Durf te vragen #6

Let er ook op dat je kat(ten) niet aan het water uit de vaas zit(ten), het water zelf kan door de lelies ook al gevaarlijk zijn.

3 likes

Ja thanks die had ik idd ookal ververst!

1 like

Bij hunted zie je toch ook altijd dat je die camera’s (in theorie😂) kunt ontwijken

Lijkt me dat ze dat wel hebben gedaan idd, die anpr ingezet

Die camera’s staan voornamelijk bij snelwegen en de wat drukkere n-wegen dus als je binnendoor en lekker omrijdt is de kans klein dat je die camera tegenkomt

1 like

Ik weet dat je per post brownies kan bestellen, weet iemand of er zoiets met stroopwafels bestaat? Liefst dus zelfgemaakte of speciale smaken oid.

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Alles over slapen, bedden, avondrituelen etc

Tientallen resultaten, goeie kans dat er ook itets ‘originelers’ bij zit @Sandy

4 likes

Wat is leuk om in je eentje te doen op je verjaardag (op een zondag)? Ik zoek iets leukers dan ‘de hele dag in het donker in je bed liggen huilen’.
Aan de ene kant mag het best wat kosten, maar aan de andere kant ben ik net verhuisd, dus heb al super veel geld uitgegeven de afgelopen maanden.

2 likes

In je nieuwe woonplaats gaan wandelen als het droog is, een gebakje eten in een café ter ere van je verjaardag, jezelf uit lunchen nemen, naar de bioscoop, lekker online shoppen voor je nieuwe huis (indien tuin, daar een leuk plan voor maken zodat je nu al wat dingen kan doen zoals bollen planten en anders zodat je in de lente aan de slag kan), meest feestelijke outfit aantrekken voor bovenstaande dingen, DIY-projecten doen voor je interieur zoals kunst maken of iets kleien, filmavond, uitgebreid bakken of koken en tot slot alsnog lekker op de bank of in bed lekker chillen, het is ten slotte zondag én JOUW dag.

30 likes

Ik denk dat sowieso alles leuker is dan dat! Film avond met jezelf en lekkere snacks? Nagelsalon? Kapper?

4 likes

Zoek een leuk koffiezaakje en zeg dat je jarig bent en net nieuw en ga lekker zitten en laat je verwennen

4 likes

Met jezelf naar de sauna of naar de bioscoop!

3 likes

Wat een super leuke plannen :smile:

5 likes

Ik wil een cadeau verzenden (brievenbuspakketformaat) en wil daarvoor ook een fatsoenlijke doos (dus niet eentje die ik zelf ooit ontvangen heb opnieuw dichtgeplakt oid). Waar kan ik doosjes kopen die niet zo duur zijn, en het liefst ook nog per stuk te koop?

Postkantoor

1 like

Huh echt :joy:
Grotere postkantoren dan (als die er zijn?) of ook gewoon een zo’n hoekje in de supermarkt?

Hier kan ik ze per stuk bij de Bruna kopen, weet niet of dat bij allen zo is.

4 likes

Ik heb dat bij de Bruna gekocht.

2 likes

Hema, Bruna, Primera

2 likes

6 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Het grote medische vragen-topic #3