Durf te vragen #6

Ik heb sinds kort een mini oven waar pizza’s van max 30 cm in kunnen. Nu durf ik alleen geen pizza te halen want straks past t niet. Dus nu mijn vraag: heeft er iemand toevallig een casa di mama of tradizionale pizza in de diepvries? Hoe groot zijn die?

Aanbieding is trouwens voor volgende week

Edit: ik ga ze gewoon kopen komende week :hugs:

1 like

Als het niet past snijd je hem toch gewoon doormidden en bak je hem in twee keer? Of een deel onder en een dele erboven als je wel twee roosters hebt

15 likes

Ja true misschien moet ik dat maar gewoon doen haha. Het zou dan in 2x moeten want het is ook een heel smal oventje

Ik zie denk ik idd naar I Pin Ke gaan en dan zeggen dat je graag echt Chinees eten wil.
Ik heb er met Chinese familie lekker gegeten, maar die bestelden dan wel in het Chinees buiten de kaart om.

3 likes

Deze pizza’s passen op mijn borden van 28 cm (mrt randje over). Past in je oven dus denk ik. En anders door midden breken idd.

1 like

Ja top, ik ga het gewoon proberen!

Zijn er hier mensen die een ringdeurbel hebben die draadloos is? Ik woon namelijk in een flat en zou er toch graag een aan mijn voordeur hangen. Gewoon dat ik hem kan plakken oid.

Hele specifieke vraag: bij paardennamen zie je vaak dat er iets tussen haakjes achter staat. Bijvoorbeeld: Henkie (x Pietje).

Wat betekent dit?

Ik ken wel de notatie Henkie (Jan x Katrien).
Dat zijn dan de vader en moeder. In de dressuurwereld wordt vaak de sponsor voor de naam gezet. Zo heette Salinero voluit Keltec Salinero en Totilas voluit Moorlands Totilas. Bij springpaarden zie je soms een letter achter de naam staan zoals Cumano Z van Jos Lansink. Dit betekent dat dit paard van de stal Zangersheide komt.

3 likes

Ik heb dmv de zoekfunctie aan een aantal goede platenspelers gevonden hier. Maar die vind ik nog best wel prijzig en vind een platenspeler op pootjes wel handig. Dit omdat ik niet echt plek heb hem ergens op te zetten.

Is deze platenspeler iets?

Ohh dat is eigenlijk best logisch! Bedankt :blush:

1 like

Het minimale wat een platenspeler vereist om niet je platen te vernaggelen is een instelbaar contragewicht aan de arm en een goede naald (audio technica bijvoorbeeld) of dat je de naald kunt vervangen voor een betere.
Deze heeft dat allemaal niet helaas.

3 likes

Ja wij, via WiFi en er zit een accu in die je ongeveer 1x per maand moet opladen. Ik vind alleen dat de WiFi niet super goed is, soms lijkt ie ineens geen verbinding te hebben terwijl ie echt 1 meter van de router af hangt.

2 likes

Ik weet het niet zeker maar meestal is dat de naam van de hengst. Je hebt ook hele hengsten catalogi waar je dan het sperma voor een dekking kan uitzoeken.

3 likes

Ah jammer. Dan zoek ik even verder. Dank je!

3 likes

Op basis van deze reactie van jou heb ik deze zojuist besteld:

https://www.bax-shop.nl/platenspelers/crosley-c6b-matte-black-platenspeler-met-bluetooth

Ik heb dozen vol oude soulplaten gekregen van een man/opa die kleiner ging wonen. Heb er er zin in ze allemaal uit te gaan zoeken en beluisteren.

4 likes

Inderdaad een prima platenspeler!. En met Bluetooth handig.

2 likes

Ik ben op zoek maar de Filipijnse Vogue van deze maand (april 2023). Iemand een idee hoe ik aan het fysieke tijdschrift kan komen?

1 like

Website opzoeken en mailtje sturen naar de redactie?

Ik krijg de laatste tijd vaak onderstaande melding en ‘1 anderen’ te zien onder mijn fb verhaal. Heeft iemand dit verhaal dan met iemand anders gedeeld?

Ik vind het een beetje gek, zie het altijd als een bepaald persoon een opmerking of een vraag stelt en ik denk dat ze het met haar moeder zit te delen.

2 likes