Durf te vragen #6

Ik doe half kokend/half heet, maar ik weet inderdaad dat het echt mega slecht is dus daarom ben ik nu wel op zoek naar een alternatief. Warm water in een gewone kruik vind ik niet echt lekker warm…

3 likes

Verbaast me, mijne is ‘s ochtends nog warm als ik ‘m ‘s avonds vul!

2 likes

Welke heb je?

1 like

Gewoon zo’n oud rubberen ding met een warme hoes eromheen. Doe ik dan heet (geen kokend nee!) water in en onder de dekens en ‘s ochtends voelt ie nog best lekker warm aan :open_mouth:

9 likes

Ik heb voor t eerst een losse lichaamsmassage bij een massagesalon geboekt (normaal doe ik dit alleen als onderdeel van een dagje wellness). Nu vroeg ik mij af: ga je bij zo’n massagesalon helemaal naakt of houd je je broekje/string aan? Het gaat om een complete lichaamsmassage vd achterkant van het lichaam.

Je houdt je ondergoed aan en daar wordt een handdoekje overheen gelegd.

1 like

Alleen onderbroek toch? BH gaat bij mij wel altijd uit.

Het is maar net wat je zelf prettig vind, ik houd alleen mijn string aan. Maar als je liever naakt gaat, of je borsten ook bedekt is dat prima.

4 likes

Ja bh wel uit inderdaad.

4 likes

Mag je na Labor Day wel in het wit trouwen?

2 likes

Is iemand goed met rijmen/gedichten?

Ik ben (veel te last minute) bezig met een kort gedichtje voor mijn dochters die als gezamenlijk cadeau een groot Barbie poppenhuis krijgen aangezien ze letterlijk met Barbies samen slapen, douchen en overal mee naartoe nemen😅

Ik probeer het nu te verwerken in een gedichtje in de trant van, met Barbies spelen jullie graag en nemen jullie overal mee naartoe, van auto’s tot fietsen… alles hebben jullie compleet, het enige wat nog ontbreekt is een huis/eigen plek om te slapen. Maar dan dus rijmend. Help haha

1 like

Een eigen plek voor de barbies om te nietsen?

Ken je micks rijmwoorden boek al? :smiley:

6 likes

Ah da’s leuk, thanks! Ik ga het nu gelijk opzoeken, ik ben hier zo slecht in haha. Gelijk een flashback naar vroeger toen ik surprises moest maken😂

2 likes

Jullie Barbies zijn jullie liefste speelkameraadjes,
van ons huis kennen ze alle hoeken en gaatjes.

De keuken, het bad, jullie bed;
jullie hebben ze overal weleens neergezet.

Nu is het tijd voor hun eigen plekje hier,
de Sint wenst jullie heel veel speelplezier!

OF

Zonder Barbies is er niets aan:
eten, slapen en in bad gaan.

Het is allemaal veel leuker met jullie lieve poppen,
die jullie nooit eens weg zullen stoppen.

Nu hebben ze hun eigen keuken, bed en bad,
en kunnen jullie op bezoek in hun nieuwe habitat.

Etc. etc. :joy:

Edit:

Spelen, slapen, naar school en wat eten,
zonder Barbies willen jullie er niks van weten.

In de auto en op de fiets,
zonder Barbies vinden jullie het maar niets.

Af en toe moeten die meiden wel even kunnen bijkomen
in hun eigen onderkomen.

Daarom voor jullie én de Barbies dit cadeau van Sint,
ik hoop dat je het leuk vindt!

72 likes

Deze :clap:t4::clap:t4::clap:t4:

6 likes

Ahhhh zo leuk, dank je wel! We gaan zo beginnen dus dankzij jouw rijmkunsten is het helemaal af🙌🏻

3 likes

Weet iemand een leuke paintball locatie in Nederland?

Niet helemaal in de uithoeken van het land, maar verder maakt locatie niet heel veel uit

lasergamen >

7 likes

ja veel leuker ga gewoon lasergamen in de kartfabrique @Zemraluani fuck paintball

2 likes

Dat wil ik niet ik wil paintball

8 likes