Durf te vragen #6

Ik heb Herman niet meer gezien sinds ik ‘m zo’n 12 jaar geleden heb achtergelaten in een bar.

4 likes

Een zuurdesem starter

1 like

Vond dat zooo lekker en leuk haha. Pas jaren later begreep ik hoe goor.

3 likes

Ik mocht het niet eten van m’n moeder. Toen begreep ik dat niet, nu wel

5 likes

Heel af en toe kom ik het nog tegen bij mij op school (basisonderwijs)

2 likes

Ik zoek dit hek voor mijn voortuin :joy: Iemand toevallig een idee? Heb al veel plekken afgezocht.

25 likes

Wil je de hond erbij? :crazy_face:

5 likes

Yep bestaat nog!
Ik heb 'm recent nog gekregen voor de grap van mijn schoonmoeder :stuck_out_tongue:
Niet te vreten haha.

1 like

Het liefst wel :smiling_face_with_three_hearts:

Vind deze ook leuk maar net zo onvindbaar.

1 like

Ik zie op Facebook de laatste tijd dagelijks berichten van mensen die voor hun bedrijf dringend opzoek zijn naar nieuwe mensen. Inclusief hoog salaris/flexibele tijden/geen ervaring nodig. Voor interesse moet je pb sturen.
Bericht is vaak in het engels.

Dit is natuurlijk een scam, maar weet iemand hoe? Of waarom? Wat willen ze hiermee bereiken?

Is het misschien zo’n soort mlm (multi level marketing) scam?

1 like

Ik zie vaak berichten in het engels met een vast salaris van 500 euro per week. Bedragen wisselen iedere keer. Dat kan geen MLM zijn toch? Geen idee wat het is

Ja heel irritant! Misschien via zo’n app je bankgegevens invullen en dat ze je dan leegtrekken?

Volgens mij is dit vooral iets van vroeger en gebeurde dat hier ook. Van wat ik op Reddit lees heb je nog wel zulke ‘nurseries’ maar daar worden ze dan 's nachts heen gebracht als je dat graag wil om bij te slapen, maar doen ze standaard aan rooming in, dus gewoon bij je op de kamer.

2 likes

Ik zie die op marktplaats wel voorbijkomen

Ja volgens mij had mijn moeder dit met het eerste kind ook, dat ze gewoon zo uitgeput was van de 24+ uur bevalling dat ze ‘s nachts de baby even ergens anders neerlegden zodat ze kon slapen. Lijkt me in zo’n geval ook wel fijn haha

4 likes

Een verpleegster nam snachts ook mijn dochter mee naar hun kamer waar de televisie aan stond. Even rust en mijn dochter sliep daar even heerlijk

1 like

Hee! Misschien heel privé maar ik ben zo benieuwd hoe het nu is… is ze nog gegaan? Heb je wat kunnen doen?

10 likes

Herman?

1 like

Ik zoek die hond!

2 likes