Durf te vragen #6

Maar het is niet dat je zelf aan moet zetten zodra de bezorger onderweg is?

Bij mijn restaurant kon je zelf een bezorgtijd kiezen die je met 5 minuten kon opschuiven

3 likes

Nee bij mijn restaurant was dat meteen als de bestelling werd geplaatst

1 like

En waren de bezorgers dan van thuisbezorgd of van het restaurant waar je werkte?
Volgens mij zit daar ook nog verschil in (bij die eerste zie je soms dan ook waar de bezorger is)
Maar wel grappig om dit te weten want ik vraag me dit ook altijd af
Gelukkig gebruiken de restaurants waar ik weleens bestel ook vaak die langste tijd methode

3 likes

Van ons zelf!

3 likes

@keekie waar ik werk (zonder eigen bezorgers) kunnen wij alleen aanvinken hoeveel tijd we nodig hebben om de bestelling te bereiden, en krijgen we op basis daarvan te zien wanneer de bezorger bij ons is om het op te halen. Bezorgtijd hebben wij dus niks mee te maken verder

2 likes

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Het grote medische vragen-topic #3

6 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Plantaardig/vegan eten #2

Mag een werkgever reiskosten op twee verschillende manieren berekenen voor werknemers? Er wordt sinds kort met een nieuw systeem berekend, maar voor mensen al in dienst behouden ze het vorige systeem (tenzij je verhuist, dan krijg je een nieuwe berekening met nieuw systeem).

1 like

Ligt eraan van wie en wat je band is, vind ik.
In mijn geval ‘verwacht’ ik wel een felicitatie van mijn vader, stiefmoeder, schoonmoeder (+ partner) en schoonvader (+ partner). Eventueel nog van mijn stiefzus, stiefbroer en zwager, maar ooms/tantes en weet ik t wat niet hoor.

Sowieso, geen ramp als iemand het vergeet of niet doet vind ik.

1 like

Iemand neemt de tijd om je vraag te beantwoorden en dit is je reactie?

9 likes

Wij hebben wel op verschillende wijzes mobiliteitsbudget inderdaad! Kan best zuur zijn, al wordt dat nu wel geharmoniseerd (maar dat is een proces wat vier jaar geduurd heeft)

1 like

Nu is alles weg :rofl:

2 likes

Ah thanks voor je antwoord! Het pakt voor mij inderdaad nadelig uit, vandaar dat ik het wilde checken voor de zekerheid

Weet iemand waar je nog van die ouderwetse badparels kan kopen? Ik heb een etos, da, kruidvat en holland & barret, iemand het bij een van deze winkels gezien? Wil ze in deze drukte niet allemaal af.

1 like

Ik heb het vorig jaar in een Holland & Barrett gezien. Etos en kruidvat al heel lang niet meer.

5 likes

Ja bij H&B!

1 like

Thanks, daar verwacht ik ook niet veel kerstdrukte (hoop ik).

Dingen die mij in de nacht wakker kunnen houden:

Ik heb een OV chipkaart met een NS abonnement. Ik reis op rekening.
Als ik mijn facturen bekijk staan hier ook de reizen op die ik met de metro/tram/bus heb gemaakt.
Dit zijn weer andere vervoersmaatschappijen dan de NS. Alleen betaal ik alles aan de NS.

Hoe komen zij dan aan het geld? Maakt de NS dit over? Vragen ze elke maand ‘he NS geef mn geld’. Hoe werkt dit?!

1 like

Denk t wel

2 likes