Welke poll?
Ik heb hier laatst contact over gehad met ASN omdat ik eerst wel spaarpotten had maar ze toen niet meer kon vinden. Ze gaan blijkbaar de app aanpassen/updaten waardoor er tijdelijk geen spaarpotten zijn. Later komen die weer terug. Ze konden geen tijdsinschatting maken.
Oeps, haha. Post natuurlijk!
Oh gek bij mij zijn ze wel gewoon zichtbaar, maar zie nu inderdaad dat ik geen nieuwe kan toevoegen.
Yes! Indien je geen goede reden hebt dit niet te doen kan je aangeklaagd worden bij het tuchtcollege.
Oh wij wilden net gaan overstappen omdat we geen gezamenlijke spaarpotten kunnen hebben bij ASN. Alleen allebei individueel in de app kunnen we schuiven met het totale bedrag over zelfgemaakte potjes, die we online en bij de ander ook niet meer terugzien. Zo wordt geld opzij zetten voor bepaalde dingen echt heel onoverzichtelijk en ‘onofficieel’ (bijv. sparen voor ons kind). ASN zei recent ook nog dat het niet kan en heel misschien in de toekomst…
Ik heb iets met Klarna besteld wat het bedrijf nog niet heeft geint ofzo. Iemand ieder gehad? Ik wil mijn rekening betalen
Heb vanochtend een artikel van NRC gelezen over de kerstpuzzel die er weer komt. Als laatste hadden ze een kleine puzzel maar zelfs deze snap ik niet
Iemand die een hint kan geven?
Hahahaha mijn ex-schoonfamilie deed de AIVD puzzel altijd en ik snap er de ballen van
Hahaha ik snap die puzzel ook al niet het enige wat mij opvalt is dat het ene glas sap zoveel duurder is dan het andere en dat de sinaasappel een euro duurder is dan de appel, maar wat ik daar dan mee moet doen? Geen idee
Zulke random bedragen ook. En de / impliceert vast niet dat het een losse tomaat is… of dat de rekening is wat geserveerd is haha. Was ook al alle eerste letters aan het bekijken en het totaalbedrag aan het berekenen maar kan er niks mee
Ik hoop dat er goud bij geserveerd wordt. 4,37 voor een sapje. Gekkenhuis
Ja als de rekening of het bonnetje het antwoord zou zijn zou ik het echt stom vinden. Dan is het eerder een mop dan een puzzel
Ik had het totaalbedrag ook berekend en toen die cijfers omgezet naar letters maar daar komt ook niks uit
Haha ik snap er ook niks van de bedragen zijn heel random idd
De bedragen zijn de hint! Ik kwam er niet uit, maar familie wel
Wil je het antwoord wellicht in een spoiler zetten? Wij komen er echt niet uit
Haha ik ben ook aan het proberen maar “de bedragen zijn de hint” wat is dat nu voor hint?? Natuurlijk moet je iets met de bedragen
Ik ken heel deze puzzels niet maar ik heb het bijbehorende artikel gelezen en daar gaat het over 3 sappen in stoplichtkleuren. Je hebt nu rood en oranje qua sappen. Dus je mist sowieso nog een groen sapje. Misschien dat je op die manier naar het antwoord toe kan werken?
Ben echt in staat om een account op viva forum aan te maken en daar een topic te openen voor dit