daarnaast weet ik niet wat voor huurcontract je hebt en hoe lang al, maar in veel gevallen zijn de kopers verplicht een huis te kopen met verhuurders erbij en anders moet je huisbaas vervangende gelijke woonruimte voor je vinden.

Maar je moet wel redelijkerwijs meewerken aan het opnieuw verhuren van de woning als je er zelf uitgaat.

Aangeven wanneer goed uit zou komen en dat je anders gewoon thuis (aan het werk) bent, lijkt me best wel redelijk! @Blauwbeertje

Meewerken is wat anders.
Zonder toestemming mag het niet. Meewerken is logischerwijs wel toestemming geven.

Geen idee maar ik heb altijd die black opaque panty’s van HEMA. Echt m’n favo’s, 40 + 60 den. Gaan zelden kapot

2 likes

Goh, zou het wellicht het MODETOPIC kunnen zijn…

1 like

In het ondergoedtopic ging het er een paar maanden geleden over. Bedoel je die?

1 like

Werkt iemand hier bij de pathé? Zondag wil ik misschien naar de film met mijn dochter maar die beslissing valt last minute. Vooralsnog is de zaal nog helemaal leeg. Kan een film dan geannuleerd worden?