Durf te vragen #6

Doorspoelen van reclame ligt aan de zender. Sbs6 kan het niet bij terug kijken en bij tlc wel. (Deze weet ik even uit mijn hoofd.) Volgens mij bij opnemen kan het doorspoelen altijd wel.

1 like

Ben uiteindelijk voor het pakket met opnemen gegaan, ben bang dat ik niet opnieuw kan gaan wennen aan reclames na zo lang :sweat_smile: Daarmee nu ook automatisch 7dgn terugkijken en series/films. Maar 30,25pm voor een jaar nu :ok_hand:

4 likes

Ik had voor m’n dochter zo’n hip apparaatje in een koffertje, een Crosley! Die hebben we na 1 keer een krasley genoemd, Wát een apparaat :smiling_face_with_tear: Heel slecht geluid en de naald kraste over de plaat. Ik heb m teruggestuurd en met een iets grotere investering een andere gekocht. Over het algemeen zijn de kofferplatenspelers qua geluid echt ruk. Ik zou sowieso gaan voor eentje met losse speakers.

3 likes

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Klussen in huis-topic

Dit lees ik ook heel veel. De kofferplatenspelers (en met name crosley) zien er heel leuk en retro uit, maar doen voor je platen niet veel goeds.

Ik heb trouwens wel een platenspeler met ingebouwde speakers. Maar ik heb wel de optie om boxen aan te sluiten. Volume van de platenspeler staat op zijn zachtst, dat is wel een nadeel. Hij kan niet helemaal uit. Maar met de boxen is prima, dan hoor je niks meer van de ingebouwde speakers.

2 likes

Wat is een redelijke reactietermijn?

Iemand heeft op 9 nov iets aangekondigd, maar levert vandaag (29-11) pas de documenten aan. En eist nu voor 1 dec reactie.

Het gaat om een ex uitkopen van een huis.

Buiten dat we afhankelijk zijn van de financieel adviseur en wanneer we daar terecht kunnen, vind ik dit absurd maar wil het even checken.

Er heeft iemand haast nu 31-12 nadert, wij hebben die haast niet.

1 like

2 dagen is echt bizar snel voor zoiets intens. De andere partij heeft haast en levert nu pas aan, dan zou ik nu gewoon proberen om zsm (wat jou/jullie uitkomt) een afspraak te plannen met je financieel adviseur maar dat zal waarschijnlijk toch pas over een week of 2 kunnen dus dan heeft de ander gewoon pech. Inderdaad niet laten leiden door de haast van de ander, behalve als dat voor jou/jullie uitkomt.

2 likes

Als zij 20 dagen kunnen wachten, kunnen jullie dat ook toch :woman_shrugging:t3:

7 likes

Ja dat is ook zo, zocht miss beetje bevestiging.

En is er hier iemand die kan zien voor welke prijs huizen in een straat/wijk recentelijk verkocht zijn?

1 like

Dat kan je zelf makkelijk checken bij het kadaster.
Sms KOOPSOM < postcode > < huisnummer > naar 8118

Kost 1,50 geloof ik.

6 likes

Oh top, dank je!

1 like

Lol dit is iemand die op tijd een jubelton wil of niet :joy:

1 like

Je kan via Walter Living deze gegevens ook gratis bekijken, met een proefabonnement van een paar dagen.

1 like

Dat denken wij ook haha.

Ik houd hierom zo van t forum, altijd wel iemand die tips heeft.
@Takkie @Pippi
Heb via beiden nu de info opgevraagd en naast elkaar gelegd.

3 likes

Heb ik vrijdag nog gedaan, met verschillende vitaminepillen. Had op internet wel gelezen dat ze altijd aanraden om dingen zoveel mogelijk in de oorspronkelijke verpakking mee te nemen.

Ik had dit (en zat nog voller):


(Ja echt prachtige foto I know)

Edit: oh shit je schreef ruimbagage. Ik had het in mijn handbagage!

1 like

De koffer is heel aangekomen :sweat_smile:

1 like

Oh handig dat ik goed naar de datum heb gekeken :sweat_smile:

Gelukkig!

2 likes

Weer er iemand at er in de Surprisebox met een minimale waarde van €330 voor €99,99 zit, die je bij een abonnement van women’s health?

2 likes

Is het gevaarlijk om 2 maanden te laat cv-ketel onderhoud te doen? Ik kan niemand vinden die wel op tijd kan komen, en ben nu paranoia voor co vergiftiging of brand. Of is dat pas als je járen geen onderhoud doet?

Nee dat denk ik niet. Onze monteur zei zelf dat 1x per 2 jaar ook prima was ipv ieder jaar dus dat doen wij nu. Maar als je bang bent voor koolmonoxide vergiftiging kun je misschien zo’n (extra) melder plaatsen?

2 likes