Durf te vragen #6

Als je op next klikt dan kan je dat aangeven

Al een tijdje niet meer bijgehouden

3 likes

Weet iemand hoe het lied heet dat op het eind bij Make up your mind elke keer wordt gespeeld?

No Goodbyes - Linde Wagenmakers, was ooit Eurovisie inzending van Nederland.

1 like

Ohh ik betrok dat ‘ideaal’ vooral op mezelf. Ik heb geen idee hoe jij eruitziet. :laugh:

3 likes

Bedankt, maar die ken ik wel, ik bedoel het lied als de extra gast de award uit komt reiken. Volgens mij zonder echte tekst alleen hoge uithalen en alle Queens playbacken dan mee.

Bij de ah to go kan je sparen voor gratis thee/koffie. Hoe werkt dat met koffieautomaten waarbij je bij de automaat moet betalen? Ik probeerde m’n bonuskaart te scannen, maar dat werkte niet.

3 likes

Ik denk dat je goed zal kunnen slagen in Engelse winkels en dan zeker de petitecollecties (dat betekent echt alleen kort, onder 160, niet smal) die zijn wel gemaakt op heupen e.d. en maar met kortere benen, armen en torso. Maar ook de ‘gewone’ lijn pas ik daar altijd veel beter dan in Nederland.

4 likes

Die Zauberflöte (The Magic Flute)
Opera van Wolfgang Amadeus Mozart

3 likes

oke thanks! de reden dat ik twijfelde was dat hetzelfde traject bij de ns niet te boeken is, je kunt alleen de dienstregeling zien. en via trainline kan het dus wel en ook nog eens heel goedkoop dus ik was bang dat het too good to be true zou zijn :joy:

2 likes

Bij de NS kan je het dan uiteindelijk wel boeken als je belt en zij doen het dan via zo’n site :bulb:

3 likes

Gaat er wel een NS trein heen dan?

Ik heb ook onlangs tickets via Trainline geboekt, moet nog reizen dus geen idee hoe het in de praktijk gaat straks haha maar volgens mij kan er niet zoveel misgaan. Je boekt heel makkelijk je tickets (hij geeft de goedkoopste optie aan) en dan download je de app en staan ze daarin, dus ook geen gedoe met tickets printen. Wel aardig wat servicekosten vond ik.

2 likes

Vanaf arnhem kun je naar emmerich met de trein. Op de app van de ns staat dat je je ov-chipkaart kunt gebruiken.

Weet iemand of dat zo is? Anders koop ik een kaartje op arnhem centraal.

Ja daar staat een poortje (voor studenten die net over de grens wonen maar in Nederland studeren enzo geplaatst)

Nice!

nee het is een duitse trein, gaat om een internationaal traject. maar het beginpunt is in NL dus vandaar dat ik als eerste bij ns international had gekeken. hij staat wel als dienstregeling in de ns international app, alleen niet te boeken.
@Luzarl er stond bij dat het ook niet telefonisch te boeken was. vandaar dat het zo vaag was.
maar ik heb geboekt, tickets zijn al binnen!

2 likes

Is er iemand recent in Indonesië geweest en was het gele vaccinatieboekje voldoende om aan te tonen dat je coronavaccinaties hebt gehad?

Wij hebben alleen bij de incheckbalie ons vaccinatiebewijs wat in de Coronacheckapp staat laten zien. In Indonesië heeft niemand er ooit om gevraagd.

2 likes

Vorig jaar december is er bij mij helemaal niet om gevraagd. Maar ik weet van anderen dat ze het gele boekje hebben laten zien en weer van anderen de app, dat was een paar maanden voordat ik ben geweest.

2 likes

Heeft er iemand ervaring met thuis effectief je tanden bleken? (Strips etc?)

3 likes

Vroeger deed ik dat met crest whitestrips en dat werkte top!

4 likes