Een stuk eraf knippen en dichtnaaien zodat het kleiner is?
Ohh de bovenkant er af knippen, dat zou in principe wel kunnen maar dan is de rits niet meer te redden haha maar goeie optie!
Wel handig voor op vakantie lijkt me om kleine dingen samen in te bewaren. Alle snoertjes of dingen die niet in je toilettas passen of zo
Kan je niet een deel er tussen uitknippen en dan de rits met een stukje stof weer vastnaaien aan de onderkant?
Jaa dat is hem idd geworden!
Nu nog even netjes afstrijken, thanks voor jullie inzichten! Zat ff vast in m’n eigen denkpqtroon
Haaaaai. Iemand hier verstand van onderwijs recht?
Ik heb de Experience pro (die duurste) en ben er heel blij mee, maar ze dempen niet per se meer. Met die inserts erin zit je op 23 dB en Alpine Sleepsoft bijvoorbeeld (die ik hiervoor gebruikte) gaat tot 25 dB.
Qua comfort vind ik ze wel duidelijk veel beter. Bij andere oordoppen kreeg ik altijd pijn en ik vond het erin doen een gedoe. Soms pasten ze zelfs helemaal niet in mijn oor. Deze zitten echt superlekker.
Maar ja beetje late reactie dit, haha. Heb je al besloten?
Een oude vriendin appte mij dat haar baby in de buik is overleden. Ik wil iets sturen naar hun huis, maar vermoed dat ze al bloemen genoeg hebben en merk dat ik het heel moeilijk vind… iemand hier ervaring mee en ideeen?
Ik heb iets soortgelijks meegemaakt en heb toen o.a. een waxinelichtje(houder) gekregen met een lief kaartje erbij onder het mom “licht in de duisternis”. Vond ik een fijn cadeau omdat je er ook na die tijd nog wat aan hebt om het kindje te gedenken.
Wat vreselijk dat je dit ook hebt moeten meemaken.
Bedankt voor de tips. Ik heb een lichtplantje gestuurd met een kaartje erbij.
Klinkt stom maar super fijn. Cadeaubon van een ubereats of thuisbezorgd. Zodat je niet hoeft te koken. En comfort food kan bestellen.
Thanks voor je reactie! Ik had iig besloten die Loops dan maar niet te kopen, omdat ze toch niet meer dempen. Moet zeggen dat ik doppen van de drogist ook nooit lekker vind zitten en gaan naar verloop pijn doen. Vooralsnog ga ik nergens heen zonder nc- koptelefoon.
Ik wissel de punten alleen maar in bij DM en dan klik ik op dat schermpje naast de kassa op Punkte einlösen, dan moet je nog je pincode of postcode invullen. Ik krijg het in die app ook niet voor elkaar (net geprobeerd).
Hm dan ga ik dat maar van de week proberen. Echt raar dat het niet via de app kan. Heb de klantenservice gemaild maar die snappen het zelf ook niet blijkbaar
Moet je dat nog aangeven of kun je gewoon bij het scannen van de app dat aanklikken op dat t schermpje?
Ik scan normaal alleen mijn dm app voor de coupons. Daar zit mijn payback aan gekoppeld dus dit is helemaal nieuw voor me
Ik roep het altijd even zodat ze niet al te snel doorklikken naar het totaal. Maar je kan het zelf aanklikken op dit scherm ergens bovenaan nadat je je pas hebt gescand:
En dan krijg je dit scherm:
Om je postcode+geboortedatum in te vullen, of pincode als je die hebt. En dan krijg je geloof ik nog een keuze voor alles inleveren of een deel, maar ik doe altijd alles ineens.
Top thanks! Dit moet wel lukken haha. Zal het inderdaad ook maar even melden aan de kassière want die zijn hier vaak met andere dingen bezig dan met de kassa en klanten zelf
Ik had hetzelfde en heb er 1 bij Albelli besteld. Heel tevreden mee! Was begonnen in een boek bij Hema maar dat programma vond ik echt een ramp.