Durf te vragen #5

Is er iemand die veel verstand heeft van het Nederlandse notarieel recht? Mag ik een korte vraag stellen via pb?

Dit… Flespompoensoep is hier een hit, ik gebruik het recept van prinses Margriet. In deze soep zit ook courgette en ui.
Vorige week heb ik voor het eerst pastinaaksoep gemaakt, was ook verrassend lekker.

Ik kan zelf niet tegen de structuur van champignons en lychee, dus ik snap het wel een beetje. Smaak is prima, maar verder een no go

Edit: uhh ik wilde op @Whoopdidoo reageren
En voelt een beetje als mosterd na de maaltijd, maar misschien heb je er alsnog iets aan :hugs:

2 likes

Ik hoorde vanochtend op de radio (ik dacht 3fm) een cover van Dancing Queen. Ene djeesie zong een mooie versie. Maar ik wil zo graag weten wie het echt was, iemand dit ook gehoord?

Ik heb het niet gehoord dus heb geen idee verder, maar ik heb onlangs een cover hiervan door Eric Bibb ontdekt en die is zo chill!

1 like

Als je weet hoe laat het ongeveer was kun je online de playlist bekijken of het programma terugluisteren, misschien kun je er op die manier achter komen?

Goed idee. Ik ben meteen gaan kijken maar kan het niet vinden…

Was het niet JC Stewart? Hoorde vanmorgen (op 3FM) dat hij in de live box zou optreden, maar heb het daadwerkelijke optreden niet gehoord.

Dit moet 'm wel zijn, dank je wel! Helaas kan ik het optreden nergens vinden

1 like

Ze hebben een speciaal YouTube kanaal. Misschien verschijnt de cover daar een dezer dagen.

https://youtube.com/c/3fmlive

Wauw, het is nu wel duidelijk te zien dat ik dus nooit radio luister. Lief dat je het voor me hebt opgezocht, ik ga het in de gaten houden!

1 like

Halva, van sesamzaad of pistache. Is best zoet maar wordt bij ons ook vaak rondom begrafenissen en rouwplechtigheden gegeten dus heb er niet een hele leuke associatie mee

Ja en plakt zo aan je tanden en gehemelte brrr

Is er iemand met juridische kennis die ik via een pb een vraag mag stellen?

Ik wil heel graag weer bij Holo Taco bestellen maar alle extra kosten houden mij tegen. Als iemand zin heeft om met mij mee te bestellen en deze kosten te splitten hit me up!

Ik ga morgen naar het woonprotest en wil misschien nog een bord maken, iemand hele goede ideeƫn daarvoor?

Huilen Boompje Beestje

27 likes

Geen eigen huis
Geen plek onder de zon

Jazeker
De hypotheker
Grapje, te duur

Geen woorden maar daken

Wonen: de ƩƩn zijn nood
De ander zijn villa en boot

Maak m’n ouders blij
Regel een huis voor mij

36 likes

Nooo heb zojuist bij de release van vandaag wat besteld :no_mouth: . Maar mij kennende wil ik over een paar maanden alweer bestellen.

1 like

Ik zat echt na te denken hoe het zou werken als je taco’s zou bestellen en hoe dit dan naar een aparte adres verzonden kan worden zodat je het kan op eten.
Maar het gaat over nagellak haha :blush:, sorry je hebt niks aan mijn bericht ik hoop dat je iemand vindt waarmee je samen kunt bestellen!

12 likes

Ik kan je geen pb sturen :frowning: kan dat kloppen?