Durf te vragen #6

Ik ben echt heel benieuwd en semi enthousiast voor deze tekening.

12 likes

+1 haha :laughing:

3 likes

Zijn er überhaupt mensen die ooit een pot vaseline op hebben gekregen in hun leven?

5 likes

Tegen die tijd ben ik m al lang kwijt meestal :joy:

4 likes

3 likes

2 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Alles over slapen, bedden, avondrituelen etc

Oprechte vraag… wat doe je er dan allemaal mee? Ik geloof dat al had ik 300 jaar op aarde ik nog geen 1/3 op kreeg.

3 likes

Ja al meerdere. Smeer mijn armen en benen dagelijks in omdat die zo droog zijn.

Maar vaseline trekt niet in toch? Die legt toch alleen een laag over de huid voor bescherming?

2 likes

Ja maar zo’n laagje zorgt dat je huid dus minder uitdroogt.

2 likes

Voor het slapen gaan als lipmoisterizer en overdag ook af en toe. Heb ook altijd een mini op zak. Oh en de huid rondom mijn ogen is soms ook droog, daar pleur ik het dan ook op.

Samenvatting

3 likes

Krijg je dit op binnen de houdbaarheid?

Blijft het dan niet plakkerig?

3 likes

Ja

3 likes

Ik gebruik vrij dunne vaseline van jumbo huismerk, dus die kan je wat beter uitsmeren dan die van het merk Vaseline. Ik doe het vaak voor het slapengaan en ik merk het niet qua beddengoed. Ik heb een stuk minder eczeem uitbraken sinds ik dit doe en dan moet ik echt fanatiek smeren met hormoonzalven. Dit voor mij is veel fijner. Bodylotions zijn voor mij gewoon niet voldoende.

1 like

Hanteert Zara in Spanje goedkopere verkoopprijzen dan in Nederland? Kan me herinneren dat dit ‘vroeger’ zo was.

3 likes

In de webshop wel:

Dus ik denk dat het in de winkel ook zo is.

1 like

Ja kan soms wel 10 euro schelen. Ik werkte ooit bij Bershka en dan zaten er altijd 2 prijskaartjes aan de artikelen, ik moest dan bij alles de goedkopere eraf scheuren.

1 like

Ik post dit even hier omdat het geen irritatie is dus niet echt in pakketjesirritaties past. Weet iemand of je je DPD pakketje naar een afhaalpunt kan laten sturen als ie onderweg is? Ik kon bij het afrekenen alleen voor thuisbezorging kiezen. Ik zie in oude DPD mails wel dat je je afleverlocatie kunt wijzigen, maar ik weet niet of je dan ook voor een afhaalpunt kan kiezen of dat echt alleen voor een ander huisadres is.

Ik zou dit normaal aan DPD zelf vragen maar die hebben echt een enorm trage reactietijd altijd dus misschien weet iemand hier het!

Ik kon hier laatst wel voor kiezen toen mijn pakketje onderweg was en ik last minute niet thuis kon zijn, alleen hebben ze het toen alsnog geleverd en heeft een van mijn buren toen blijkbaar wel de portiekdeur open gedaan en hebben ze het pakketje daar gewoon afgeleverd. Was ik best kwaad over, want daar zat mijn nieuwe telefoon in. Maar in theorie zou het wel moeten kunnen.