Durf te vragen #6

Winkels als So Low, Action, etc

1 like

Bij boekwinkels heb je vaak van die boxen met 100 kaarten, kost vaak 20 euro. Een van die kaart
uitgevers is bijvoorbeeld princeton architectural press. Als je zoekt op bo.l naar 100 wenskaarten box vind je ook verschillende van die boxen. Als je 50 kaarten in die box niet leuk vind, dan is het alsnog goedkoop.

3 likes

100 voor €100,— ? Vind ik niet bepaald goedkoop.

Ik koop deze graag als ze op voorraad zijn: :laughing:


(Action uiteraard)

Dit is wel goedkoop

4 likes

Had een typefout gemaakt, voor 20 euro!

3 likes

3 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: (Show je) schoenentopic

3 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Airfryertopic

Oh! Dat scheelt wel een stukkie :laughing:

2 likes

Wat is een fijne koffiebeker die in het bakje van de auto past? Al mijn thermosflessen en waterflessen zijn te breed :sob:

2 likes


Hebben meer mensen deze mail van paypal gehad? Is het phishing?

3 likes

Ik heb zoiets wel eens eerder gehad. Ik zou gewoon even inloggen, daar stond het toen ook.

2 likes

Goede tip, daar staat het inderdaad ook. Bedankt!

1 like

Nog één tip, bij het Kruidvat verkopen ze het ook!

1 like

Als je goedkope kaarten zoekt raad ik je een rondje kringloopwinkels aan!

3 likes

Ja dat was deze: Originele Sterren projector lamp - 10 kleuren licht sterrenhemel (galaxy projector)... | bol.com

Ik heb trouwens wel buyers regret want gebruik dat ding echt nooit :sweat_smile:. Effect is wel mooi hoor.

2 likes

Als @Enthusiasm niet wil overkopen heb ik wel interesse. Wat wil je ervoor?

Ik heb de astronaut en het effect is echt suuupermooi. Met allemaal verschillende ruimtes en kleuren en dan groene sterretjes erbij.

2 likes

Er zit een beestje achter het luchtrooster (spouwmuur met gat naar buiten) bij mijn bed en doet nu al een paar keer ‘s nachts een soort wasceremonie waarin hij heel hard tegen zichzelf praat?

Echt rude en heel irritant

Is dit een muis? En iemand opties hoe ik hem diervriendelijk kan verjagen? Er past geen diervriendelijke val achter het luchtrooster.

3 likes

thanks @Kusjessoldaat en @ufo !

Weet iemand toevallig meer over welke rechten je hebt als treinpassagier bij vertraging?

Ik heb twee losse hogesnelheidstreinen gereserveerd (Frankrijk). De eerste heeft meer dan twee uur vertraging. Daardoor haal ik de tweede trein niet.
Ik vond zelf al hier dit terug:

Uw trein had vertraging
Als u te horen krijgt dat uw trein met een vertraging van ten minste 1 uur op uw bestemming zal aankomen, hebt u recht:

op annulering van uw reisplannen en terugbetaling van uw ticket — dit kan een volledige of gedeeltelijke terugbetaling zijn (voor het gedeelte van de reis dat niet is afgelegd)
op terugbetaling van de kosten van de terugreis naar uw oorspronkelijke vertrekpunt, als u door de vertraging het doel van uw reis mist, of
op vervoer naar uw eindbestemming onder vergelijkbare voorwaarden bij de eerste gelegenheid (of op een latere datum van uw keuze). Dit kan ook betekenen dat u een ander vervoersmiddel kunt gebruiken als de trein niet verder kan rijden en de dienstverlening stilligt
op hulp in de vorm van maaltijden en verfrissingen (in verhouding tot de wachttijd) als de vertraging meer dan 1 uur bedraagt
op accommodatie, als u gedwongen bent te overnachten.
Als u besluit de reis zoals gepland voort te zetten of een alternatieve vervoersoplossing te accepteren, hebt u recht op een schadevergoeding.

Schadevergoeding bij vertraging

25% van de ticketprijs bij vertraging tussen 1 en 2 uur
50% van de ticketprijs bij meer dan 2 uur vertraging
U hebt geen recht op schadevergoeding als:

u al voor de aanschaf van het ticket was ingelicht over de vertraging
u gekozen hebt voor terugbetaling van uw ticket

Rechten van treinreizigers - Your Europepok0qdvid*clNZUE5xdkdDdFlsWGZUbWViMlIzNTVZdUljampXc2FPT0VOMnA4SUlGRjJVTEtSNVdRcWJ0RHBUZFdHZFFHTA…timestampMTY2MjM5NzA1NDgwNA…#delayed

Is dit dan ook van toepassing op mijn effectieve eindbestemming, of enkel de eindbestemming van trein 1?

Ik vertelde vandaag iemand dat ik een tijdje geleden bij een manuele therapeut in ondergoed een behandeling moest ondergaan. Het betreft een behandeling waarbij al mijn gewrichten werden bewogen (kan ook prima met sportbroek lijkt mij) en de therapeut heeft mij tijdens de intake ook gefilmt. Moest toen doen alsof ik aan het golfen was en ook skate bewegingen. Echt verschrikkelijk en ben na de 2e keer niet meer terug gegaan, haha. Maar nu werd er dus heel verbaasd gereageerd. Is bovenstaande heel raar? Of valt dat allemaal wel mee.

2 likes