Durf te vragen #6

@Kauai
Ik ben geen Marine Bioloog, maar de kaken zien eruit als een dolfijn/walvisachtige inderdaad! Er leven veel specifieke soorten daar, met alleen deze foto en in deze staat kan je waarschijnlijk niet precies bepalen welke soort het is.

5 likes

Ik ben geen bioloog maar dat zijn mooie gezonde tanden zeg

5 likes

Waarom ziet het eruit alsof hij twee onderkaken heeft?

2 likes

Dat is toch ook zo? Twee rijen tanden iig

Edit: grapje kan het nergens meer vinden

3 likes

Je ziet gewoon zowel de linker als de rechterkant (de bodem is open) maar niet waar ze samenkomen (ligt in het zand), en van de bovenkaak alleen de rechterkant (en de bovenkant is gesloten), daarom is het misschien verwarrend

Helpt dit plaatje?

7 likes

Dankjewel!

1 like

Ik wil wat meer fruit of groente eten (drinken eigenlijk) en bedacht me lekker zelf smoothies te maken voor op het werk. Maar ik vind eten heel snel vies, dus ook een smoothie die ik 's ochtends zou maken en die dan de hele dag al klaar is gemaakt tot het moment dat ik het op ga eten (drinken) Maar nu wil ik dit :heart_eyes:

Iemand ervaring met zoiets, is het handig of is het maar gedoe?

4 likes

Dit wil ik ook weten!! Ik zag de blendr op insta voorbijkomen maar die moest uit Amerika komen voor 80 euro.

1 like

Geen ervaring, maar kan me voorstellen dat als je dit de hele dag bij je draagt dat dat fruit er dan ook niet meer zo fris uitziet

1 like

Oh dan wil ik je in ieder geval al vertellen te zoeken op bol, er staan er best veel en ook met verschillende zoektermen kom je al een eind, moet alleen nog even kijken welk design ik mooi vind en waarbij een goede review staat vermeld Hier heb je de link die ik gebruikte > Blenders to go

@Noodle Nja, ik denk eigenlijk van wel, als ik een banaan in schil mee neem en op m’n werk ‘verwerk’ is dat denk ik toch al een heel verschil met 's ochtends thuis blenden. En ik denk dat dat wel met veel fruit is. (of groente) maar ik hoop dus dat iemand er ervaring mee heeft :grin: zodat die dat kan beamen of ontkrachten.

4 likes

Ik vraag me bij dit soort dingen af hoe sterk de motor is en of die niet snel stuk gaat. Dan zou ik eerder investeren in een nutri bullet oid (die bekers kun je ook een dop op doen en meenemen). Die zijn ook meer multifunctioneel

8 likes

Kan je een kleine blender op je werk neerzetten? Wij hebben een klein keukentje met allerlei apparaten (tosti-ijzer, oven, enz), een blender zou daar prima bij kunnen staan.

1 like

Beetje stomme vraag maar speelt iemand Project Makeover? @Koda volgens mij heb jij dit ooit aangeraden haha. Ik weet niet hoe ik dat onderste doel moet behalen? Wat is daar de bedoeling van? (Die 3 gekleurde steentjes bij elkaar) ik kan online ook niks vinden en zie ook geen logica wanneer ik het speel.

1 like

Zijn die twee erboven dat je 11 knoopjes en 19 shirts moet wegspelen? En zo ja, kan het dan zijn dat je 35 van die gekleurde steentjes moet wegwerken en dat het niet uitmaakt welke kleuren precies? Of denk ik nu te simpel?

2 likes

Ja klopt! Maar helaas is dat te simpel gedacht haha, heb ik al geprobeerd.

3 likes

Oooooh wauw haha, nooit opgevallen dat er shiny steentjes zijn. Maar thanks! Ga ik weer verder met thuiswerken. :joy:

5 likes

Een collega heeft deze en die vindt het fantastisch. Alleen ijsblokjes of fruit dat echt net uit de vriezer komt werkt niet zo lekker, maar als je dat een kwartiertje eerder eruit haalt gaat het prima.

1 like

Haha dit spel speelde ik ook een hele tijd tot de levels te moeilijk werden! Zal weer eens kijken of het nu wel lukt. :joy:

3 likes

5 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Koffie is leven

Weet iemand welke bezorgdienst wordt gebruikt door nike.com?

2 likes