Durf te vragen #6

Haha nee, want het moet gaan om een overlijden als gevolg van een ongeval! Je kan die persoon wel van een klif af duwen natuurlijk.

5 likes

Interessant.

6 likes

Ik heb zo voor het eerst in een miljoen jaar weer een oogmeting voor een bril. Ik heb lenzen en een hele oude bril die ik alleen draag als mijn ogen zijn ontstoken ofzo, nooit dus.

Moet ik mijn lenzen uitdoen? Lenzendoosje ff meenemen? Of doen ze dit gewoon met lenzen in meten?

ik word altijd gemeten zonder bril dus ik vermoed ook zonder lenzen, ik zou voor de zekerheid een doosje meenemen en je oude sterktes opgeschreven om zeker te zijn

2 likes

Ik heb dit vorige week gehad en kreeg het advies om mn lenzen 15min van te voren uit te doen, omdat je ogen anders gaan staan door het dragen van lenzen. Na de controle kon ik ze meteen weer indoen, wel zo handig want dan zag ik ook wat voor bril ik uitzocht :sweat_smile:

Edit: ik zou je bril ook meenemen, die sterkte kunnen ze opmeten en dan hebben ze een uitgangspunt voor de meting. Sterkte van lenzen is namelijk anders.

5 likes

Nee dit moet zonder lenzen, en volgens mij moet je ze ook al een paar uur van tevoren uitdoen, omdat de meting anders niet helemaal betrouwbaar kan zijn

4 likes

hah shit oke ik bel ze wel even! Ik zie dus echt geen steek zonder lenzen en zou niet weten hoe ik veilig daar kom.

1 like

Haha ja ik kwam hier zelf pas achter toen ik met lenzen in verscheen voor een brilmeting en dus weer naar huis kon :person_facepalming:

Hopelijk is er wat op te verzinnen, gaat ook wel een beetje ver om je leven te moeten wagen voor de brilmeting door zonder lenzen de straat op te moeten!

15 minuten van te voren uit! Dat is prima, dan wacht ik daar wel even.

Wat @Bailey zei dus. Wel gek dat die tijden zo verschillen dan.

4 likes

Misschien verschil tussen zachte en harde lenzen?

3 likes

Geen idee, ik heb zachte lenzen.

1 like

Oh dat is gelukkig wel te doen dan!

Ja @KipTokTok ik heb harde lenzen en moest zelfs 3 weken zonder omdat harde lenzen schijnbaar de bolling van je oog nogal veranderen :-1:

3 likes

Ik heb een mand van jute gekocht, maar dan ding stinkt best. Heb er al wat luchtverfrisser op en in gespoten maar je ruikt het nog steeds. Iemand enig idee hoe je die geur eruit krijgt?

Paar dagen buiten zetten als je een overdekte plek hebt?

3 likes

Wat slecht, daar heb ik zelf echt niet aan gedacht :joy: zal hem morgen eens een dag buiten zetten, hopelijk helpt dat!

2 likes

3 weken?! Mijn god wat een planning

Sorry zie het nu pas! Nee van de h&m. In principe valt het wel mee maar af en toe ruik je opeens zo een weeïge scouting geur. Ben hem alleen vandaag vergeten buiten te zetten dus ik ga morgen even testen of dat een beetje helpt!

2 likes

Iemand zei kort geleden dat de website die ze gebruikt voor het tracken van haar menstruatie stopt. Die website gebruikte ik ook. Ik wil graag m’n gegevens eraf halen. Maar ik kan de website naam niet herinneren. Ik ben net bevallen, dus ook al eeuwig niet ingelogd. Ik kan gewoon de naam niet bedenken. Help!

1 like

@Era welke site sgat.

2 likes