Durf te vragen #5

Strepsils

1 like

Ik heb dit heerlijke culinaire pakket van Knorr met als houdbaarheidsdatum 01-09-2021. Zou dat nu nog te eten zijn? Die poeder maakt me niet zo uit maar wellicht dat de burritos niet meer gegeten kunnen worden?

Samenvatting

Volgens mij kun je dit in een tijdscapsule in de grond stoppen, over 80 naar opgraven, en is het nog steeds te eten.

23 likes

Hahahahaa ok tnx @inezweski en @TantePollewop

1 like

Dropsiroop werkt bij mij ook goed maar wel minder makkelijk om ergens anders mee naartoe te nemen denk ik

1 like

Dat is maar een maand over datum, kan prima hoor.

4 likes

Even goed checken of er geen schimmel op de burrito zit (stokbroodofzo wil dat ook wel eens hebben) en gewoon gebruiken dat niet het geval is.

Ik had laatst bij mijn moeder dilletopjes uit 2014 in de komkommersalade gedaan. Kwam ik pas achter na het eten :sweat_smile:

Dit is echt het lekkerste wereldgerecht ooit​:heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

3 likes

Ja hè, vooral die witte saus :heart_eyes:

6 likes

Haha kan best! Deze kwam ik recent bij mijn ouders tegen:

(Die werd niet meer gegeten, daarom stond ie er dus nog. En dat terwijl mijn moeder toch wel jaarlijks die kast van binnen poetst)

8 likes

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Noord-Holland

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Haar/ kapsel topic

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Tech-topic (ict, computers, telefoons etc.)

Haha! Ja ik leef nog. De burritos waren wel droog en dus niet goed oprolbaar maar het was prima te nassen

3 likes

Dat hoort in een museum. Misschien kun je er geld voor krijgen!

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Budget en besparingstopic

Er is nu een gesprek daarover gaande in het Budget/besparingstopic!

3 likes

2 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Fietsentopic

Als je ze echt nodig hebt en er wat voor neer wil leggen zou je naar een speciaalzaak kunnen gaan. Die hebben tegenwoordig ook hippe modellen.

2 likes