Nee inderdaad geen standaard opvang zodra ze naar school gaan (vanaf 2,5j), sommige crèches bieden het wel nog langer aan. En onze zomervakanties duren twee volledige maanden, dus echt niet evident die te overbruggen. Er zijn wel kampen waar ze (overdag) naar toe kunnen gaan, maar dat kost uiteraard ook allemaal veel geld. Ouderschapsverlof wordt ook vaak in de zomervakantie opgenomen, dat mag tot het kind 12 is en iedere ouder heeft per kind recht op 3 maanden in totaal, maar dat moet je financieel ook maar kunnen (je krijgt ipv loon een uitkering van zo’n 800€ per maand). Dus als er grootouders zijn die een of meerdere weken de kleinkinderen willen opvangen is dit uiteraard zeer welkom.
Ja ja ben erg blij met de tosti machine! Driehoekjes zou nóg beter zijn maar hier ben ik al blij mee. Past sowieso een hele boterham in en vandaag vol gestouwd en deksel gaat makkelijk dicht.
Weet iemand of je de retourzending van asos ook bij een ander dhl punt kunt inleveren, ik moest een punt kiezen en toen stond er “laat je qr code scannen bij het door jou gekozen punt” maar op de website staat, “lever het in bij een van de 2700 winkels”
Ja kan!
Ik ben op zoek naar het retouradres van Monki. Ik heb de verpakking waarin het verzonden is niet meer, dus ook niet de retoursticker. Ik wil het via DHL verzenden.
Op de website staat het niet vermeld, heb ze vanmorgen gemaild, nog geen reactie. Ik ben bijna te laat om het te retourneren, vandaar dat ik het hier ook even vraag.
Edit: Heb reactie op mijn mail. Voor in de toekomst, mocht iemand het nodig hebben:
Monki
Antwoordnummer 60372
5000 VB Tilburg
@Opheliac heb hem dus al, dank je wel!
Heb je met Klarna betaald? Dan kan je daar een retoursticker krijgen
Ik moet ook nog wat retourneren, ik zal je het adres zo sturen! Ben over een halfuurtje thuis
Oooh top! Op mijn label staat ook weer een ander adres zie ik? Maar mooi
Ah ok! Antwoordnummers vind ik altijd fijner: dan kan het naar een Postnl-punt i.p.v. een DHL-punt waar de openingstijden vaak lastig zijn.
Klopt het dat pakketbezorgers van PostNL en DHL niet betaald krijgen als ze een pakket niet bij de ontvanger of bij de buren kunnen afleveren maar het naar een pakketpunt moeten brengen? Onze buren bestellen echt belachelijk veel en zijn zelf nooit thuis dus dat komt 9/10 keer bij ons. Ik zou het wel kunnen weigeren maar als dat dan betekent dat de bezorger geen geld krijgt vind ik dat ook weer zo lullig
Nee is gewoon betaald. Mijn vader is pakketbezorger geweest en volgens mij werd het gewoon betaald omdat het afgetekend was.
Lijkt op Rains, denk ik.
Ucon Acrobatics?