Durf te vragen #6

Hahaha ja I know, daarom zeg ik het ook. :joy:

4 likes

Hema heeft ze ook vaak als een van de eersten!

1 like

Google verteld mij week 36 en dat is eerste week september. Maar las dat er een aantal winkels ze al vanaf eind juli heeft.

Qua hema ligt t echt aan je hema. Mijne was vorig jaar echt weken later dan anderen in de omgeving. Als t geen franchise is zit je wel goed denk.

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Het ‘help ik zoek’-topic

3 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Menstruatie/PMS topic

3 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Trouwtopic

Mijn zus heeft er een gekocht via fixjeiphone.nl en is er heel tevreden over

1 like

Ik woon nogal in een boerengat dus de dichtstbijzijnde ah voor mij is helaas 20 min rijden. Hier hebben ze echter veel meer soorten ijs/andere diepvriesproducten dan de supermarkten bij mij in de buurt. Is het doenbaar op diepvriesproducten (vooral ijs dus) mee te nemen in een koeltas met koelelementen of is 20 min echt te lang? Mocht iemand andere tips hebben hoor ik het ook graag.

1 like

Ik heb wel eens ijs uit Duitsland meegenomen en in een diepvriestas ruim 50 min mee in de auto genomen, was nog vrij goed bevroren eigenlijk. Je kan ook een paar grote flessen water in de diepvries leggen en die meenemen, snel boodschappen doen en die flessen als koelelementen gebruiken.

4 likes

Kan best denk ik! Heb ik vorige week nog gedaan met ijsjes zonder koeltas in zuid-Spanje, ritje van een kwartiertje. Daarna meteen weer in de vriezer

3 likes

Ja joh, zeker als je wat meer diepvries producten koopt houdt het elkaar ook wel koel. En als je met de auto bent en misschien airco hebt het ook niet heel warm wordt in je auto. 20 minuten fietsen door ruim 30 graden is lastiger denk ik :smile:

2 likes

Zijn er meer voor wie hun stories op instagram niet zichtbaar zijn voor beste vrienden?

2 likes

De NS klantenservice is onbereikbaar dus misschien kan iemand hier me helpen: kun je ook NS flex nemen als je al een abonnement op je persoonlijke OV chipkaart hebt staan bij een andere vervoerder? Ik meende dat dat een tijd geleden niet kon, maar kan er nu niks meer over vinden.

1 like

Oke I need your brain guys. Moet voor een borrel “mezelf voorstellen middels een cocktail” :clown_face: en ik ben inspiratieloos. Ik hou van koffie dus dacht espresso martini, maar er zijn vast minder afgezaagde opties

2 likes

Is ‘ik houd van seks op het strand’ te? :joy: Sorry, enige die ik ken. Ik drink geen alcohol :joy:

6 likes

Dark ‘n’ stormy, als je een goede eerste indruk wil geven van je emotionele gesteldheid

33 likes

Quiz: Welke cocktail ben jij? - Girlscene :upside_down_face:

11 likes

Ahh kut. Bedankt voor je antwoord!

2 likes

Ik heb dat abonnement op een nieuwe ov kaart laten zetten. Dat leek mij hele onhandig en dat is het een klein beetje ook wel. die van de NS ziet er alleen wel anders uit dan die van OV, dus je kan zs goed uit elkaar houden!

5 likes

Hier werd geloof ik vandaag een link gedeeld van een gynaecologe ivm 50 shades of grey. Zoekmachine al gebruikt maar krijg hem niet naar boven. Weet iemand waar ik t over heb?