Durf te vragen #6

25 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Menstruatie/PMS topic

Het oortje van mijn favoriete mok is kapot. Kan je dat gewoon met secondenlijm weer vastplakken of moet dat met speciale keramiek lijm?

• kan je er daarna weer thee uit drinken of is dat te gevaarlijk.

Iemand ervaring?

1 like

Ervaring dat je hem daarna niet meer aan het oortje vast moet pakken. De kans dat hij ooit weer afbreekt als hij vol is en je hem aan het oor vasthoudt is aanzienlijk…
Wel eens geprobeerd met secondenlijm en van die lijm voor o.a. keramiek.
Maar je kunt hem wel lijmen en dan niet meer aan het oor vastpakken (wel goed onthouden).

2 likes

Vaak kun je de keramieklijm wel in de vaatwasser zetten en met secondenlijm niet, dus daar zou ik ook even goed naar kijken!
Maar ik zou inderdaad wel huiverig zijn om het handvat alsnog te gebruiken.

3 likes

3 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Juridische vragen

Om hier nog even op terug te komen… ik had eerst het verkeerde bedrijf gebeld (weet ik nu):smiling_face_with_tear: en die zeiden dat ze niks voor me konden doen en ik mijn werkgever moest benaderen.

Uiteindelijk bij een collega gecheckt wat het juiste bedrijf was (ik twijfelde toch een beetje) en die gebeld. Best lang gesprek, was allemaal niet makkelijk, maar ze hebben het na nog een extra mail met gegevens van mij zowaar weten uit te zoeken en me de gegevens van mijn verloren kaart gemaild! Vind het echt top service, super blij mee, eindelijk fantaseren wat ik allemaal met die 50 euro kan doen.:smirk:

31 likes

Ik ben op zoek naar youtube videos/kaartspel want misschien wel 10 jaar geleden (naar mijn idee) populair was. In de videos zaten 2 mensen tegenover elkaar en stelden ze elkaar vragen over hun relatie. Deze vragen stonden op de kaartjes die op een stapel tussen hen in lagen. Het waren (ex)partners, ouders/kinderen, siblings etc. Vaak werd het erg emotioneel en werden er vragen gesteld die ze elkaar niet vaker stelden.
Weet iemand nog hoe dit heet? En of het nog bestaat?

2 likes

Ik weet niet of je dit kanaal precies bedoelt, maar dit is wel waar ik met je omschrijving meteen aan moest denken.

1 like

Jaaa dat is hem, dankjewel!!

Als iets in de webshop uitverkocht is vind je de productpagina vaak niet meer vanuit het menu/de filters in de webshop zelf. Als je het kledingstuk via google zoekt met wat zoektermen kun je vaak wel op de pagina van het artikel komen (waar dan staat uitverkocht, maar dan kun je bijv. wel de winkelvoorraad voor een bepaalde maat checken).

2 likes

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Schrijfwarentopic

Oeh ik weet precies wat je bedoelt! Ik denk mee.

1 like

https://www.katjafred.com/product-category/cards/

of

2 likes

Weet iemand of je bij other stories ook kunt bestellen zonder tussenkomst van Klarna?
Ik zie wel iDeal staan, maar het lijkt of ook dan klarna eerst je gegevens moet verifiƫren.

2 likes

Ze hebben het ook over ā€˜direct payment methodes’ ofzo. En als je doorklikt zie ik wel een iDeal logo. Vandaar de twijfel/verwarring.

Maar ik ga even op de H&M website kijken. Bedankt voor de tip.

1 like

Ik heb DE Hema warmtedeken en het label is onleesbaar geworden. Kan je m gewoon zo wassen of moet je dat plastic kopje waar je de stekker erin doet eraf schroeven?

Vaak staat het wasvoorschrift op de website. Weet niet welke deken precies dus kon het niet voor je checken.

2 likes

1 like

Iemand wel eens geannuleerd bij bastion? Na hoelang kreeg je geld terug? Ik begin me zorgen te maken omdat ik ook geen bevestiging heb van de annulering.

3 likes

Daar zou ik direct achteraan. Als je een bevestiging hebt, kun je verder, maar zonder bevestiging is er niet opgezegd toch? Althans jij kunt het niet bewijzen.

2 likes