Misschien moet ik hem droogfohnen met een andere fohn
Ja klopt. Je kan het wel eerst van je zakelijke knab rekening naar je privé ing rekening storten en dan naar leaseplan. Maar er is maar 1 tegen rekening in te stellen idd!
Als de trein van hetzelfde traject is maakt het volgens mij niks uit.
Ik ga wel eens naar belgie met zon trein en daar moet je dan wel een bepaalde tijd boeken. Maar dr staat wel bij dat je elke trein mag pakken die je wilt. Ik had laatst door vertraging een andere trein en dat was geen probleem.
Ik heb het deze zomer gedaan. Een andere reiziger zei toen dat je daarvoor helemaal naar een balie moest en stempel moest halen, maar ik heb op zowel de heen als terugweg geen problemen gehad toen ik een paar keer mijn traject had bijgesteld vanwege steeds net een overstap niet halen (en ik ben vaak gecontroleerd)
De achterkant van de kast is misschien wel een kartonnen plaat? Die eraf halen en dan van binnen het slot open maken, denk dat dat best makkelijk gaat.
Volgens mij zijn dat vaak wel echt ‘simpele’ sloten die relatief makkelijk open te maken zijn met een paperclip. Is wel een beetje een gok natuurlijk maar als ie echt goedkoop is misschien het risico wel waard?
Is het nu echt zo dat als je naar de wc gaat in een stilstaande trein het rechtstreeks op het spoor loopt of is dat een fabeltje?
Vraag dit voor een vriendin die heel nodig moet plassen.
Ja. Dat zie je ook als je doortrekt, toch? Zo’n gat naar het spoor. Alhoewel dit in nieuwe treinen geloof ik niet meer zo is. Misschien kan ze vast plassen en doortrekken als de trein weggereden is, haha.
Oké ja nooit echt op gelet eigenlijk. Dacht dat het misschien hetzelfde werkt als in een vliegtuig.
Was trouwens een grapje van die vriendin, ik ben het zelf. Maar ik geloof dat de trein weer gaat rijden dus probleem opgelost.
Dat was duidelijk, hoor, haha.
Fijn dat ie weer rijdt, opgelost!
Er is mij dus altijd wijsgemaakt dat de wc van het vliegtuig het gewoon in de lucht loodst
Je had hier toch ook altijd van die broodje aap verhalen over
dat zo’n bevroren drol op iemand was gevallen die dood ging ofzo?
En ik herinner me ook ineens een heel vies verhaal
Dat er een vrouw was die drukte op doorspoelen maar ze zat nog op het toilet en toen kwamen haar ingewanden eruit??
Ik hoop niet dat ik dit heb verzonnen maar voor m’n gevoel had je een programma met allemaal van dit soort bullshit verhalen en dan gingen ze checken of het echt was. Misschien ook wel gewoon mythbusters.
Nou ik hoop juist dat je het wel hebt verzonnen, wat afschuwelijk
Ja als je het zo bekijkt zeker wel ja!
Alleen ik hoop niet dat mijn onderbewuste zulke vage fucked up shit verzint bedoelde ik meer
Dit was volgens mij in het zwembad bij de afzuiging. Waar je ook heel makkelijk met je haar vast komt te zitten.
fobie voor zwembaden enters the groupchat
Omg maar volgens mij is dit dus wel echt iets anders en ook waargebeurd toch? Want dit staat me ook bij. Of is dat wel echt final destination 5?
Dit doet mij weer denken aan dat Wim Hof een darm-perforatie heeft overgehouden aan het zitten op een fontein in het Vondelpark https://twitter.com/zeg_eens_aad/status/1577985877460111360
HOE denk je dat het een goed idee is om een klysma van VIJVERWATER uit te voeren?!
Ja echt fucked up