Heeft iemand hier ervaringen met de webshop The Little Green Bag? Heb een tas gezien die 40 euro goedkoper is dan bij andere webshops, maar lees wisselende reviews (product niet ontvangen bijv.).
Ik had in m’n hoofd zitten dat het wel een bekende ‘goede’ webshop zou zijn, maar zie ook dat ze geen webshopkeurmerk hebben.
Ja ik heb daar regelmatig besteld en nooit problemen
https://www.thelittlegreenbag.nl bedoel je he?
Ik heb daar ook al wel vaker wat besteld. Ze hebben ook een fysieke winkel in Delft en Vlaardingen. Nooit problemen
Yes! Laatst nog een duur sporthorloge besteld die zo scherp geprijsd was dat ik dacht dat ik een ouder model opgestuurd zou krijgen. Maar het klopte helemaal qua model en was erg snel geleverd.
Oké bedankt! Ja die site bedoelde ik inderdaad @Luzarl. Twijfelde ook een beetje omdat het scherp geprijsd was, maar goede ervaringen dus wel @PinkPanther, dank!
Is dit niet een beschermende hoes voor de koptelefoon voor als je hem bijv. meeneemt in je tas?
Edit: bij Amazon kan je het verschil zien tussen hard en soft case. Amazon.nl
Ik heb per ongeluk bij een webshop bestelling het verkeerde land ingevuld (dus Nederlands adres maar dan met Frankrijk als land). Echt dom Het is met DHL; heeft iemand hier toevallig ervaring mee en of ik het nog kan veranderen?
Toen ik bij DHL überhaupt maar een verkeerd huisnummer in voerde, werd het al retour gestuurd. Ik zou verwachten dat je pakje ook weer retour gaat hier
Thanks! Kon je het adres ook niet meer aanpassen bij DHL?
Nee, ik had zelfs gebeld en het kon allemaal niet aangepast worden :’)
Toen was het pakje wel al verzonden.
Het ergste was dat het een cijfer verschil was zelfs, ipv 18 moest het naar 18-a en dat mocht allemaal niet. Omdat adres 18 niet bestond ging ie weer retour
Van DHL krijg ik altijd een mail met ‘we komen dan en dan bij je langs’ met daarin een link om een nieuwe bezorgafspraak te maken. Misschien kun je het af laten leveren bij een DHL-punt in de buurt?
Oh nee wat een gedoe wist niet dat ze zo moeilijk konden doen zeg
@Sok ja dat zou handig zijn maar mijn fout is dat ik als land Frankrijk heb gekozen in plaats van Nederland (met voor de rest een Nederlands adres). Dus niet echt in de buurt helaas haha
Kun je geen contact opnemen met de webshop of de plek waar je besteld hebt? Misschien is het nog niet verzonden en anders weten ze hoe of wat als het retour komt.
Thanks! Ja ik heb ze kunnen contacteren en ze hebben het zojuist geannuleerd. Dus heb het opnieuw kunnen bestellen en ditmaal naar het juiste land haha @Kurisu ook bedankt
Lekker laat, maar ik heb het opgelost! Dit werkte niet bij mij, ik had kennelijk iets ingesteld als extra veiligheid waardoor ik per se de naam moest weten.
Ik heb aangegeven dat ik m’n wachtwoord niet meer wist, daar formulier voor ingevuld en toen kreeg ik een mail terug met ‘sorry we kunnen je niet helpen’. Maar toen kreeg ik een paar dagen later een mail met ‘laat ons weten hoe je onze klantenservice ervaart’ en in die mail hadden ze me geadresseerd met mijn twitterhandle!!! Omg omg wat een hack!
En bleek mijn account ook een ban te hebben, wat me ook wel duidelijk werd toen ik m’n naam zag. Ik runde kennelijk een HOOBASTANK fan account
Ik heb dus kennelijk (ik vermoed redelijk aangeschoten want ik was dit totaal vergeten) ooit in Paraguay een ‘officieel’ lokaal fan account geopend nadat ik hun liedje hoorde in een club en daarmee de spam-regels overtreden hahaha wat kut. Ik dacht eerst welke gek heeft mijn e-mail gebruikt voor dit. Maar het was dus gewoon ikzelf.
Maargoed ik heb ‘m kunnen ontblocken, de tweets gedelete en m’n email eraf kunnen halen en het account gesloten dus het is allemaal gelukt alleen had ik dit hoofdstuk van m’n online leven niet verwacht.
I know het moment dat ik de naam zag dacht ik van godallejezus ze hebben me gehakt!!! Wtf Paraguay?! Kreeg meteen zweethandjes, tot ik de tweets zag en dacht ohja dit ben ik overduidelijk
Nu zit ik in mijn hoofd met dat liedje
When in paraguay…