Durf te vragen #6

15 minuten van te voren uit! Dat is prima, dan wacht ik daar wel even.

Wat @Bailey zei dus. Wel gek dat die tijden zo verschillen dan.

4 likes

Misschien verschil tussen zachte en harde lenzen?

3 likes

Geen idee, ik heb zachte lenzen.

1 like

Oh dat is gelukkig wel te doen dan!

Ja @KipTokTok ik heb harde lenzen en moest zelfs 3 weken zonder omdat harde lenzen schijnbaar de bolling van je oog nogal veranderen :-1:

3 likes

Ik heb een mand van jute gekocht, maar dan ding stinkt best. Heb er al wat luchtverfrisser op en in gespoten maar je ruikt het nog steeds. Iemand enig idee hoe je die geur eruit krijgt?

Paar dagen buiten zetten als je een overdekte plek hebt?

3 likes

Wat slecht, daar heb ik zelf echt niet aan gedacht :joy: zal hem morgen eens een dag buiten zetten, hopelijk helpt dat!

2 likes

3 weken?! Mijn god wat een planning

Sorry zie het nu pas! Nee van de h&m. In principe valt het wel mee maar af en toe ruik je opeens zo een weeïge scouting geur. Ben hem alleen vandaag vergeten buiten te zetten dus ik ga morgen even testen of dat een beetje helpt!

2 likes

Iemand zei kort geleden dat de website die ze gebruikt voor het tracken van haar menstruatie stopt. Die website gebruikte ik ook. Ik wil graag m’n gegevens eraf halen. Maar ik kan de website naam niet herinneren. Ik ben net bevallen, dus ook al eeuwig niet ingelogd. Ik kan gewoon de naam niet bedenken. Help!

1 like

@Era welke site sgat.

2 likes

Ik wel een beetje. Stel je vraag maar

1 like

Monthlyinfo dacht ik?

4 likes

Mijn hoogpolige vloerkleed ruikt wat muffig als je de woomkamer binnenkomt. Nu wil ik er morgen biotex en baking soda op strooien om dat de nacht in te laten trekken. Wil het zaterdag ochtend dan opzuigen. Zou dat effect hebben? Of hebben jullie andere tips?

Heeft iemand hier toevallig ervaring met een naamswijziging? Ik wil graag een dubbele achternaam, maar een van m’n ouders is overleden (degene van wie ik de ‘extra’ achternaam wil). Iemand hier ervaring mee? Ik weet niet zo goed waar ik moet beginnen.

1 like

Dat kan alleen in een aantal hele specifieke situaties, heb je al de brochure naamswijziging van Justis gelezen?

2 likes

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Tech-topic (ict, computers, telefoons etc.)

Waar kan ik leuke posters/prints vinden van Nederlandse makers? Niet zo 13 in een dozijn als desenio etc, maar ook niet honderden euro’s per print of poster.

Welke stijl?

2 likes