Wat je even kwijt wil #51

Een rondje winkels gedaan en veel te veel uitgegeven. Nu kom ik er voorlopig echt niet meer :see_no_evil:

En ik vind het stiekem best grappig dat mijn nieuwe onderbuur zo ongeveer dezelfde stijl heeft als ik qua huis :joy:

2 likes

Niet alleen zijn ouders, denk de buren ook. :joy:

5 likes

Gelukkig woon ik niet in de buurt :joy:

3 likes

Even voor de inspiratie, want van al die komende vrije dagen krijg ik echt angst;

Zijn er ook mensen die die dagen zelf in hun eentje wat bedacht hebben om te gaan doen, en zo ja wat ga je dan doen?

2 likes

Ik heb net zo’n mooie vogel gezien, alleen geen idee welke. Had de grootte van een duif en z’n lichaampje heeft ook dat speciale grijs zoals een tortelduif. Maar op zijn vleugels had hij witte strepen zoals een Vink, en ook een blauw vlak tussen die strepen. Kan jij helpen @nello ?

1 like

Ik heb gisteren de koelkast schoongemaakt, vriezer opnieuw ingedeeld, nieuwe boodschappen ingeruimd en daarna in m’n eentje een biertje gedronken met blokjes kaas.
Andere ideeën: een heel eind wandelen met een podcast op, simsen, puzzelen, schilderen, onder het bed stofzuigen, keukenkastjes soppen, je huis een make-over geven, kledingkast uitruimen, oude spullen verkopen, een home-workout doen, online bordspelletjes doen, marktplaats of vinted afstruinen, lezen, boekenkast opnieuw indelen, een heel niche instagramaccount starten, jezelf leren coderen via codecademy of iets anders, yoga of mediteren, oude foto’s uitzoeken, een plakboek vullen met foto’s, kleurplaat kleuren, serie bingen, taal leren, bekende plekken opzoeken op google streetview, kapotte kleding repareren, al je pennen testen, een nieuw gerecht leren, iets bakken, nieuwe cocktails ontdekken, met een doekje al je plinten afnemen, planten verpotten, ramen zemen, in bad of uitgebreid douchen, oude vrienden opzoeken op social media en beoordelen, laptop deepcleanen met een wattenstaafje, je haar knippen/verven, skeeleren, jeans verknippen naar shorts, pinterestborden aanmaken, oude blogs lezen, make-upkwasten wassen, nagels lakken, gordijnen wassen, een verzameling uitzoeken, glas en papier wegbrengen, facebookvrienden opschonen, al je wachtwoorden veranderen en veilig bewaren, vogels leren herkennen, ieder bestaand topic op forumfeminarum lezen, trollen op andere fora, smoothie pakketjes maken om in te vriezen, boodschappen doen op de markt of bij een andere supermarkt dan je normaal komt, oefenen met fileparkeren, tiktok downloaden.
En als je het nu waagt om je eens te vervelen :rage:

92 likes

Klinkt als een Vlaamse gaai?

1 like

Jaaaa het is exact die! Merci :smiley:

2 likes

Hahaha heb je dit lijstje altijd bij de hand liggen, of vloeide dit zomaar ineens uit je

ik moet je wel zeggen, ik werk al een jaar thuis… dus veel van deze punten heb ik al wel gedaan op andere willekeurige tijdstippen door de week :joy::joy:

1 like

Nee dit is geen standaardlijstje maar het resultaat van werk-ontwijkend gedrag hahaha dus als je het echt niet meer weet kan ik je ook de inloggegevens van mijn werkaccount geven, dan ga ik wel iets van dit lijstje doen terwijl jij dan mijn werk doet

14 likes

u gotta pimp mein bikeeeee

1 like

Echt een vervelende situatie met je huisarts en als ik jou was zou ik hier inderdaad geen vertrouwen meer in hebben en overstappen. Vind het alleen wel een beetje overdreven om dit gaslighting te noemen.

1 like

Een gaai denk ik

Edit; ik reageerde direct ipv verder te lezen. Spuit 11 zie ik

1 like

Ohh mensen ik sluit ook me ook aan bij de er-komt-niets-uit-mijn-handen-club. Heb echt genoeg werk te doen maar waarrr is die concentratie.

8 likes

Ik had me voorgenomen om aan het eind van de dag 2 uurtjes vrij op te nemen om lekker in de zon te zitten, maar nu is de zon weg :unamused:

Nu dus maar door met mijn onproductieve werkdag

1 like

Ik heb vanmiddag deeg gemaakt voor zelfgemaakt naan en ze nu allemaal gebakken. Dit allemaal omdat ik trek had in 1 naan. Maar nu wil ik die andere 7 ook meteen opeten. Dit is echt duizend keer lekkerder dan dat naan uit de winkel wat je zelf moet afbakken.

18 likes

Ik heb een training tot 17u en kan me ook echt niet meer concentreren aaaah

1 like

Het was trouwens wel duidelijk dat alle winkels weer open waren, het was overal echt wel druk.

En bij 1 kringloop hadden ze dozen met spullen staan die mensen dan zelf uit mochten zoeken, zoveel hadden ze.

Like is voor de herkenning, niet omdat ik je situatie leuk vind! Heb hetzelfde probleem dit weekend, al weet ik me binnenshuis meestal wel redelijk te vermaken vind ik naar buiten gaan wel lastig. Had voor mezelf bedacht om (als het niet te druk is) mezelf x aantal euro te gunnen om door een grote boekwinkel hier te struinen en leuke boeken te kopen. En misschien iets anders specifieks voor gaan shoppen (al vrees ik dat het heel druk gaat zijn in de stad :grimacing: ). En anders stukje fietsen misschien. En het is weer formule 1 weekend, als je daar van houdt (al is dat wel binnen, wel leuk vermaak)

2 likes

Omg, ik bedacht me net, de hema is gewoon open? Echt zo’n raar gevoel dat je dus gewoon hup zomaar de hema in kan lopen. Ja ik ben een hema lover.

30 likes