Durf te vragen #6

Ik dacht altijd dat “angstzweet” of door stress gewoon iets is wat mensen zeggen, niet dat er daadwerkelijk verschil in zit! Ik ga eens googelen :thinking:

@kika @Scorpiovibes interessant! Nu ik jullie antwoorden lees, denk ik dat kleding misschien ook een rol speelt. Normaal heb je wel plekken in je kleding waar zweet kan blijven hangen/niet goed opdrogen (oksels). Als je je luchtiger kleedt in een warm klimaat kan je het misschien beter afdrijven?

2 likes

Angstzweet ruikt ook heel anders. Had een collega die bang was voor onze manager en zij had het zo heftig. Zielig wel.
Terwijl als we buiten liepen in de zon en ze zweette, rook het echt niet zo

4 likes

Beter gaan ze ook geurkaarsen of wax melts maken, want ik wil dit!

3 likes

Ik las dit alsof je een angstzweet waxmelt wou

27 likes

Same :rofl:

4 likes

Hahaha als dit iemand z’n ding is… I don’t judge

2 likes

Hoe kan je hier audio opnemen en plaatsen? Zit te zoeken maar kan het niet vinden.

2 likes

Zelf opnemen via je telefoon oid en dan gewoon een mp3-bestand uploaden waar je normaal ook foto’s uploadt

1 like

Ah tnx!

2 likes

Ja

3 likes

Mijn theorie is dat als je zit (met werk) of slaapt je armen dicht langs je lichaam zijn. Het zweet kan dus sneller broeien dan wanneer je op vakantie bent en beweegt. Maar dat zal ook wel nergens op slaan.

1 like

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Het officiële kortingscode- en (spaar)actietopic

Hoe lang kun je bevroreren fruit uit de vriezer houden?
Ik zit te denken naar welke supermarkt ik kan gaan :grimacing:

1 like

Een uurtje denk ik.

4 likes

Weet iemand waar deze knop voor is op een horecakoelkast? Ik dacht zelf misschien tegen condens op het glas?

1 like

Heeft hier iemand verstand van het schrijven van software implementatieplannen maar dan alleen rondom de communicatie? Ik ga dit doen voor een nieuw programma voor in de bibliotheek, maar de afdeling communicatie is nutteloos hierin. Ik hoop iemand een paar vragen hierover te mogen stellen.

Ik wil ergens als bedankje een taart laten bezorgen, heeft iemand daar wellicht ervaring mee? heb via google wel eea gevonden, maar ik hoor het liefst een persoonlijke ervaring zodat ik ook weet dat het een goeie/lekkere taart is en niet zo’n vieze slagroomtaart zegmaar.

2 likes

@bill bij mij werkt dat nooit, dan is de serie opeens niet meer beschikbaar

2 likes

O wat gek! Bij mij lukte het een paar weken geleden nog wel

1 like

Heb het al vaak geprobeerd maar niet onlangs, dus misschien hebben ze iets veranderd? Zou wel fijn zijn!

1 like