Nee ik vind ‘door’ ook niet klinken, maar het mag blijkbaar dus wel! Je kan het dus eventueel wel voor ‘op’ vervangen maar zoals ik het lees, is dat pure persoonlijke voorkeur.
Heeft iemand ooit wel eens met een niet apk gekeurde auto rond gereden en kan je snel een boete krijgen?
Ik laat hem uiteraard zsm keuren hoor! Deze week nog. Maar ik ben benieuwd hoe groot het risico is dat ik een boete krijg
Hoe kom je dan bij de garage?
Volgens mij (maar dit weet ik niet 100% zeker) krijg je niet automatisch een boete als je ergens rijdt waar van die kentekenregistratiecamera’s hangen, maar als je de pech hebt om in een verkeerscontrole terecht te komen of zoiets krijg je ook gewoon een boete natuurlijk. Maar je bent vooral zwaar de lul mocht je een ongeluk hebben dus als het even kan zou ik 'm mooi laten staan tot je naar de keuring kan.
Ik had het zelf toevallig afgelopen week (superdom, brief gemist omdat ik dacht dat het een tweede herinnering was voor een andere auto) en ik heb het ding wat ik had waar ik alleen met de auto heenkon afgezegd want wilde het echt niet gokken. Maar snap natuurlijk dat dat niet zo makkelijk gaat als je ervan afhankelijk bent om maar je werk te gaan oid
@pastelzwart oke top! Thanks voor jullie reactie. Dan durf ik het wel aan om naar mijn werk te rijden ermee (helaas echt afhankelijk van), het zal echt om hooguit 1 a 2 dagen gaan gelukkig.
Nee kan allemaal niet.
Ik werk klinisch. Met ov kom ik óf niet thuis na een late dienst óf ben ik veel te laat voor een vroege dienst. Thuiswerken kan niet want ik werk klinisch. Geen enkele collega woont ook maar in de buurt van mijn regio & kan van niemand een auto lenen
Ik zou wel de ‘;’ vervangen door ‘,’
En na ‘zoals’ eventueel ‘:’
Kun je geen leenauto krijgen voor de dag dat je auto bij de garage is voor APK?
Deelauto huren? Of anders je werk afzeggen?
Het is echt super onverstandig om met een onverzekerde auto te gaan rijden.
Volgens mij is het zo dat mensen geïnspireerd kunnen worden door … (dus kunstenaar ziet iets, raakt geïnspireerd erdoor). Vervolgens is het kunstwerk geïnspireerd op hetgeen de kunstenaar heeft gezien
Sorry maar onverzekerd rijden met je auto is echt heel erg onverantwoord. Als je schade toebrengt betaal je met een beetje pech de rest van je leven af aan het slachtoffer en dat hoeft niet eens een ernstig ongeluk te zijn. Stel iemand heeft een simpele botbreuk maar diegene is wel zijn inkomen kwijt, dan wordt uitkering op jou verhaald. Daarvoor kom je ook niet in de schuldsanering dus je mag de rest van je leven werken voor iemand anders. Een boete is dan nog het minst erge scenario terwijl onverzekerd rijden volgens mij ook strafbaar is.
Ja ik. Ben destijds geflitst met een controle, maar dat is echt al 20 jaar geleden hoor, kreeg een boete toen.
Heb daarna nog eenmaal gehad dat ik 2 dagen te laat was met de keuring, maar heb gewoon gereden. De afspraak stond al maar was het vergeten op tijd te doen 🥹
Van dat verzekeren weet ik nog zo 123 niet. Heb 2 jaar terug zo’n dossier op m’n bord gehad (schade veroorzaakt en APK verlopen) en dacht hetzelfde maar was gewoon dekking bij de verzekeraar waar ik toen werkte. Dus mocht iemand daar over twijfelen: check je verzekeringsvoorwaarden of bel ze even.
Welke lessen worden er nu gegeven op de basis/middelbare school in de ict uren?
Hoe maak ik een tiktok account aan haha nee zou het niet weten
Bonuskind krijgt ‘media smart’ en daarin gaat het o.a. over hoe je omgaat met internet en keuzes maken op sociale media.
Overigens vinden die kinderen het een grote grap en is het maar 2 jaar onderdeel van de lessen. (Middelbare school - vmbo)
Ik heb een tijd geleden schoenen waterdicht gemaakt door ze in te spuiten. In de douche. I know super dom. Nu zitten er allemaal ‘waterdichte’ vlekken op de zwarte tegels, je ziet een soort witte rondingen. Weet iemand hoe ik dit eraf kan krijgen?
Wat bedoel je met ict-uren? Informatica is een van de grootste tekortvakken helaas, dus dat wordt nog maar heel weinig aangeboden. Vaak is er wel aandacht voor internetveiligheid e.d., maar basics als Word beheersen veel leerlingen niet meer. Echt een gemis.
Heb jij dan les gekregen in hoe Word werkt? Bij ons was informatica een keuzevak en leerde je websites maken in html/css. Word etc moest je zelf gewoon uitzoeken.