Ik overweeg een broodrooster te kopen! Hebben jullie tips voor een fijn exemplaar?
Het liefst eentje die makkelijk schoon te maken is, en niet te lomp qua formaat.
Deze is chill. Niet te groot best makkelijk schoon te houden met dat rooster er onder. En een leuke kleur.
Oehhh die kleur!!!
Ik heb mezelf voorgenomen om zondagen te gaan besteden aan lekker uitgebreid koken zoals stoofpotjes, wat zijn jullie beste stoof recepten?
En Root vegetables with harissa chickpeas, tahini yoghurt and dukkah van otto vind ik vet lekker
ik zou denken: dubbelgemalen = fijn!
Dankje!
Ik zou deze proberen voor je recept!
Edit: alhoewel… dit is dan wel niet extra fijn, maar ook weer niet grof.
Dankje! Denk miss nog niet grof genoeg
Bij de Turkse winkel kun je vaak verschillende soorten griesmeel kopen en dan kun je goed zien welke het grofste is omdat je ze gewoon naast elkaar kunt houden. Hier ligt het bij de pasta en granen en bonen, bij al het houdbare spul
Het hangt een beetje van de bereiding af. Buikspek en een speklap komen allebei van de buik van het varken, maar de bereiding is wel anders door het formaat/gewicht. Dus als ze buikspek beschrijven bedoelen ze wel een groter stuk, dus als je dan een speklap koopt moet je de bereiding niet 1 op 1 overnemen.
@Nysmn Je voelt al aan de verpakking hoe fijn het gemalen is! Bij mijn Turkse supermarkt heb ik inderdaad ook de meeste keuze.
Heeft er iemand een magnetisch messenblok (plank eigenlijk)? Ik vroeg me af of je makkelijk een mes ervan af kan pakken zonder dat je de plank moet tegenhouden?
Ik! Heb nog nooit de plank vastgehouden.
Ik zie niet helemaal in welk culinair topic dit hoort dus ik probeer het hier: wat zouden jullie kopen van een bon van 40 euro van de oil en vinegar?
Ik wil het liefst iets wat ik vaak kan gebruiken en niet een keer per jaar voor een bijzonder diner. Kan geen keuze maken want ik wil eigenlijk alles. De Nocellara olie werd al getipt zag ik
Ik ben fan van de aioli en tzatziki kruiden, die hebben wij standaard in huis en gebruik ik vaak bij het maken van knoflooksaus.
Heb ook altijd een balsamico azijn en olijfolie voor door salades.
Jaa sowieso die, echt een van mn lievelingsen qua olijfolie en m’n andere holy grail van daar is de bloedsinaasappelbalsamico, worden hele simpele salades meteen 100 keer chiller en bijzonderder van. Deze:
azijn¿???
Bedoel je veganistisch? Of bedoel je zoiets als creme fraiche?
Ik heb nog een beetje pindasaus over(met veel limoenblad) waar is dat lekker bij? Ik heb het al met pasta gegeten, miss gewoon maar tofu bakken ermee?