Het is eigenlijk net Google, je kunt een superbetrouwbare deskundige treffen die belangeloos in heldere taal met bronvermelding precies jouw vraag beantwoordt, maar je kunt ook tante Truus’ Facebookpagina vol onderbuikgevoelens en complottheorieën treffen. En dat je het beide via Google kunt vinden zegt niks over de betrouwbaarheid.
Als je een link post in het medische vragen topic wil ik als ik tijd heb best een keertje meekijken, misschien anderen met mij ook wel hoor.
Ik keek heel erg uit naar mijn vakantie maar nu het zover is weet ik niet zo goed wat ik moet doen en slaap ik halve dagen😟 iemand nog tips voor leuke invulling van vrije dagen?
Ik vind het een paar keer per jaar leuk om in mijn eentje naar een random plaats te gaan waar ik nooit eerder ben geweest. Daar gewoon beetje rondlopen, lekker eten halen etc. En dan niet het centrum van Utrecht, maar gewoon een dorp of kleine stad max een uur rijden vanaf m’n huis. Dan loop ik door een woonwijk of langs het water. Ga naar de plaatselijke supermarkt of een lunchcafé. Soms ga ik impulsief naar de kapper ofzo.
Heeft ze geen rijbewijs of is het rijbewijs ingevorderd na negatieve CBS-keuring? Zo ja, waarom heeft ze dan nog een auto tot haar beschikking? En in dat geval zou ik beginnen bij de wijkagent en die kan dan eventueel verder escaleren.
Of is het puur jouw inschatting dat ze niet meer zou moeten rijden i.v.m. haar leeftijd / rijvaardigheid? Als ze nog een geldig rijbewijs heeft is er weinig aan te doen. Ik ken helaas ook mensen die niet meer zouden moeten rijden maar het wel doen.
Edit: lijkt me eigenlijk sowieso beter om eerst haarzelf of familie erop aan te spreken. Meteen naar de politie gaan bellen zou ik sowieso niet doen.
Hoe weet je dat het stiekem is?
Hoe bedoel je stiekem, zonder rijbewijs?
114 red een dier
Iets met een 4 iig
2,5… jaar?
Nou @anon4775214 misschien toch maar een melding maken dan. Met een beetje geluk vindt jouw buurvrouw het ook gezellig
Ahhw
Hahaha klassiek gevalletje van de rest van het verhaal komt later. Iemand aanrijden is toch wel wat anders dan dat de politie je betrapt terwijl je stiekem autorijdt, dan snap ik wel dat je naar het gevang moet
Tering
En wat nog meer
Hoeveel alcohol had hij gedronken?