Kwam hij uit Sicilië?
Ja en hij was grootmeester in de maffia denk ik.
Haha ik bedoel dat 95% van de mensen daar ook niks moet weten van rotondes en stoplichten. Zal wel met de maffia te maken hebben inderdaad.
Nog nooit in sicilië geweest dus geen ervaring ermee. Toch zou het me niet verbazen.
Haha nee, een echte Drent.
Uiteindelijk bleek het inderdaad van iemand te zijn die me wilde verrassen met bloemen. Zo lief.
De track en trace werkte niet, ik kreeg een foutmelding. Dus had er niks meer mee gedaan omdat ik ook niet wist waar het vandaan kwam.
Kreeg ik een berichtje van diegene of ik al iets had ontvangen. En zo is het balletje gaan rollen.
Uiteindelijk heeft ze een nieuwe bos bloemen kunnen versturen via greetz.
@Shinshell @Lemongrab nog heel erg bedankt voor jullie reacties op mijn post over wat ik in mijn vakantie zou kunnen doen! Dankzij jullie de afgelopen dagen veel meer voldoening gehaald uit mijn activiteiten. Heb van alles schoongemaakt (@vitaminwater mijn vriezer is je eeuwig dankbaar) en heb een dagje door een gezellig dorpje in de Betuwe gewandeld. Daarnaast ben ik de post van @Era over dingen buiten je comfort zone doen waar je je eerst voor schaamt heel erg dankbaar! Wilde al jaren een bepaald instagram account starten, maar ik schaamde me dan bij voorbaat al voor het idee dat ik weinig volgers zou hebben of mensen zouden denken wtf is dit nu weer. Nu na een paar dagen helemaal trots met m’n 18 volgers, haha. Ook ben ik gestart met het maken persoonlijke kaartjes met aquarelverf. Voorheen was ik heel kritisch over mijn artistieke uitspattingen, maar nu kan ik er echt van genieten.
Wauw, dat klinkt top! Graag gedaan (ook aan je vriezer)!
Ik snap dit niet. Hoe wordt Bol hier beter van? Ja ok, ik deel dit nu, dus ik breng ze onder de aandacht maar verder?
Ik zoek een filmpje/docu/artikel waarin wordt uitgelegd hoe kledingstukken in grootte verschillen doordat ze uit een dikke stapel stof worden gesneden bij fast fashion. Ik kan me herinneren dat ik dit echt jaaaaren geleden gezien heb? Volgens mij via het forum. Iemand die weet wat ik bedoel?
Is gewoon marketing. Zij maken een video waarin ze een order die verkeerd is gegaan goedmaken: Bockie maakt van Nick's frituurzaak de populairste van Vlaanderen 🍟 | Goedmaker (BE) | bol.com | #13 - YouTube
Zieltjes winnen met een ludieke actie
Ja er was ook een meisje die een speaker had besteld maar die kwam niet/te laat en toen kreeg ze een heel festival
De horror
Voor de vrouwen in een relatie,
Hebben jullie dat ook dat je man om de zoveel dagen moét klaarkomen? Als de mijne na 3 dagen niet klaar is gekomen, en ik heb geen zin, dan gaat hij echt bewust uit bed in een andere kamer zichzelf even “afwerken”. Ik vind dat zo raar en vraag me dus oprecht af of dit iets typisch mannelijk is of vooral bij mijn man het geval is?
Ik vind dit ook een beetje apart eigenlijk. Hoor mijn vriend er iig nooit over.
Ehh nee. Alsof seks ook alleen maar om het (mannelijk) orgasme gaat. Prima dat hij zich eens in de zoveel tijd aftrekt, maar niet als een soort klaagzang als je geen zin hebt in seks. Komt vrij drammerig over.
Zegt hij dan ook dat hij moét klaarkomen omdat anders zijn ballen pijn gaan doen?
Gaat hij dood als hij niet klaarkomt binnen dit en drie dagen?