Ik lees je bericht opnieuw, maar ik lees hetzelfde. Je vind het kinderachtig. Maar die hollandse man die net in het bos is geweest kan ook stinkvoeten hebben en zich schamen. Idem voor de chique man in pak
Oh jee, iemand is vergeten een disclaimer te geven met de 523 uitzonderingen!! Shame on you @Neon. Dit is denk ik wel mijn grootste forumergernis. Zo heel pietluttig iedere uitzondering moeten benoemen omdat er anders altijd wel iemand is die je daar op moet aanspreken. Je kunt dingen ook in zijn algemeenheid lezen hè.
Ben je nu aan het trollen? Ik ga hier niet meer op in en ook niet op andere heetgebakerde reacties van mensen die zich blijkbaar heel erg aangevallen voelen om niks, zoals in het youtuberstopic gebeurde. Wie de schoen past, trekt hem aan.
@Lula ik had inderdaad een disclaimer getypt maar ik had hem op het laatste moment weggehaald (zoals je waarschijnlijk gezien hebt), maar ik had hem beter kunnen laten staan Dit is ook mijn grootste forumergenis.
Ik vind het eigenlijk wel een beetje raar als ze weigeren. Jouw huis jouw regels toch? Als de gastheer/vrouw wilt dat je je schoenen uit doet, dan dien je dat gewoon te respecteren. Als iemand dat van mij vraagt dan doe ik dat ook gewoon. Het komt niet eens in me op om daar dan moeilijk over te gaan lopen doen
Ik voel me alles behalve aangevallen. Ik trek mijn schoenen uit daar waar mensen dat fijn vinden. Snap niet waarom er zo’n overtrokken reactie moet volgen op iets wat ik zeg wat je eigen woorden waren. Ik vind heetgebakerde reacties of toen ik zei ‘je zei dat je het kinderachtig vond’ een rare reactie noemen een beetje overtrokken. Ik doe niet kwaad, ik scheld je niet uit. Kalm.
In mijn ogen was dit gewoon een gesprek, het lijkt alsof jij het als een aanval ziet/voelt. Sorry dan in ieder geval.
Bij mij moeten schoenen ook uit. Sommige geven inderdaad aan het niet prettig te vinden en die krijgen dan zo een zwembadoverschoen. Kreeg eerst wel rare opmerkingen van vrienden van mijn man zijn kant. Maar dat was alleen op het begin. Mijn vriendinnen en familie zijn ook gewend schoenen uit te doen.
Mijn schoonmoeder vond het op het begin ook heel vervelend. Maar die heeft nu gewoon een eigen paar sloffen staan en is het nu gewend.
Ik hou er gewoon van om op bloten voeten/sokken te lopen thuis en echt geen zin om meerdere keren per week te moeten dweilen omdat iemand met zijn vieze schoenen naar binnen wil.
Met feestjes etc dan kan het wel, dan zorg ik er gewoon voor dat ik daarna dweil. Ook ‘service’ mensen, zoals als ze van de elektra of weet ik veel wat langskomen mogen hun schoenen aanhouden. Dan dweil ik daarna gewoon het stuk waar zij hebben gelopen. Is vaak alleen de gang.
Misschien doe je dat al hoor, maar anders kan je het bij voorbaat al aangeven bij het plannen van een bezoek? Dan kunnen ze hun eigen sloffen/dikke sokken oid meenemen. Je kan het dan gewoon meedelen ‘denk je om iets als sloffen ivm schoenen uit in huis’.
Vanaf hier staan een paar opties, misschien is dat wat?
Je kan in de AH app filteren op allergieën, er komen verschillende soorten koekjes etc. naar voren. Misschien kun je een paar soorten kopen en daar een mooie schaal mee vullen.
Misschien van die schuimkransjes? Nu rond kerst hebben bakkers vaak luxere kransjes liggen.
Consenza van de Appie vind ik een aanrader
Is het slecht om een tafel tegen de radiator te zetten? Als in: wordt de warme lucht dan minder goed door de kamer verspreid?
Vorig jaar was kattenwijn echt een hit maar nu kan ik het nergens vinden behalve voor veel te veel geld online. Iemand tips?
Huisslof bedoel je
Als je iets besteld bij thuisbezorgd dan heb je eerst een timer die afloopt en daarna je bestelling wordt zo bezorgd.
Is dit omdat de timer is afgelopen of geven de restaurants dit ook echt aan?
Als restaurant krijg je 3 opties, bijvoorbeeld 30-45-60 minuten. Je vinkt er een aan op het scherm en die tijd gaat lopen. Mijn manager deed meestal de langste tijd (als je veel bestellingen hebt past thuisbezorgd het bijvoorbeeld zelf aan naar 60-90-120) want als mensen denken dat het nog lang duurt en het is er ineens is dat positief