Ah super dankjewel!!!
Als iemand trouwens een fysiek exemplaar heeft en een foto ervan kan maken zou ik ook heel dankbaar zijn en kan ik het naar mijn familie sturen lol
Ah super dankjewel!!!
Als iemand trouwens een fysiek exemplaar heeft en een foto ervan kan maken zou ik ook heel dankbaar zijn en kan ik het naar mijn familie sturen lol
Geen fysiek maar digitaal abonnement en was net van plan om het te lezen. Ik stuur je screenshots.
Dankje!!
Ja, ik heb het hier liggen
Ik wil een gedicht op posterformaat laten afdrukken en inlijsten, heeft iemand zoiets weleens gedaan en een tip hoe/waar je dat mooi kan laten doen? Ik wil het dan in een mooi lettertype en misschien een kleine illustratie erbij
Ik zou het op Canva maken en dan afdrukken via printenbind, is ook zeer budget vriendelijk!
Ik heb laatst echt dramatische ervaring gehad met printenbind, levertijden garanderen en dan pas op de dag zelf na 10x bellen toegeven dat ze eigenlijk vanaf het begin al wel wisten dat het nooit gelukt was, omdat er nog 100 opdrachten voor mij in de wachtrij zaten.
Kreeg wel snel geld terug, dat dan weer wel.
@Merel wisselende ervaringen dus haha, maar dat Canva kende ik niet, dat is al een mooie eerste stap! Ik ga eens kijken of ik iets moois in elkaar kan knutselen
Heeft iemand ervaring met zwemlessen voor volwassenen? Hoe ziet de invulling van zo’n programma er ongeveer uit en hoeveel lessen had je, of iemand anders, ongeveer nodig? En was het relatief makkelijk om te leren of viel dat best tegen?
Mijn vriend kan niet zwemmen, hij wil wel lessen en dat vind ik ook wel fijn ivm veiligheid, maar nu is er iemand die hem dat wel wil leren. Maar ik betwijfel ten zeerste of die persoon daarvoor gecertificeerd is dus als dat niet zo is dan vind ik dat eigenlijk echt totaal geen goed idee. En heb het idee dat m’n vriend denk van ik doe dat wel even… maar mij lijkt het dus best nog wel lastig om te leren
Cool van d’r om dat op latere leeftijd te leren!
Als ik morgen naar de stad ga, is er dan nog een plukje sale in de winkels of is het al opgeruimd?
Ik was gisteren in een middelgrote stad en daar hadden bijna alle winkels nog sale!
Weet iemand of je ID kaart geldig op het vliegveld is als deze scheuren heeft maar wél alles nog leesbaar is?
Ligt eraan waar die scheuren zitten denk ik
Meh, ID kaart van vriend heeft scheuren en kunnen pas de 16e (!) afspraak maken, duurt 5 dagen en we gaan de 21e… moet hij morgen maar gaan bellen voor spoed
Alles is leesbaar, maar die kenmerken durven we niet te gokken.
Ik had laatst een zelfde soort situatie (paspoort kwijt en moest op vakantie) en toen heb ik dus oprecht per ongeluk een afspraak gemaakt voor 2 weken later dan de dag dat ik in het gemeentehuis stond (dacht gewoon dat ik de eerste vrijdag meteen terecht kon, maar de wachttijd bleek ook 2 weken ofzo voor een afspraak).
Dus veel verwarring bij het gemeentehuis, omdat ik dacht dat ik een afspraak had en die bleek pas te zijn als we al op vakantie zouden zijn, maar toen schoot de ‘host’ daar me te hulp en regelde dat ik toch ter plekke terecht kon en het paspoort dus wel op tijd was… ik weet niet of ik geluk heb gehad (was beetje ontredderd en met een kind dus wie weet), maar het is het proberen waard? Scheelt wel veel geld…
Ja de wachttijd voor een afspraak is een week. Hij gaat straks bellen!
Denk ook dat de medewerkers bij burgerzaken wel kunnen inschatten of zijn ID-kaart nog geldig is. Wie weet kan hij even binnenlopen en de vraag voorleggen en vervolgens (indien nodig) een afspraak maken voor zsm vervangen. Dan proppen ze hem vast wel even ergens tussendoor deze week.
heeft iemand een best.secret account en wil mij een code geven? ik heb zeer specifieke werkkleding nodig en op social media zie ik dat zij precies hebben wat ik nodig heb, maar ik kom er zonder invite natuurlijk niet in.
edit: ben inmiddels voorzien!