Hoe bedoel je met het adres ingevuld? Stuur je dat via google maps of waze dan? Dat kan geloof ik niet via whatsapp
Dit overkomt mij regelmatig, en de truc is om je schoenen goed te laten drogen. Op de verwarming is slecht, maar mss wel in de buurt van een beetje warmte. Van te langzaam drogen gaan ze, net als kleding, wel een beetje ruiken. Maar van goed drogen niet.
Proppen krant er in doen en na een tijdje vervangen door nieuwe proppen en eventueel daarna nog een keer. Dat voorkomt die vieze geur behoorlijk goed.
Ik vul altijd bij Maps het adres in en deel dan mijn locatie via whatsapp. Dan ziet de ontvanger dus ook je aankomsttijd.
Kan ook met android, zodra je aan het navigeren bent
Ooh misschien heb je een oude versie van de app. Maar wel gevonden dan!
Nee ik heb een Android (Samsung S8+).
Echt? En die doet het nog?
Ik dacht hetzelfde
Haha ik heb een nog oudere, s6 edge uit april 2015. Doet het nog prima!
Ja hoor, doet het prima. Ik hen hem gekocht in december 2019, dus nu 3,5 jaar oud. Toen was de S10 volgens mij uit maar ik wilde niet de allerduurste dus deze gekozen. Ik doe eigenlijk altijd 3 tot 4 jaar met een telefoon en met deze ga ik misschien nog wel langer doen want hij is nog als nieuw.
Ik had even niet door dat we van s10 naar s20 zijn gegaan dus ik dacht dat ie al veel ouder was
Die van mij is inmiddels ruim 5,5 jaar oud. Topding
Hoe krijg je zweetlucht uit UGG pantoffels?
Heeft iemand een aanrader voor een niet-enge escape room voor twee personen in Zuid-Holland of Noord-Brabant (bij voorkeur omgeving Breda)?
Zelf heb ik bij This is Escape, Magic & Mystery gedaan. Heel leuk, niet eng wel spannend (en ik ben écht een angsthaas).
Ondanks dat ik ooit eindexamen geschiedenis gedaan heb weet ik er echt niets meer van. Zijn er goede (niet te moeilijke) geschiedenis boeken die jullie kunnen aanraden? Ik wil meer weten maar weet niet eens meer waar ik dan zou moeten beginnen
Met name geschiedenis van NL/Belgie bedoel ik dan, maar andere tips zijn ook welkom…