Durf te vragen #6

Middelmatige luxe?

8 likes

Heeft iemand hier ervaring met aardstralen / waterader / wichelroede?
Mag me ook een pb sturen als je t liever niet openbaar deelt.

Ohja dat was het. :sweat_smile:

2 likes

Het is heel verdrietig, maar dit is het gevolg van niets regelen tot het te laat is. Het enige wat je nog zou kunnen proberen is een notaris te vinden die bereid is tot een gesprek met hem 1 op 1 (ze willen soms best naar hem toe) en als hij dan duidelijk kan maken wat hij wil, kan dat op papier gezet worden. Hij moet dit ook willen en mee kunnen werken. Ik vrees dat dat het enige is.

15 likes

Je zou met hem kunnen overleggen of hij evt. een wettelijk vertegenwoordiger zou willen. Dan zou je moeder als mentor of curator kunnen optreden. Het is ook mogelijk dat de rechtbank een professioneel wettelijk vertegenwoordiger aanstelt. Dit kun je aanvragen bij de rechtbank en zij beslissen wie wordt aangesteld. Je buurman kan dan ook aangeven wat hij het liefste wil.

Dat hij wilsonbekwaam ter zake is mbt zijn levenstestament, zegt overigens niet dat hij dit ook is mbt de keuze waar hij wil wonen. Dit is mijn vakgebied dus mocht je nog iets willen weten dan mag je me wel een dm sturen!

29 likes

3 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Tilburgers unite!

Ik weet niet of dit wel bestaat :sweat_smile:

Ik heb wel eens goede dingen gehoord over I-Pin-Ke, zelf nooit geweest.
Maar zelfs daar serveren ze ook sushi blijkbaar dus ja :woman_shrugging:

3 likes

Ik zit al een paar jaar bij Antagonist en dat bevalt heel goed!

4 likes

Ik zt ook al jaren bij Antagonist!

5 likes

Robohost, als die nog bestaat.

2 likes

Ik heb sinds kort een mini oven waar pizza’s van max 30 cm in kunnen. Nu durf ik alleen geen pizza te halen want straks past t niet. Dus nu mijn vraag: heeft er iemand toevallig een casa di mama of tradizionale pizza in de diepvries? Hoe groot zijn die?

Aanbieding is trouwens voor volgende week

Edit: ik ga ze gewoon kopen komende week :hugs:

1 like

Als het niet past snijd je hem toch gewoon doormidden en bak je hem in twee keer? Of een deel onder en een dele erboven als je wel twee roosters hebt

15 likes

Ja true misschien moet ik dat maar gewoon doen haha. Het zou dan in 2x moeten want het is ook een heel smal oventje

Ik zie denk ik idd naar I Pin Ke gaan en dan zeggen dat je graag echt Chinees eten wil.
Ik heb er met Chinese familie lekker gegeten, maar die bestelden dan wel in het Chinees buiten de kaart om.

3 likes

Deze pizza’s passen op mijn borden van 28 cm (mrt randje over). Past in je oven dus denk ik. En anders door midden breken idd.

1 like

Ja top, ik ga het gewoon proberen!

Zijn er hier mensen die een ringdeurbel hebben die draadloos is? Ik woon namelijk in een flat en zou er toch graag een aan mijn voordeur hangen. Gewoon dat ik hem kan plakken oid.

Hele specifieke vraag: bij paardennamen zie je vaak dat er iets tussen haakjes achter staat. Bijvoorbeeld: Henkie (x Pietje).

Wat betekent dit?

Ik ken wel de notatie Henkie (Jan x Katrien).
Dat zijn dan de vader en moeder. In de dressuurwereld wordt vaak de sponsor voor de naam gezet. Zo heette Salinero voluit Keltec Salinero en Totilas voluit Moorlands Totilas. Bij springpaarden zie je soms een letter achter de naam staan zoals Cumano Z van Jos Lansink. Dit betekent dat dit paard van de stal Zangersheide komt.

3 likes

Ik heb dmv de zoekfunctie aan een aantal goede platenspelers gevonden hier. Maar die vind ik nog best wel prijzig en vind een platenspeler op pootjes wel handig. Dit omdat ik niet echt plek heb hem ergens op te zetten.

Is deze platenspeler iets?