Ik heb een Harry Potter versie ervan gedaan, merkte dat het alleen werkt als je je een beetje goed in kan leven in de rol. De Ginny was echt een achterbakse trut die op mij (Hermelien) aan het haten was, maar verrassend genoeg was ze niet achterbaks genoeg om de moordenaar te zijn.
Heeft iemand ervaring met poeder in smoothies en dergelijke te doen om aan te komen? Er is zo veel, ik ben benieuwd naar ervaringen van mensen
Ik heb een tijdje Huel gebruikt als aanvulling op wat ik at om aan te komen, maar het is eigenlijk gewoon goor
Op 9292 staan er al een aantal ritten als āuitgevallenā vanwege de ov-staking. Maar zullen alle ritten die er nog op staan, gewoon doorgaan? Dat als ik na mijn avonddienst terug moet komen ik niet vast zit daar.
Jij zit in de buurt van Utrecht toch? U-OV zegt dat ze pas kort van tevoren kunnen zeggen hoeveel en welke ritten er wel en niet uitvallen, dus ik zou het zelf niet gokken eigenlijk als je een andere optie hebt
https://www.u-ov.info/meer-qbuzz/nieuws/Y8eqgxIAALLsvXEq/landelijke-vakbondsstaking-19-en-20-januari
Welke dienst is het?
Ik zit nu in een ns trein en die rijdt gewoon.
NS staakt ook niet! (: Gaat alleen om streekvervoer, dus bussen enzo
Ja vind het wel kut. Want nu staan er dus wel wat ritten op, ook voor over 2 uur als ik zou moeten vertrekken maar ik moet sowieso overstappen, wat als die tweede bus dan niet rijdt en ik halverwege niet meer verder kan.
Ahh ja dat is knap onhandig, mijn ervaring met eerdere stakingen is inderdaad dat het reisadvies pas echt kort van tevoren een beetje betrouwbaar is. Je hebt geen andere optie qua vervoer of mogelijkheid tot thuiswerken zeker?
Nee werk in de ggz op een groep dus thuiswerken gaat niet. Enige wat ik kan bedenken is een taxi, maar dat is niet bepaald goedkoop
Ah nee dat wordt lastig inderdaad :ā) Krijg je reiskosten vergoed van je werk? Zou je eventueel even met je leidinggevende kunnen overleggen of het bijvoorbeeld een optie is dat je het probeert met de bus en dat zij je taxi vergoeden als je niet verder komt?
Wat zijn de beste sokken voor deze vrieskou? Ik moet elke dag een uur fietsen en heb echt last van de kou. Draag momenteel een paar extra warme sokken van de hema (merk ik niks van) + dan nog een extra paar. Maar dit helpt dus amper.
ook van de hema, dus op dat gebied geen tip
maar merk wel minder koude voeten sinds ik mn sneakers heb ingeruild voor leren laarsjes
Sokken van merinowol
Als je van tevoren een kaartje koopt kom je mogelijk in ieder geval in aanmerking voor financiƫle compensatie als er helemaal niks meer rijdt geloof ik. Dat zou je even kunnen checken bij de busmaatschappij
Ik heb vandaag iets een podcast gehoord en nu vraag ik me wat af.
vraag over of iets kindermisbruik is
Stel dat je seksuele gratificatie haalt uit in je mond gepoept worden maar je laat dit dan door kinderen doen. Is dit strafbaar? Omdat het met kinderen is want in principe is het geen seks act
Het lijkt mij traumatiserend voor een kind dus ik mag hopen dat het strafbaar is.
Poepseks is ook een vorm van seks ook al zijn er niet altijd direct genitalia bij betrokken, dus in dit geval lijkt het me wel een seksuele handeling onder dwang en dus strafbaar hopelijk. Maar goed heb hier geen juridische kennis over ofzo maar zie niet in waarom dit geen seksact is eigenlijk
Ik luisterde iets over John McAfee en dat hij jonge meiden (tieners ofzo) in een soort hangmat zette met een gat erin en dan ging hij eronder en liet in zijn mond poepen. Maar je hebt gelijk ja!