Zijn die twee erboven dat je 11 knoopjes en 19 shirts moet wegspelen? En zo ja, kan het dan zijn dat je 35 van die gekleurde steentjes moet wegwerken en dat het niet uitmaakt welke kleuren precies? Of denk ik nu te simpel?
Ja klopt! Maar helaas is dat te simpel gedacht haha, heb ik al geprobeerd.
Oooooh wauw haha, nooit opgevallen dat er shiny steentjes zijn. Maar thanks! Ga ik weer verder met thuiswerken.
Een collega heeft deze en die vindt het fantastisch. Alleen ijsblokjes of fruit dat echt net uit de vriezer komt werkt niet zo lekker, maar als je dat een kwartiertje eerder eruit haalt gaat het prima.
Haha dit spel speelde ik ook een hele tijd tot de levels te moeilijk werden! Zal weer eens kijken of het nu wel lukt.
Eind 2020 (wow ik dacht dat ik daar eind vorig jaar iets had besteld maar blijkbaar niet) werd het bij mij door DPD bezorgd
Niet het antwoord waar ik op hoopte haat DPD
Bij mij werd het vijf maanden geleden met DHL geleverd.
Bij mij drie weken geleden ook met DHL
Dat weet ik niet maar vaak kun je bij de krant zelf het artikel of de krant opvragen.
Bij ons kwam het vorige maand in 2 delen, 1 met DHL, 1 via post.nl
Ohh DHL en PostNL zouden beter zijn want dan kan het fijn naar een pakketpunt. DPD is bij mij de buurt echt onbetrouwbaar… Dank allen!
Ik zou er niet aan beginnen als ik jou was. Het is kut maar je kan er niet mee stoppen.
@anon50301661 Jawellll, gewoon doen. Die make-overs slaan nergens op en de reclames lijken in niks op de gameplay. Maar het wegwerken van de steentjes is geweldig, beter dan Candy Crush.
Ik heb geen idee, maar hebben jullie een grote parasol? Onze buren zetten die altijd open voor het raam neer en ik denk dat ik dat de eerstvolgende hittegolf ook ga proberen
Een wit laken helpt echt heel goed en is een goedkope snelle oplossing. Als je wilt kan ik wel foto’s naar je sturen hoe je dat eventueel kunt bevestigen.