Durf te vragen #6

Bluetooth oortjes? Dan heb je in ieder geval geen gedoe met een snoer. Heb alleen geen idee of zulke oortjes waterdicht zijn.

Heb ik nog niet kunnen vinden, maar ik zou zelf ook denken dat het ideaal was! Vooral ook met het harenwassen, zo’n draad kan dan wel irritant zijn lijkt me.

Las wel dat bluetooth + veel water slechte verbinding gaf, maar dat ging vooral over zwemmen met oortjes.

Douchen is dan weer anders. Zal nog eens extra hard doorzoeken. Als iemand bepaalde zoektermen weet, ook graag.

Dit is tot nu toe m’n beste zoekresultaat, niet bluetooth.

1 like

Wel wat duurder :sweat_smile:

1 like

Die lijkt me echt ideaal, het enige jammere is dat het dus niet met Spotify kan. Maar ik denk dat ik ergens concessies in moet gaan doen :yum:

Of een soort constructie moet maken waarbij er geluid specifiek rondom m’n oren is bij het douchen. En dan alle kieren van de badkamer moet dichten of de muren behangen met eierdozen of weet ik het wat. Ook zo sneu als m’n vriend om 5.30 wakker schrikt van de klanken van despacito.

2 likes

Als je een kopie van je id kaart bij de gemeente moet inleveren mag je daar dan opzetten kopie voor gemeente? Zoals dit:
afbeelding

Of mag dat niet?

2 likes

Ja, lijkt me wel. Je hebt daar ook een app van de overheid voor: KopieID

2 likes

Ja dat mag! Hebben wij met alle kopieën voor trouwen wel gedaan iig.

2 likes

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Wijn!

Dankje! Mag je dan ook je BSN wegstrepen? Is bij ons ook voor die kopieën haha

2 likes

Ik ben weleens met Transavia naar Curaçao gevlogen en dat was best budget; als in geen schermen, krappe zitplekken. Volgens mij was de catering iets beter geregeld en hoefde je niet voor alles te betalen (maar was het wel vrij karig, een broodje dacht ik)

4 likes

Waarschijnlijk wel, maar ik weet niet waarom de gemeente een kopie paspoort nodig heeft? De situaties die ik ken (vanuit werk) heeft de gemeente alle gegevens, dus ook BSN, in principe al bij de hand maar moet je aantonen dat je daadwerkelijk bent wie je zegt te zijn met de kopie. En als je doorstreept: doe dan ook de cijferbalk onderaan, daar staat je BSN ook in. Edit - nummer 3 op je voorbeeld dus. Maar zo veel mensen die zelf wegstrepen vergeten dit haha.

Als je gemeentevraag echt in 1x goed moet gaan vanwege tijdsdruk oid zou ik de gemeente bellen om het dubbel te checken! Maar denk dat het zonder BSN in de meeste gevallen gewoon prima is.

2 likes

Hoe lang douche je 's ochtends dat je muziek zĂł belangrijk vindt :exploding_head:

Ik heb 's ochtends last van kutgedachten en dit helpt gigantisch

7 likes

Slaapoordopjes voor je man? Dan kun jij gewoon fijn muziek luisteren en hij nog slapen

Hij wil dat nog minder graag dan dat ik een boxje met muziek zacht zou zetten.

Ik vind dat ik hier de overlast zou veroorzaken, dus iets zou moeten aanpassen. Vooral zo onchristelijk vroeg.

3 likes

Anker Soundcore Life A1 oortjes of soortgelijk, kan zo duur als je wilt maar die zijn 50 euro. Vanaf een IPX6 rating is waterdicht genoeg voor de douche

2 likes

6 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Airfryertopic

Bedankt dit is PRECIES wat ik zocht :blush:

4 likes

Ik moet eigenlijk snel huilen als ik een persoonlijk gesprek voer. Net weer een evaluatiegesprek, wat ik nota bene zelf had aangevraagd omdat ik iets goed had gedaan en ambitie ergens in heb. Schiet ik toch weer helemaal vol en dat frustreert me zo. Iemand die dit herkent en weet hoe ik dit kan verminderen?
Voor m’n gevoel heb ik het al mijn hele leven en kan ik het ook 9 van de 10 keer wegslikken, maar als het er dan toch uitkomt is het toch vervelend.

11 likes

Ik heb dit ook maar accepteer het, vaak krijg ik achteraf juist te horen dat ze het goed vinden dat ik mij zo open durft te stellen en mijn emoties durf te laten zien, dus daar hou ik aan vast. Zijn vast ook genoeg mensen die het vreselijk vinden, maar dat is dan maar even hun probleem.

Mijn collega heeft er een training voor gevolgd, maar heeft daar niet zoveel aangehad.

8 likes