Durf te vragen #6

Ik wilde net zeggen wat @Mexi hierboven zegt: ik heb ook een Vaillant en bij mij zat er te weinig water in de ketel. Je kunt de CV bijvullen, online vast wel te vinden hoe dat bij jouw ketel werkt. Let wel: mocht dit vaker gebeuren dan zit er ergens een lek (waardoor het water uit de CV verdwijnt). Komende dagen even in de gaten houden of na het bijvullen het aantal bar (wijzertje aan de rechterkant) niet terug loopt.

4 likes

Haha niet hetzelfde maar heeft ook wel met hetzelfde te maken. ik heb geen cv ketel, maar wel een warmtepomp van Vaillant die pas 1 jaar oud is en afgelopen maand al 5 x een monteur moeten laten komen omdat de waterdruk steeds te laag wordt met als resultaat geen warm water

Die monteurs worden gek. Worden om de haverklap ingebeld door de inwoners hier… Is waarschijnlijk een productiefout (?) waar ze nu achterkomen in al deze nieuwbouwwoningen echt fucktup :sob: zij zijn de uiteindelijke leverancier en moeten er iets mee

Gelukkig huur ik en betaal ik al die kosten niet maar dit wordt een hele dure grap voor ze

2 likes

Dankjewel iedereen, het is gelukt!!

4 likes

Via iDeal? Want dat heb ik echt best vaak gehad, meestal ging het om een fout tijdens de iDeal betaling en was de bestelling niet goed gegaan. Het geld werd dan automatisch na een aantal dagen weer op de rekening gestort, de bestelling moest ook nogmaals geplaatst worden.

4 likes

Ja, είμαι εντάξει = ik ben ok. (Ps ik spreek ook maar beginners Grieks, dus mocht het toch niet kloppen haha)

2 likes

14 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Verzekeringen - Wat heb je echt nodig?

Ik heb gisteren kleren gekocht en ze zijn bij 1 stuk vergeten om er een alarm vanaf te halen… Hoe kan ik dit er thuis zelf van halen zonder het truitje te beschadigen?

1 like
2 likes

Ja, met de Kindle app voor desktop. https://www.amazon.com/gp/help/customer/display.html?nodeId=GZSM7D8A85WKPYYD

3 likes

hebben we een opticien/optometrist in de zaal die ik iets mag vragen over brillen- en lenzensterkte?

2 likes

We hebben sinds kort vloerverwarming en hebben nu al voor de
2e keer dat hij niet warm wordt? Hij stond een paar dagen laag omdat we weg waren en nu sinds gisteren weer op een normale temperatuur gezet maar het werkt gewoon niet? Het is ijskoud hier en het ligt niet aan ketel ofzo, die werkt gewoon. De leidingn bij de VV zijn ook warm maar het verspreid niet ofzo?
Ik weet echt niet wat te beginnen… en eigenlijk ook niet wie te bellen als het niet beter wordt iemand ideeën/ tips? Vorige keer is het vanzelf overgegaan, maar toen werd het buiten ook minder koud…

1 like

Misschien zit er lucht in de leidingen waardoor het water er niet door kan? Heb je al geprobeerd te ontluchten?

2 likes

Ik dacht dat het met vloerverwarming altijd even kon duren voordat het warm wordt.

1 like

In Amsterdam en Rotterdam heb je van die foodhallen waar je allemaal kleine kraampjes enzo hebt waar je eten kan halen. Kent iemand zoiets in Zwolle/Deventerr ofzo of in de buurt daarvan? Dus in Overijssel?

1 like

wanneer heb je hem aangezet? vloerverwarming heeft wel even nodig om op te warmen misschien moet je hem nog even wat tijd gunnen?

1 like

In Enschede, maar wel wat kleinschaliger; https://twentschefoodhal.nl/

3 likes

@Nox @JustinBieber al sinds gisteren hebben we hem weer aan op 19 (snachts beetje lager) en vanochtend ook weer aangezet. Het wordt niet warmer dan ca 17,5 graad en de vloer wordt ook niet warm dus er gaat iets mis vrees ik. @Bailey Ontluchten kunnen we nog wel even proberen…, dat doe je dan bij het kastje van de VV zelf toch? Niet bij de ketel boven?

1 like

Ik zou even de handleiding checken, bij mij zat de VV naast de ketel (appartement) en moest ik via de ketel ontluchten.

2 likes

5 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: MastercheFF

Ja had een leuke in deventer maar ik zie dat die in 2020 is gesloten helaas :frowning:

1 like