Durf te vragen #6

Ga vanavond even het snoer van m’n smeg broodrooster voor je meten, die is best lang.

2 likes

Het snoer van de smeg broodrooster is 85 cm!

6 likes

Thanks!!! Ook @Clarity! :pray:

2 likes

Estetisch en veiligheid. Het is een vakantiehuisje, vandaar dat het ook veilig moet zijn. Maar dat is waarschijnlijk wel de uitkomst. We hebben nu een broodrooster met een snoerlengte van 1,25 en die sluiten we makkelijk aan. Maar helaas is die kapot gegaan.

1 like

Ik zit even met je mee te zoeken maar is lastig te vinden inderdaad! Als je er heel veel geld voor over hebt zag ik dat KitchenAid broodroosters een snoer van 1,37m hebben :joy:

1 like

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Airfryertopic

Dank je wel voor het meezoeken. De goedkopere hebben een snoer van 0,9 m, dus ik had niet naar de duurdere gekeken. Als het lukt, zou ik iets minder willen betalen… :joy:

2 likes

Hahaha snap ik helemaal!

1 like

Ze kunnen de termijn wel verlengen dus ik zou zelf contact opnemen, dan weet je waar je aan toe bent! Het is wle wat met jouw gemeente :smiling_face_with_tear:

2 likes

Heeft te maken met de negatieve rente. 2 rekeningen in totaal is momenteel echt de max dus als je ook een eigen rekening wil houden dan gaat dat niet lukken. De eigen zou nog wel omgezet kunen worden naar en of maar is een gedoe.

2 likes

Ah oké! Ik dachf dat dit misschien zoiets zou zijn met een addertje onder het gras. Hopelijk heb je snel een uitslag en krijg je minstens 1400 euro.

2 likes

Je zou dit ook bij een elektronica reparateur kunnen laten doen, kost je bijna niks en die draaien daar hun hand niet voor om.

3 likes

Misschien ook geschikt voor het TMI topic, maar ik ga het hier proberen :laughing:

Hoe komt het dat je in warme landen veel meer zweet, maar dat het niet stinkt? Normaal voel ik me na een normale kantoordag al vies en ruik ik het zweet ook. Maar ik ben nu op vakantie in een tropisch land, loop de halve dag drijvend in het zweet rond, maar stink totaal niet. Bij mijn vriend merk ik precies hetzelfde. Iemand een idee?

2 likes

Het schijnt dat zweet wat door stress veroorzaakt wordt viezer ruikt. Misschien heeft het daar iets mee te maken.

4 likes

Ik denk dat het komt omdat oud/opgedroogd zweet erger ruikt, en het als je constant zweet het oude zweet eraf gezweet wordt voordat het de kans krijgt om te gaan stinken/geen kans krijgt om op te drogen. Maar is niet gebaseerd op wetenschap oid, geen idee of het klopt :sweat_smile:

4 likes

@Rilah ja denk dat door luchtvochtigheid soms zweet al kan opdrogen voordat je “opnieuw” zweet?
Terwijl je op kantoor, meerdere laagjes over elkaar nat zweet? Dit gaat anders stinken.
Maar niet echt onderbouwd verder

2 likes

Ik dacht altijd dat “angstzweet” of door stress gewoon iets is wat mensen zeggen, niet dat er daadwerkelijk verschil in zit! Ik ga eens googelen :thinking:

@kika @Scorpiovibes interessant! Nu ik jullie antwoorden lees, denk ik dat kleding misschien ook een rol speelt. Normaal heb je wel plekken in je kleding waar zweet kan blijven hangen/niet goed opdrogen (oksels). Als je je luchtiger kleedt in een warm klimaat kan je het misschien beter afdrijven?

2 likes

Angstzweet ruikt ook heel anders. Had een collega die bang was voor onze manager en zij had het zo heftig. Zielig wel.
Terwijl als we buiten liepen in de zon en ze zweette, rook het echt niet zo

4 likes

Beter gaan ze ook geurkaarsen of wax melts maken, want ik wil dit!

3 likes

Ik las dit alsof je een angstzweet waxmelt wou

27 likes