Durf te vragen #6

Misschien bedoelde ze ‘bewegen’ anders dan wandelen? Dus een half uur hardlopen/squashen/fitnessen/fietsen/whatever of 10000 stappen zetten

4 likes

Nope, fietsen mag er wel bij gerekend worden in de 30 minuten en ook van de 10.000 stappen af worden getrokken (hoe je dat concreet doet geen idee :joy:)

2 likes

De óf zegt toch dat het niet in een halfuur moet?

5 likes

Klopt, maar ik bedoel meer dat dat voor mij 2 totaal verschillende normen zijn. 30 minuten bewegen haal ik elke dag, 10.000 stappen bijna nooit als ik er niet speciaal een uur voor ga lopen naast mijn normale activiteiten

4 likes

Gamen en koken staat gevoelsmatig wel erg dichtbij met de hond lopen en fietsen met kind

4 likes

Vind er ook veel niet kloppen. Tuinieren vind ik veel zwaarder dan fietsen, maar is ook maar net hoe je fysieke conditie is natuurlijk.

5 likes

Zou ‘t ongemakkelijke momenten topic even checken als ik jou was :smiling_face_with_three_hearts:

3 likes

Buren vertelde dat ze met haar kindjes naar opa zijn graf gingen. Ik kwam ze tegen op de fiets met mooi weer buiten. En wat zei ik; ooh leuk! Veel plezier!

11 likes

Waarom is de 100% pindakaas met stukjes noot duurder dan zonder? Er zit toch altijd evenveel pinda in een kilo?

1 like

Waarschijnlijk door de extra toevoeging van nootjes! Is toch weer een handeling extra en miss kosten die stukjes per kg meer.

Maar een pinda gemalen en een pinda in stukjes gehakt wegen toch evenveel?! Maar misschien is het een extra handeling ja dat zou wel wat kunnen verklaren

Officieel is het de vader van het paard en de vader van de moeder @TanteBetje
dus eerste naam is vader van het paard en tweede naam(na de x) is vader van de moeder. Vaak wordt er gekeken naar afkomst, kan veel zeggen over de eigenschappen van een paard.

4 likes

Ik las laatst dat 10k stappen nogal arbitrair bedacht en ook onnodig is, met 7000 zou je al genoeg gelopen hebben om baat bij te hebben.

5 likes

AH. Een kilo zonder is 5.29 en met 5.69. Wel gek dat dat prijsverschil er dan niet is bij 350 gram.

1 like

Heeft iemand een idee hoe je googlen of militairen trainen ofzo? Ik hoor altijd wel vliegtuigen maar de laatste weet als drie keer gedacht dat er iets neerstortte. Vriendin woont 1km verder en heeft het ook.

1 like

Volgens mij heb je daar verschillende twitter accounts voor en de site van defensie zelf

https://twitter.com/kon_luchtmacht

1 like

Hmmm voor nu staat er niets en is dit niet de regio.

Bij mij staat het ook meestal in de lokale krant.

2 likes

In de instellingen kan je aanduiden dat je het “Van”-veld ook wil zien in je mails, eens dat is aangevinkt dan kun je kiezen vanuit welk adres je stuurt.

1 like

Iemand enig idee wat voor beestje dit is? Ik kom ze ineens tegen in m’n huis :persevere: