Durf te vragen #6

Ik heb ooit eens gehad dat in een discman (:smiling_face_with_tear:) een batterij ging oxideren en dat bleef maar geeldoorzichtige plakkerige zooi loslaten, ook een soort sticky vloeistof. Kan het zoiets zijn? Weet niet wat het was maar had het nog nooit gezien en daarna ook nooit meer… Discman was wel naar de tering obviously. Ik zou die combi niet meer vertrouwen

3 likes

Is het niet condens (+kalk en vuil) wat uit een lek in het apparaat loopt?

3 likes

Dan zou ik denk ik contact zoeken met de leveranocer/maker, misschien weten zij meer.

1 like

Ik denk inderdaad dat het dat is en dat het daarom zo’n witte laag achterlaat, het is verder niet plakkerig. Zo ziet het eruit als het is opgedroogd:

Samenvatting

Het enige wat ik nu nog steeds niet kan verklaren is waarom hij dan ineens is gaan lekken… Als het inderdaad condens is vraag ik me af of het nog wel gewoon veilig is om hem te gebruiken ook?

1 like

Batterijvloeistof kan lekken maar ik betwijfel of die er in zit, en dat is echt enorm zurig en volgens mij ook niet doorzichtig

1 like

2 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: België topic

Ze zijn allemaal anders: wiejoewie wiejoewoe - op twee verschillende snelheden
Dan is er zo eentje puuuhhhhhhnnnnnn-puuuuuuhhhhhnnnnn

11 likes

Puuhn puuhn hahahah :smile:

Ja dat is die luidste, denk van de brandweer.

1 like

27 likes

Voor een cadeautje voor iemand willen we een ‘tiktok pakket’ maken, met allerlei producten die trends op tiktok zijn. Maar ik ben oud dus heb geen idee welke producten dat dan zijn. Iemand een idee?

2 likes

In welke categorie? Make-up, haarproducten, eten?

1 like

Mag eigenlijk vanalles zijn (mits niet te duur), ze houdt ook van die organizing tiktoks

1 like

Kun je toch heel makkelijk opzoeken op tiktok?

1 like

Ik heb geen tiktok

2 likes

Ah oké. Ik weet niet of dit echt mega erge TikTok-trends zijn, maar dingen die ik gekocht heb door TikTok:

• Essence Juicy Bomb
  • Essence plumping lipgloss
  • die kleurveranderende lipstick van Essence (Electric Glow heet ie geloof ik, is een groene verpakking iig)
  • Garnier haarmasker banaan
  • Everything but the bagel seasoning
  • boeken van Colleen Hoover
  • zo’n haar massage borstel
  • Action parfum Royal Touch (schijnt een dupe te zijn van Marc Jacobs)

En dingen die ik veel voorbij heb zien komen:

• de rosemary olie / rosemary water maken
  • The pink stuff
  • zo’n mini blender die je mee kan nemen
4 likes

3 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Leuke/handige apps voor je telefoon

Thanks, hier kan ik wat mee!

1 like

Haha, ik wilde net reageren dat mijn zoontje er ´tu-ta-tu-ta´ tegen zegt.

1 like

In belgie is ieh soieso veel luider en scheller dan in nl

2 likes