Als iedereen die wil helpen gewoon zelf even een dm stuurt is dat toch veel makkelijker, en hebben we hier niet 35x hetzelfde bericht
Als je een whatsapp gesprek archiveert zonder het gesprek te openen, blijft deze dan op ongelezen staan bij de verzender?
Ja toch? Je hebt het niet geopend dus waarom zou dat wel zo lijken? Miss snap ik je niet goed
Ja!
Welke proteïne poeder in vanille smaak is het lekkerst? Wil bestellen en niet met zo een grote verpakking vieze troep zitten.
Ik vind Smart Protein van Body&Fit best lekker. Mijn vriend heeft verschillende gehad en van deze neem ik ook vaak een slokje, ik noem het altijd voor de grap een softijsje want als hij goed is gemaakt smaakt het daar wel een beetje naar!
Body & Fit Whey Perfection, en ik vind Bulk Pure Whey ook wel te doen maar die van Body & Fit is wel een stuk zachter/romiger en klontert ook veeel minder.
Ik zoek van die platen /borden of grote vellen gekleurd papier in zachte tinten (eventueel ook met structuur) voor productfotografie.
Heeft iemand tips? 80 x 60 cm ofzo is al goed.
Bij een kunstenaarsbenodigdheden winkel waar ze teken- en schildersspullen verkopen hebben ze dit wel, en ook bij bijvoorbeeld de pipoos.
Je kan ook pvc/vinyl laten drukken met een afbeelding. Die kun je dan opgerold bewaren en daar kun je ook makkelijk een doekje overheen halen. Vind ik zelf heel handig!
@Tubing en soms hebben ze het ook bij van die boekhandels waar ze ook veel schrijfwaren enzo verkopen
Ik heb ze gewoon op amazon gekocht in een set!
https://www.amazon.nl/gp/aw/d/B07VW5VLTC/ref=ox_sc_act_image_1?smid=A1MVB9U8YD1WA0&psc=1
Toen ik deze set kocht waren ze maar 10 euro, wat een prijsverhoging! Maar misschien zijn er meer aanbieders.
Hoe is het nu? Is het al weg?
Wat mooi! Is het nou goudkleurig of lijkt dat maar zo?
Ja er zat wel een beetje goud op. Het hing in een restaurant in Den Haag tussen allerlei bekende LP’s dus ging er vanuit dat dit ook een LP is maar denk het achteraf niet omdat niemand het herkent.
Weet iemand waarom ik de aankomsttijd niet zie, als iemand zijn locatie via Whatsapp met mij deelt? Ik kan het nergens vinden.
Omdat diegene alleen zijn locatie deelt toch? En niet de eindbestemming.
Ooooh ja!! Jemig, dat ik daar niet aan heb gedacht. Ik rijd altijd met het adres ingevuld, dus anderen weten dan wel hoe laat ik aankom. Maar degenen die naar mij rijden doen dat dus blijkbaar niet Mysterie opgelost
Mijn mooie schoenen (en sokken) zijn helemaaaaaal doorweekt door die regen. Heb ik natuurlijk nog een paar uur op moeten lopen voordat dat ik thuis was.
Nu ben ik helemaal bang dat ze hierna hierdoor gaan stinken… vies regenwater/vochtig. Want normaal word ik nooit zo verrast met een regenbui. Altijd voorbereid kunnen mensen me vertellen of dat zo is en zo ja wat doe je eraan
want dit overkomt natuurlijk menig mens in NL