Durf te vragen #6

Stemmen hoor je denk ik bij alle NC koptelefoons er wel doorheen, want hij kan alleen constant geluid filteren. Onverwachts geluid kan ie niet opeens anti-geluid voor maken haha dus stemmen, toeteren, etc hoor je alsnog. Maar als ik echt muziek op zet dan sluit ie wel zo goed af dat ik in principe nauwelijks meer iets hoor (heb niet de bose maar de sony in zelfde prijscategorie)

(Gister nog in de trein met iemand die volledig over z’n nek ging dacht ik halleluja thanks to the koptelefoon! :+1: :+1:)

2 likes

Weet iemand of de 1 persoons box van Hello Fresh nog steeds 2 persoons porties bevat?
@Oprah dit had jij een tijd terug toch?

Ja! Maar dan alleen de groente, pasta/rijst etc. Als je vlees of vis erbij hebt is deze wel voor 1 persoon. Tenminste ik heb dit nu de laatste keren steeds gehad.

3 likes

@Madam-Mikmak ik hoor stemmen er niet goed door heen maar het verschilt ook per persoon wie er praat. mijn vriend met een lagere stem hoor ik beter dan wanneer bijv een groep meiden in de trein aan het lachen gieren brullen is. Het lawaai van de bus of de stop knop van de bus hoor ik er niet door heen.

Tnx! En @crazyplantlady dan ben ik voor nu tevreden met mijn eigen koptelefoon. (Een soundcore, mijn nichtje heeft gezocht naar de beste in een voordelige prijs)

Kan ik altijd nog naar een betere gaan als deze af is.

2 likes

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Alles over slapen, bedden, avondrituelen etc

Ik heb iets besteld bij bol.com en het twee keer gekregen… op zich wel chill want het is Lego (standaard set) en dat kun je natuurlijk best 2x hebben, maar moet ik hier iets mee? Heb dubbel gecheckt maar heb maar voor 1 betaald… is het onethisch/ongepast om het te houden of kan het niet zo’n kwaad?

2 likes

Ik zou de klantenservice chatten, als je eerlijk bent mag je het wellicht houden?

5 likes

Ik heb ooit het verkeerde ontvangen van bol, waaronder een duur parfum. Heb toen contact opgenomen met klantenservice en moest het terug sturen, maar in ruil daarvoor kreeg ik wel een cadeaukaart. @Rosalala

3 likes

Ligt eraan of het vanuit een kleine onderneming is vind ik.

4 likes

@Kusjessoldaat Waar zien jullie hem dan nog? Ik zie alleen maar overal dat ie niet meer leverbaar is!

1 like

Oh ik heb 'm een jaar terug gekocht! Dus was toen via bol

1 like

Ah oke ik zie hem daar ook niet meer maar dankjewel!

2 likes

In theorie hoef ik niks want ik denk niet dat ze zelf doorhebben dat ik er 2 heb ontvangen…

Niet echt een direct antwoord, maar misschien houden en doneren aan de voedselbank? Ze kunnen er vast een kindje (en ouder) heel blij mee maken.

Bij kleine winkels had ik het gemeld, maar een groot bedrijf zoals deze…

4 likes

Het is 16 graden in huis (overdag zet ik de verwarming op 19, ‘s nachts uit) en de luchtvochtigheid is al een week rond de 80%. Buiten is het nog hoger. Heeft het dan zin om ramen open te zetten om de luchtvochtigheid omlaag te krijgen, of helpt dat niet omdat het buiten ook zo vochtig is?

Ik heb het ooit eens teruggezonden en dan kreeg ik mijn geld terug. Want ze dachten dus dat ik maar 1 exemplaar had gekregen. Toen wel eerlijk gemeld (ging over een gaminglaptop van 1500+ euro) en toen een deel in een cadeaukaart gekregen.

2 likes

2 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Het grote medische vragen-topic #3

Ik zit in een soort loop op Twitter

Ik weet m’n wachtwoord en gebruikersnaam niet meer, maar mijn e-mailadres is wel verbonden aan een account.

Maar je kan je wachtwoord niet resetten omdat ie nadat je je e-mail invult per se de juiste gebruikersnaam moet invullen. En die weet ik niet.

Kent iemand dit en weet een oplossing? Echt fucking irritant want ik kan ook geen nieuw account maken zo lang mn e-mail dus al is verbonden aan een account

Zelf nooit gehad, maar heb je een openbaar account?

Heb je dan wellicht een keer iets gepost met een niet vaak voorkomend woord of hashtag? Dan zou je het misschien zo terug kunnen zoeken. Of bijvoorbeeld gereageerd op een bepaalde post die je gemakkelijk kan traceren. Mocht het niet lukken zonder account wil ik best voor je zoeken met account haha.

2 likes