Durf te vragen #6

@Foucher goede tip! Wat een prachtige creaties. Ze heeft momenteel alleen kerst koekjes op haar site staan helaas en heb ze relatief snel nodig, maar ik onthoud deze zeker voor een andere keer

@Luzarl @anon50301661 ook een super goede tip!!! Krijg ook spontaan zin erin gewoon. Alleen alles staat op uitverkocht op haar site :cry:

5 likes

Ik vind dit altijd leuke cadeautjes en stuur het graag naar mensen. Krijg altijd enthousiaste reacties!

2 likes

Je moet haar gewoon dm’en!

2 likes

Ik weet niet wie dat is :flushed:

2 likes

Dan stuur je haar toch een dm op instagram haha

2 likes

Gewoon dat account disco_cookies

2 likes

Zo tjezus lekker helder van mij weer. Ik ga inderdaad even dm’en!

3 likes

2 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Spelletjestopic (incl. reviews)

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Spelletjestopic (incl. reviews)

Zou goed kunnen! Ik heb het veel voorbij zien komen de laatste tijd…

2 likes

Oa hier op het forum! Ik zou zeker je wachtwoord wijzigen

2 likes

wat zijn banen waarmee je eigenlijk een legale oplichter bent?

ik kon ter plekke alleen keukenverkoper bedenken maar er zijn er meer

4 likes

Makelaar?

5 likes

Hermes Sale Assistants

28 likes

Is echt me droom om dat een dag te mogen zijn. Rijke mensen die je hielen likken voor een birkin. En dan weigeren.

16 likes

Zo’n loterijverkoper aan de deur. ‘Ja hallo mevrouw hier hebt u een gratis lot heb ik wel even al uw gegevens incl bank voor nodig nee u zit echt nergens aan vast o wacht ja toch wel veel plezier met je levenslange abonnement.’

9 likes

ja eens maar bij deze weet je al wel dat het oplichters zijn

2 likes

of ze de allerlelijkste kleur geven in hun minst favoriete model :smiling_imp:

5 likes

Ja maar ze dan eerst allemaal lelijke riemen en slippers laten kopen voordat je ze dat aanbiedt. En dan die lilluke tas.

6 likes

Het merendeel van de mensen in de coachingspiramide.

15 likes