Ha! Dus toch popcornđż
Ik heb de âwolâ hiervoor wel eens zien liggen in de winkel, in het omatopic weten ze dit misschien wel
Ik maak een les taal over de jongen van dieren, is er iemand met een jong dier thuis die een fimpje van 10 seconden ongeveer wil maken? Of heeft iemand een filmpje van eerder? Mag elk dier zijn. Ik monteer er dan mijn eigen stem achter en dan zeg ik bijv. Een jonge kat noem je kitten. Etc.
Ik vind de filmpjes op youtube en schooltv enz. zo langzaam en kinderlijk. Wordt ook vaak gezegd: Onze kat heeft een baby gekregen. Terwijl je in het Nederlands zou moeten zeggen: De jong van de poes noemen we een kitten.
Sorry ik kan je niet helpen maar ik vind dit een leuke vraag haha!
Allemaal forum dieren bij elkaar
Ik zou ook ff op tiktok kijken!!
Als ze dat tiktok logo zien worden die kids helemaal wild
Ik heb wel filmpjes van mijn kat, maar daar is hij ongeveer 5 maanden, weet niet of dat jong genoeg is voor je?
Jaaa leuk!! Thanks ik pm je ff
Met het risico heel flauw over te komen (niet zo bedoeld iig), maar omdat je schrijft dat je een taalles gaat geven: volgens mij zou je in het Nederlands moeten zeggen âhet jong vanâŠetcâ
Jaa klopt helemaal gelijk! Vgm schreef ik eerst meervoud en daarna anders getypt. Ik let gelukkig beter op met lesvoorbereidingen, zou echt genant zijn anders
Ik heb per 1 januari een plekje vrij in het spotify familieabonnement. Gezellig met mij en een andere forummer en nog wat random mensen iemand interesse? Het is dan 3 euro per maand voor unlimited
Bij veel gezinnen met een schoenen-uit-cultuur staat er bij de voordeur een bak klaar met inderdaad sloffen, en/of (goedkope) slippers van materiaal zoals crocs. Die je dus eenvoudig kunt schoonmaken. Dat is gewoon praktisch.
Ja, ik dwing niemand persoonlijk maar ik vind het meestal wel kinderachtig als bezoek dit weigert tbh. Ik vind dat het ook wel uitmaakt wie het is en wat diegene aanheeft Een bejaarde die met nette schoenen uit een auto komt vind ik heel anders dan zoân Nederlandse man van middelbare leeftijd die uit principe met vieze winterlaarzen naar binnen wil banjeren.
Maar hoe vind je het dan als iemand ontiegelijke stinkvoeten heeft, daar niks aan kan doen en zich dan dus de hele tijd ongemakkelijk moet voelen omdat jij wilt dat diegene zijn schoenen uittrekt? Ik begrijp het wel als zo iemand nee zegt en vind daar eerlijk gezegd weinig kinderachtigs aan. We kunnen niet in iemands hoofd kijken hoe diegene zich erbij voelt.
Ik heb ook 2 plekken in mijn Spotifyfamilie!
Ja ik snap natuurlijk dat dat vervelend is en ik oordeel daar niet over! Maar de mensen die zulke erge stinkvoeten hebben dat hun schoenen niet uit kunnen, zijn denk ik niet de grootste groep mensen en ook niet de grootste bron van ergernis. @Blablabla noemde volgens mij mensen die het uit principe weigerden of omdat ze dat zelf niet gewend zijn, en dat vind ik kinderachtig
Ik denk dat niemand het een probleem vindt als je zegt âsorry, ik vind het vervelend, maar ik houd mijn schoenen liever aan vanwege een probleem met mijn voetâ o.i.d. tenzij je daar met modderlaarzen staat
Je zegt net zelf dat je weigeren kinderachtig vindâŠ
Het kan je ook wel gewoon overvallen als je schaamte voelt waardoor je misschien stommer reageert dan je zou willen
Wat een rare reactie. Lees mijn bericht anders nog even opnieuw. Ik leg toch duidelijk uit wie het probleem zijn en wie niet?
@Bertha Dat kan inderdaad, maar je kunt gewoon beleefd blijven lijkt me en de tweede keer schiet je niet meer in de stress want dan weet je dat dit gebruik bestaat.