Durf te vragen #6

Bij ons kwam het vorige maand in 2 delen, 1 met DHL, 1 via post.nl

1 like

Ohh DHL en PostNL zouden beter zijn want dan kan het fijn naar een pakketpunt. DPD is bij mij de buurt echt onbetrouwbaar… Dank allen!

1 like

Ik zou er niet aan beginnen als ik jou was. Het is kut maar je kan er niet mee stoppen.

1 like

@anon50301661 Jawellll, gewoon doen. Die make-overs slaan nergens op en de reclames lijken in niks op de gameplay. Maar het wegwerken van de steentjes is geweldig, beter dan Candy Crush.

2 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Het grote medische vragen-topic #3

2 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Modetopic #2

Ik heb geen idee, maar hebben jullie een grote parasol? Onze buren zetten die altijd open voor het raam neer en ik denk dat ik dat de eerstvolgende hittegolf ook ga proberen

2 likes

Een wit laken helpt echt heel goed en is een goedkope snelle oplossing. Als je wilt kan ik wel foto’s naar je sturen hoe je dat eventueel kunt bevestigen.

1 like

die dingen van ikea zijn een goede oplossing tegen licht maar zeker niet tegen warmte, de kant die naar de zon hangt is glanzend zwart en wordt dus bloedheet

3 likes

Oh yes, dan waag ik het er ook maar op. :grin:

Nou reviews over of ik het ook geweldig vind zullen wel volgen :grin:.

2 likes

Wij hebben dit spul op AliExpress besteld, een soort schaduwdoek dat je zelf op maat knipt voor je raam en dan bevestigt met zuignapjes. Is bij ons vorig zomer goed blijven zitten (1 of 2 keer een zuignapje moeten vastplakken), het maakt de kamer niet helemaal donker, maar scheelde wel echt in de hitte. Je kon het destijds ook bestellen op Amazon en Bol, maar ik had geen haast en Ali was goedkoper. Als je zoekt op ‘zonwering zuignap’ vind je een aantal opties.

12 likes

Oeh wat fijn dit

4 likes

Nice, ziet er goed uit! Dit zit op de buitenkant?

Doet me denken aan van die zuignap zonneschermen voor achterin de auto!

4 likes

Ja wij hebben het aan de buitenkant, maar dit zijn grote openslaande deuren naar binnen, dus dat was makkelijk. Aan de binnenkant zou denk ik ook kunnen als je er moeilijk bij kan.

2 likes

Iemand die lid is van de Consumentenbond en dit artikel kan lezen? https://www.consumentenbond.nl/matras/beste
Ik ben benieuwd welke er op 1 staat

1 like

Beste uit de test: Emma 02 hard

Beste koop: meradiso Lidl 7 zones koudschuimmatras (hardheid 2)

2 likes

En @Noor dank voor de snelle reactie :green_heart:

4 likes

Ik ben in turkije en vraag me iets af. Bv. Met dolfijnen zwemmen, kameel rijden, tijgers aaien etc we weten daarvan nu dat het niet ethisch is. Hoe zit dat met paardrijden en dan voornamelijk in het buitenland als excursie/tourtje. Met je paard over het strand, ofzoiets. Die dieren worden daar ook ingezet voor het maken van geld? Mijn gevoel zegt nu dat dat dan ook niet oke is, hoe denken jullie daarover?

Hetzelfde als over die eerdere dingen die je noemt.

Ik heb sowieso mijn twijfels bij paardrijden maar ingezet worden om geld te verdienen als toeristische activiteit, op waarschijnlijk een warme plek, en bereden worden door mensen of kinderen die waarschijnlijk vrijwel nooit op een paard hebben gezeten lijkt mij fout.
Dat vind ik nog wel iets anders dan paarden die bereden en verzorgd worden door getrainde ruiters in hele andere omstandigheden.

3 likes