Ja helemaal eens met bovenstaande. Vind het bijna niet te vergelijken, lezen op tablet of ereader. Zo’n verschil en via een ereader ZOveel fijner.
Zit er hier misschien iemand die zelf een webshop (gemaakt) heeft? Ik ben zelf niet zo’n techy persoon dus ben een beetje in de war met welke dienst wat doet.
Voor zover ik het begrijp:
Shopify is waarop de shop zelf gemaakt wordt, dus de shopping ervaring met afbeeldingen etc
Die stuurt dan bij checkout door naar Mollie voor de betaling
Dan is er nog Sendcloud, die op een of andere manier het verzendproces makkelijker maakt? Maar ik begrijp niet precies hoe? En dit is niet per se nodig.
En dan heb je nog je vervoersbedrijf, in dit geval zou dat de BPost worden.
Dit is natuurlijk met de zaken die bij mij van toepassing zijn. Ik denk dat ik het wel vaag begrijp maar ik snap het toch niet volledig of zo? Ik vind het moeilijk om het in te beelden en alles als 1 geheel te zien.
Heb je al een proefperiode gedaan?
Ik ben helaas geen expert in Shopify maar volgens mij kun je in Shopify gewoon zelf de apps/plugins kiezen die je wilt gebruiken. Dus met Sendcloud kun je makkelijk en snel bij meerdere vervoerders verzendlabels aanmaken voor je orders. Hoe meer orders je verstuurt hoe goedkoper het wordt.
Mollie heb je inderdaad nodig voor betalingen in je webshop, het is veilig en makkelijk. Je kunt dan meerdere betaalopties voor je shop kiezen waarmee klanten kunnen betalen.
Dit werkt bij Woocommerce hetzelfde. Het is een stukje automatisering door middel van plugins wat je anders zelf handmatig moet doen.
Ik heb geloof ik een hele afwijkende mening, maar ik gebruik mijn ereader echt nooit en lees al mijn boeken op mijn ipad. Echt een miskoop dat ding. Op de een of andere manier kan ik me niet ‘focussen’ op dat scherm en dwaal ik na iedere regel af en moet ik vervolgens zoeken waar ik ook alweer gebleven was. Ook is hij kleiner (ik heb een kobo, geen idee welk type), maar de ipad vind ik handiger in mn handen liggen.
Ik wil niet alle iphone foto’s automatisch of handmatig backuppen naar icloud, maar een selectie. Maar hoe doe je dat? Want ik Google en vind alleen maar hoe je alles tegelijk backupped. Ik heb maar 50gb icloud en meer gb aan fotos en videos en daarom wil ik een selectie van de belangrijkste foto’s.
Oh en ik heb geen macbook meer want die gaat ineens niet meer aan dus via daar kan het ook niet.
Ik heb sinds kort dat ik vanuit apps (WhatsApp, Marktplaats etc) niet meer bij mijn map “camera” kan om een foto te versturen. Wel allerlei andere mappen maar niet meer mijn camera. Als ik een foto wil sturen moet ik naar mijn Galerij. Wie weet waar ik kan instellen welke fotomappen dan zichbaar zijn? Heb al veel gegoogeld maar kan het niet vinden.
Instellingen, privacy, camera en dan alle apps aanvinken? En instellingen, privacy, foto’s en dan bij alles “alle foto’s” selecteren
Jaaa dankjewel, gelukt!
Heeft iemand een hack of app oid hoe je een schermopname (video) kunt opnemen met intern geluid? Want als je dat nu doet via bijv Quicktime dan neemt 'ie het externe geluid op, maar het moet echt het geluid van de video zijn
Ja vanaf een Mac en vanwege privacy heeft MACos dat interne geluid dus uitgeschakeld
Het is dus video icm geluid vanaf Mac
ah nee dit is niet wat ik bedoel! Schermopnames maken lukt wel gewoon, maar ik wil ook het geluid dat erbij zit maar dat gaat niet ivm die privacy (want anders zou je bijv ook hele films kunnen rippen). Ik dacht misschien is er nog een interessante hack ofzo , maar ik denk dat ik pech heb. Bedankt voor het meedenken
Sinds ik een nieuwe iphone (14 pro) heb, is mijn schermtijd opeens vervijfvoudigd terwijl ik voor mijn gevoel mijn telefoon niet veel meer gebruik dan voorheen.
Als ik kijk naar vandaag, is mijn schermtijd 3u en 26 minuten. Maar gespecificeerd per app kom ik maar op ongeveer een uur, wat op mijn oude telefoon ook gemiddeld was.
Weet iemand hoe dit kan? Blijft er iets hangen?
Na een incident voor de deur wil ik een video deurbel. Welke raden jullie aan? Het moet wel een draadloze zijn.
dit kan je gewoon aansluiten op je bestaande bel ter vervanging
Die heb ik niet
Lang leven nachtdiensten in het verleden.
ik zie op coolbue dit nog in verschillende varianten
https://www.coolblue.nl/product/857838/eufy-video-doorbell-battery-set.html
Ja ik heb de site al doorzocht maar wil graag de persoonlijke ervaringen.
Ik heb goede ervaringen met de ring. Je krijgt er een app bij en je kan daar zien wie er aan de deur zijn geweest. De camera filmt niet de hele dag maar slaat aan bij beweging en geluid. Je kan ook opnemen via telefoon en zeggen dat je er niet bent en dat ze het pakketje ergens anders kunnen leggen bijv.
Ik ben ook erg blij met mijn Ring!
Een beetje omslachtig misschien, maar kun je niet de audio met je geluidsrecorder opnemen en het dan onder je filmbestand plakken/editten?